Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT – Revoluční, nebo stejná?

86/105
Zavřít
  • Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT
    Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT
    Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Digitální přístrojový štít má přehlednější cejchování otáčkoměru. V klasickém zobrazení si lze libovolně měnit údaje vlevo a vpravo. Uprostřed se ukazuje rychlost.
    Digitální přístrojový štít má přehlednější cejchování otáčkoměru. V klasickém zobrazení si lze libovolně měnit údaje vlevo a vpravo. Uprostřed se ukazuje rychlost.| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT
    Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT
    Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT
    Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT
    Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT
    Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Palubní deska je jinak koncipovaná, tlačítka jsou na ústupu. Středový displej narostl vyjma základního rádia na 10“ a nový je dvouramenný volant. Hezky vypadá látkový dekorační pás, byť na údržbu bude méně praktický než plast.
    Palubní deska je jinak koncipovaná, tlačítka jsou na ústupu. Středový displej narostl vyjma základního rádia na 10“ a nový je dvouramenný volant. Hezky vypadá látkový dekorační pás, byť na údržbu bude méně praktický než plast.| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT
    Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT
    Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Menu klimatizace vyvoláte tlačítkem Clima, ikonky jednotlivých funkcí jsou přehledné. Proti dřívějším otočným ovladačům je však nový způsob ovládání pomalejší a za jízdy odvádí pozornost.
    Menu klimatizace vyvoláte tlačítkem Clima, ikonky jednotlivých funkcí jsou přehledné. Proti dřívějším otočným ovladačům je však nový způsob ovládání pomalejší a za jízdy odvádí pozornost.| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT
    Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Pokud jste se těšili, že díky 10“ displeji uvidíte více mapy než dříve, tak bohužel. Tím, že jsou vpravo i dole „povinné“ lišty s informacemi, zbývá uprostřed využitelná úhlopříčka asi 20 cm (7,8“) – předchozí generace měla jen tenkou lištu nahoře a dokázala z menšího displeje vytěžit více.
    Pokud jste se těšili, že díky 10“ displeji uvidíte více mapy než dříve, tak bohužel. Tím, že jsou vpravo i dole „povinné“ lišty s informacemi, zbývá uprostřed využitelná úhlopříčka asi 20 cm (7,8“) – předchozí generace měla jen tenkou lištu nahoře a dokázala z menšího displeje vytěžit více.| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT
    Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Novinkou je takzvaná chytrá klimatizace, kde si zvolíte, co má auto udělat, a po omezenou dobu proběhne třeba program na zahřátí rukou...
    Novinkou je takzvaná chytrá klimatizace, kde si zvolíte, co má auto udělat, a po omezenou dobu proběhne třeba program na zahřátí rukou...| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT
    Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT
    Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT
    Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Proti dřívějším deseti předdefi novaným barvám náladového podsvícení jsou nyní možnosti prakticky neomezené. Konfi gurace osvětlení interiéru je jednou z nemnoha věcí, které se v novém systému nastavují snadněji než u předchůdce.
    Proti dřívějším deseti předdefi novaným barvám náladového podsvícení jsou nyní možnosti prakticky neomezené. Konfi gurace osvětlení interiéru je jednou z nemnoha věcí, které se v novém systému nastavují snadněji než u předchůdce.| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT
    Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT
    Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT
    Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Otočná kolečka pro hlasitost a zoomování mapy se vývojáři pokusili nahradit černým dotykovým páskem přímo pod displejem.
    Otočná kolečka pro hlasitost a zoomování mapy se vývojáři pokusili nahradit černým dotykovým páskem přímo pod displejem.| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Jedná se o jakýsi slider, kde posouváním jednoho prstu upravujete hlasitost (funguje i ťukání poblíž plusu či minusu), dvěma prsty k sobě/od sebe zoomujete mapu a dvěma prsty u sebe nastavujete teplotu u řidiče (tomu ale musí předcházet stisknutí tlačítka klimatizace). Celkově funguje vše citlivě a dobře, ale rozhodně to není tak intuitivní ani přesné jako předchozí otočná kolečka.
    Jedná se o jakýsi slider, kde posouváním jednoho prstu upravujete hlasitost (funguje i ťukání poblíž plusu či minusu), dvěma prsty k sobě/od sebe zoomujete mapu a dvěma prsty u sebe nastavujete teplotu u řidiče (tomu ale musí předcházet stisknutí tlačítka klimatizace). Celkově funguje vše citlivě a dobře, ale rozhodně to není tak intuitivní ani přesné jako předchozí otočná kolečka.| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT
    Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT
    Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Palubní počítač se ovládá jinak než dosud. Neintuitivní nám připadá zejména nulování spotřeby, pro které nestačí dlouhý stisk válečku, ale musíte se dostat do podmenu spodní pravou šipkou.
