Škoda Octavia Combi 1.4 TSI G-Tec vs. 1.6 TDI GreenLine: Test spotřeby

6/11
Přehled fotografií
Zavřít
  • Škoda Octavia Combi 1.4 TSI G-Tec vs. 1.6 TDI GreenLine: Test spotřeby
    Škoda Octavia Combi 1.4 TSI G-Tec vs. 1.6 TDI GreenLine: Test spotřeby| Zdroj: acz
  • Škoda Octavia
    Škoda Octavia| Zdroj: acz
  • Startujeme u CNG stanice Pražských služeb, kde silný kompresor zajistí pokaždé stejnou hladinu plynu
    Startujeme u CNG stanice Pražských služeb, kde silný kompresor zajistí pokaždé stejnou hladinu plynu| Zdroj: acz
  • První zastávka na trase, kde bychom mohli obě octavie přitankovat, navíc pod jednou střechou, je u sjezdu z D1 do Humpolce
    První zastávka na trase, kde bychom mohli obě octavie přitankovat, navíc pod jednou střechou, je u sjezdu z D1 do Humpolce| Zdroj: acz
  • Stejný komfort čeká i v Brně, jen pár minut od dálnice. Tady mají CNG stanice dokonce dvě
    Stejný komfort čeká i v Brně, jen pár minut od dálnice. Tady mají CNG stanice dokonce dvě| Zdroj: acz
  • Další příležitostí na naší trase je Prostějov a pak Olomouc se dvěma plničkami hned vedle sebe
    Další příležitostí na naší trase je Prostějov a pak Olomouc se dvěma plničkami hned vedle sebe| Zdroj: acz
  • Tam, po ujetí 308 km, musíme bílou octavii nasytit, plynu už zbývalo jen na 25 km. Se zajížďkou k pumpě jsme tu ztratili skoro 45 minut. Z Olomouce už jsme dojeli na jeden zátah do Prahy, kde jsme u stejného stojanu jako ráno doplnili hladinu a začali poč
    Tam, po ujetí 308 km, musíme bílou octavii nasytit, plynu už zbývalo jen na 25 km. Se zajížďkou k pumpě jsme tu ztratili skoro 45 minut. Z Olomouce už jsme dojeli na jeden zátah do Prahy, kde jsme u stejného stojanu jako ráno doplnili hladinu a začali poč| Zdroj: acz
  • Často se hovoří o dlouhé době plnění CNG, záleží ale na technické úrovni té které stanice. My jsme měli v Praze i Olomouci hotovo do tří minut.
    Často se hovoří o dlouhé době plnění CNG, záleží ale na technické úrovni té které stanice. My jsme měli v Praze i Olomouci hotovo do tří minut.| Zdroj: acz
  • Na sklonku roku 2014 jsme za CNG platili 26 Kč, což odpovídalo republikovému průměru. Pro sezonu 2015 se zvýší daň a podraží o 50 haléřů.
    Na sklonku roku 2014 jsme za CNG platili 26 Kč, což odpovídalo republikovému průměru. Pro sezonu 2015 se zvýší daň a podraží o 50 haléřů.| Zdroj: acz
  • Nafta naopak zlevňuje.
    Nafta naopak zlevňuje.| Zdroj: acz
  • Škoda Octavia
    Škoda Octavia| Zdroj: acz
Škoda Octavia Combi 1.4 TSI G-Tec vs. 1.6 TDI GreenLine: Test spotřeby
Škoda Octavia
Startujeme u CNG stanice Pražských služeb, kde silný kompresor zajistí pokaždé stejnou hladinu plynu
První zastávka na trase, kde bychom mohli obě octavie přitankovat, navíc pod jednou střechou, je u sjezdu z D1 do Humpolce
Stejný komfort čeká i v Brně, jen pár minut od dálnice. Tady mají CNG stanice dokonce dvě
Další příležitostí na naší trase je Prostějov a pak Olomouc se dvěma plničkami hned vedle sebe
Tam, po ujetí 308 km, musíme bílou octavii nasytit, plynu už zbývalo jen na 25 km. Se zajížďkou k pumpě jsme tu ztratili skoro 45 minut. Z Olomouce už jsme dojeli na jeden zátah do Prahy, kde jsme u stejného stojanu jako ráno doplnili hladinu a začali poč
Často se hovoří o dlouhé době plnění CNG, záleží ale na technické úrovni té které stanice. My jsme měli v Praze i Olomouci hotovo do tří minut.
Na sklonku roku 2014 jsme za CNG platili 26 Kč, což odpovídalo republikovému průměru. Pro sezonu 2015 se zvýší daň a podraží o 50 haléřů.
Nafta naopak zlevňuje.
Škoda Octavia