Škoda Octavia Combi 1.4 TSI G-Tec vs. 1.6 TDI GreenLine: Test spotřeby|
Zdroj: acz
Škoda Octavia|
Zdroj: acz
Startujeme u CNG stanice Pražských služeb, kde silný kompresor zajistí pokaždé stejnou hladinu plynu|
Zdroj: acz
První zastávka na trase, kde bychom mohli obě octavie přitankovat, navíc pod jednou střechou, je u sjezdu z D1 do Humpolce|
Zdroj: acz
Stejný komfort čeká i v Brně, jen pár minut od dálnice. Tady mají CNG stanice dokonce dvě|
Zdroj: acz
Další příležitostí na naší trase je Prostějov a pak Olomouc se dvěma plničkami hned vedle sebe|
Zdroj: acz
Tam, po ujetí 308 km, musíme bílou octavii nasytit, plynu už zbývalo jen na 25 km. Se zajížďkou k pumpě jsme tu ztratili skoro 45 minut. Z Olomouce už jsme dojeli na jeden zátah do Prahy, kde jsme u stejného stojanu jako ráno doplnili hladinu a začali poč|
Zdroj: acz
Často se hovoří o dlouhé době plnění CNG, záleží ale na technické úrovni té které stanice. My jsme měli v Praze i Olomouci hotovo do tří minut.|
Zdroj: acz
Na sklonku roku 2014 jsme za CNG platili 26 Kč, což odpovídalo republikovému průměru. Pro sezonu 2015 se zvýší daň a podraží o 50 haléřů.|
Zdroj: acz