    Palubní počítač se ovládá jinak než dosud. Neintuitivní nám připadá zejména nulování spotřeby, pro které nestačí dlouhý stisk válečku, ale musíte se dostat do podmenu spodní pravou šipkou.| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Pozice za volantem je velmi přirozená, díky odlehčenému středovému panelu nic neomezuje řidičovo pravé koleno a sedí se pohodlněji než dosud.
    Pozice za volantem je velmi přirozená, díky odlehčenému středovému panelu nic neomezuje řidičovo pravé koleno a sedí se pohodlněji než dosud.| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Vzadu je místa ve všech ohledech hojně, v loktech jsme ho naměřili stejně jako dosud, před koleny asi o centimetr méně.
    Vzadu je místa ve všech ohledech hojně, v loktech jsme ho naměřili stejně jako dosud, před koleny asi o centimetr méně.| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Nově tvarovaná sedadla poskytují zejména lepší oporu v ramenou, mají správně tuhé výplně, příjemně dlouhé sedáky a je radost v nich cestovat. Za příplatek můžou mít nově odvětrávání a masážní funkci.
    Nově tvarovaná sedadla poskytují zejména lepší oporu v ramenou, mají správně tuhé výplně, příjemně dlouhé sedáky a je radost v nich cestovat. Za příplatek můžou mít nově odvětrávání a masážní funkci.| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT
    Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT
    Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT
    Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT
    Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT
    Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Schránky ve dveřích zůstávají velmi prostorné, na čistění bude nešikovný děrovaný plast okolo madla. Intuitivnosti naopak prospělo přesunutí tlačítka elektrického ovládání víka zavazadelníku ze středového panelu na dveře.
    Schránky ve dveřích zůstávají velmi prostorné, na čistění bude nešikovný děrovaný plast okolo madla. Intuitivnosti naopak prospělo přesunutí tlačítka elektrického ovládání víka zavazadelníku ze středového panelu na dveře.| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT
    Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT
    Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT
    Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT
    Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT
    Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Poprvé se v octavii světla spínají místo otočného ovladače tlačítky. Ničemu to nevadí, neboť si většinou vystačíte se samočinným režimem, hůře se po paměti nahmatají jen mlhovky.
    Poprvé se v octavii světla spínají místo otočného ovladače tlačítky. Ničemu to nevadí, neboť si většinou vystačíte se samočinným režimem, hůře se po paměti nahmatají jen mlhovky.| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT
    Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Loketní opěrka je nadále posuvná a polohovatelná, schránka pod ní má pravidelný tvar, ale je mělčí než dosud
    Loketní opěrka je nadále posuvná a polohovatelná, schránka pod ní má pravidelný tvar, ale je mělčí než dosud| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT
    Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT
    Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT
    Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT
    Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Osvětlení lze nově ovládat přímo stiskem sklíčka, přičemž délkou stisku se reguluje jas
    Osvětlení lze nově ovládat přímo stiskem sklíčka, přičemž délkou stisku se reguluje jas| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT
    Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT
    Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Zdvojená kapsa v zadních opěradlech se skvěle hodí pro odložení mobilu. Je to jedno z nejlepších nových řešení v rámci programu simply clever.
    Zdvojená kapsa v zadních opěradlech se skvěle hodí pro odložení mobilu. Je to jedno z nejlepších nových řešení v rámci programu simply clever.| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT
    Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT
    Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Příplatková zásuvka na 230 V má nově velkou koncovku. Zásuvku na 12 V ale nově už najdete jen v kufru a místo klasických USB-A je všude již nový typ USB-C.
    Příplatková zásuvka na 230 V má nově velkou koncovku. Zásuvku na 12 V ale nově už najdete jen v kufru a místo klasických USB-A je všude již nový typ USB-C.| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT
    Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT
    Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT
    Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Přes měkčí odladění si octavia počíná při prudké změně směru suverénně a i díky citlivě zasahující stabilizaci je výborně čitelná
    Přes měkčí odladění si octavia počíná při prudké změně směru suverénně a i díky citlivě zasahující stabilizaci je výborně čitelná| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT
    Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT
    Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT
    Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT
    Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT
    Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT
    Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT
    Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT
    Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT
    Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT
    Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT
    Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT
    Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT
    Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT
    Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT
    Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT
    Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT
    Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Rozměry kufru jsou stejné jako u předchůdce, základní objem nicméně narostl ze 610 na 640 litrů, což se z velké části podařilo nahnat úspornější výplní pod podlážkou pro lepicí sadu. Po sklopení opěradel je naopak prostor o 40 litrů menší než dosud (1700 litrů).
    Rozměry kufru jsou stejné jako u předchůdce, základní objem nicméně narostl ze 610 na 640 litrů, což se z velké části podařilo nahnat úspornější výplní pod podlážkou pro lepicí sadu. Po sklopení opěradel je naopak prostor o 40 litrů menší než dosud (1700 litrů).| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT
    Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT
    Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Samoodjišťovací roleta se nyní po prvním ťuknutí odsouvá do mezipolohy a až druhým dotykem se zasune celá. Stejně řešené to mají superb a passat.
    Samoodjišťovací roleta se nyní po prvním ťuknutí odsouvá do mezipolohy a až druhým dotykem se zasune celá. Stejně řešené to mají superb a passat.| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT
    Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Na bocích jsou nadále dva a dva festovní háčky, sklápění zadních opěradel z kufru je však nově jen za příplatek (1900 Kč) a zmizela vyjímatelná svítilna
    Na bocích jsou nadále dva a dva festovní háčky, sklápění zadních opěradel z kufru je však nově jen za příplatek (1900 Kč) a zmizela vyjímatelná svítilna| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Nadále se nabízí i plnohodnotná rezerva, stojí 3000 Kč, nově jsou v ní uchyceny i kotevní prvky (cargo elementy), dříve byly přidělány přímo po stranách kufru.
    Nadále se nabízí i plnohodnotná rezerva, stojí 3000 Kč, nově jsou v ní uchyceny i kotevní prvky (cargo elementy), dříve byly přidělány přímo po stranách kufru.| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT
    Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Patnáctistovka se nezměnila. Potěší kultivovaným chodem, dobrou dynamikou i spotřebou kolem 6 litrů. Vypínání dvou válců (ACT) běžně ani nepostřehnete. Novinkou v případě octavie jsou plynové vzpěry kapoty.
    Patnáctistovka se nezměnila. Potěší kultivovaným chodem, dobrou dynamikou i spotřebou kolem 6 litrů. Vypínání dvou válců (ACT) běžně ani nepostřehnete. Novinkou v případě octavie jsou plynové vzpěry kapoty.| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT
    Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT
    Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT
    Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT
    Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT
    Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT
    Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • V pravých dveřích se nově ukrývá smetáček, do těch levých se přesunul deštník
    V pravých dveřích se nově ukrývá smetáček, do těch levých se přesunul deštník| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT
    Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT
    Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Denní svícení a blinkry dostaly tvar dvojité hokejky. Je vám to povědomé? Stejně to měl minulý golf po faceliftu. Trochu zvláštně vypadá černá plastová lišta pod maskou.
    Denní svícení a blinkry dostaly tvar dvojité hokejky. Je vám to povědomé? Stejně to měl minulý golf po faceliftu. Trochu zvláštně vypadá černá plastová lišta pod maskou.| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT
    Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT
    Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT
    Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT
    Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT
    Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT
    Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT
    Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Pneumatiky v testu: Pirelli Sottozero 2 205/55 R17
    Pneumatiky v testu: Pirelli Sottozero 2 205/55 R17| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT
    Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT
Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT
Digitální přístrojový štít má přehlednější cejchování otáčkoměru. V klasickém zobrazení si lze libovolně měnit údaje vlevo a vpravo. Uprostřed se ukazuje rychlost.
Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT
Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT
Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT
Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT
Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT
Palubní deska je jinak koncipovaná, tlačítka jsou na ústupu. Středový displej narostl vyjma základního rádia na 10“ a nový je dvouramenný volant. Hezky vypadá látkový dekorační pás, byť na údržbu bude méně praktický než plast.
Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT
Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT
Menu klimatizace vyvoláte tlačítkem Clima, ikonky jednotlivých funkcí jsou přehledné. Proti dřívějším otočným ovladačům je však nový způsob ovládání pomalejší a za jízdy odvádí pozornost.
Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT
Pokud jste se těšili, že díky 10“ displeji uvidíte více mapy než dříve, tak bohužel. Tím, že jsou vpravo i dole „povinné“ lišty s informacemi, zbývá uprostřed využitelná úhlopříčka asi 20 cm (7,8“) – předchozí generace měla jen tenkou lištu nahoře a dokázala z menšího displeje vytěžit více.
Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT
Novinkou je takzvaná chytrá klimatizace, kde si zvolíte, co má auto udělat, a po omezenou dobu proběhne třeba program na zahřátí rukou...
Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT
Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT
Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT
Proti dřívějším deseti předdefi novaným barvám náladového podsvícení jsou nyní možnosti prakticky neomezené. Konfi gurace osvětlení interiéru je jednou z nemnoha věcí, které se v novém systému nastavují snadněji než u předchůdce.
Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT
Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT
Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT
Otočná kolečka pro hlasitost a zoomování mapy se vývojáři pokusili nahradit černým dotykovým páskem přímo pod displejem.
Jedná se o jakýsi slider, kde posouváním jednoho prstu upravujete hlasitost (funguje i ťukání poblíž plusu či minusu), dvěma prsty k sobě/od sebe zoomujete mapu a dvěma prsty u sebe nastavujete teplotu u řidiče (tomu ale musí předcházet stisknutí tlačítka klimatizace). Celkově funguje vše citlivě a dobře, ale rozhodně to není tak intuitivní ani přesné jako předchozí otočná kolečka.
Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT
Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT
Palubní počítač se ovládá jinak než dosud. Neintuitivní nám připadá zejména nulování spotřeby, pro které nestačí dlouhý stisk válečku, ale musíte se dostat do podmenu spodní pravou šipkou.
Pozice za volantem je velmi přirozená, díky odlehčenému středovému panelu nic neomezuje řidičovo pravé koleno a sedí se pohodlněji než dosud.
Vzadu je místa ve všech ohledech hojně, v loktech jsme ho naměřili stejně jako dosud, před koleny asi o centimetr méně.
Nově tvarovaná sedadla poskytují zejména lepší oporu v ramenou, mají správně tuhé výplně, příjemně dlouhé sedáky a je radost v nich cestovat. Za příplatek můžou mít nově odvětrávání a masážní funkci.
Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT
Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT
Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT
Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT
Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT
Schránky ve dveřích zůstávají velmi prostorné, na čistění bude nešikovný děrovaný plast okolo madla. Intuitivnosti naopak prospělo přesunutí tlačítka elektrického ovládání víka zavazadelníku ze středového panelu na dveře.
Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT
Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT
Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT
Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT
Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT
Poprvé se v octavii světla spínají místo otočného ovladače tlačítky. Ničemu to nevadí, neboť si většinou vystačíte se samočinným režimem, hůře se po paměti nahmatají jen mlhovky.
Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT
Loketní opěrka je nadále posuvná a polohovatelná, schránka pod ní má pravidelný tvar, ale je mělčí než dosud
Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT
Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT
Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT
Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT
Osvětlení lze nově ovládat přímo stiskem sklíčka, přičemž délkou stisku se reguluje jas
Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT
Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT
Zdvojená kapsa v zadních opěradlech se skvěle hodí pro odložení mobilu. Je to jedno z nejlepších nových řešení v rámci programu simply clever.
Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT
Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT
Příplatková zásuvka na 230 V má nově velkou koncovku. Zásuvku na 12 V ale nově už najdete jen v kufru a místo klasických USB-A je všude již nový typ USB-C.
Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT
Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT
Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT
Přes měkčí odladění si octavia počíná při prudké změně směru suverénně a i díky citlivě zasahující stabilizaci je výborně čitelná
Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT
Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT
Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT
Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT
Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT
Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT
Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT
Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT
Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT
Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT
Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT
Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT
Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT
Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT
Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT
Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT
Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT
Rozměry kufru jsou stejné jako u předchůdce, základní objem nicméně narostl ze 610 na 640 litrů, což se z velké části podařilo nahnat úspornější výplní pod podlážkou pro lepicí sadu. Po sklopení opěradel je naopak prostor o 40 litrů menší než dosud (1700 litrů).
Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT
Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT
Samoodjišťovací roleta se nyní po prvním ťuknutí odsouvá do mezipolohy a až druhým dotykem se zasune celá. Stejně řešené to mají superb a passat.
Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT
Na bocích jsou nadále dva a dva festovní háčky, sklápění zadních opěradel z kufru je však nově jen za příplatek (1900 Kč) a zmizela vyjímatelná svítilna
Nadále se nabízí i plnohodnotná rezerva, stojí 3000 Kč, nově jsou v ní uchyceny i kotevní prvky (cargo elementy), dříve byly přidělány přímo po stranách kufru.
Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT
Patnáctistovka se nezměnila. Potěší kultivovaným chodem, dobrou dynamikou i spotřebou kolem 6 litrů. Vypínání dvou válců (ACT) běžně ani nepostřehnete. Novinkou v případě octavie jsou plynové vzpěry kapoty.
Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT
Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT
Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT
Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT
Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT
Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT
V pravých dveřích se nově ukrývá smetáček, do těch levých se přesunul deštník
Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT
Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT
Denní svícení a blinkry dostaly tvar dvojité hokejky. Je vám to povědomé? Stejně to měl minulý golf po faceliftu. Trochu zvláštně vypadá černá plastová lišta pod maskou.
Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT
Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT
Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT
Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT
Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT
Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT
Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT
Pneumatiky v testu: Pirelli Sottozero 2 205/55 R17
Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT