Škoda Octavia II 1.4 MPI vs. Octavia III 1.0 TSI – Atmosféra vs. turbo

26/38
Zavřít
  • Škoda Octavia II 1.4 MPI vs. Octavia III 1.0 TSI
    Škoda Octavia II 1.4 MPI vs. Octavia III 1.0 TSI| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Škoda Octavia II 1.4 MPI vs. Octavia III 1.0 TSI
    Škoda Octavia II 1.4 MPI vs. Octavia III 1.0 TSI| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Škoda Octavia II 1.4 MPI vs. Octavia III 1.0 TSI
    Škoda Octavia II 1.4 MPI vs. Octavia III 1.0 TSI| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Škoda Octavia II 1.4 MPI vs. Octavia III 1.0 TSI
    Škoda Octavia II 1.4 MPI vs. Octavia III 1.0 TSI| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Škoda Octavia II 1.4 MPI vs. Octavia III 1.0 TSI
    Škoda Octavia II 1.4 MPI vs. Octavia III 1.0 TSI| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Škoda Octavia II 1.4 MPI vs. Octavia III 1.0 TSI
    Škoda Octavia II 1.4 MPI vs. Octavia III 1.0 TSI| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Škoda Octavia II 1.4 MPI vs. Octavia III 1.0 TSI
    Škoda Octavia II 1.4 MPI vs. Octavia III 1.0 TSI| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Škoda Octavia II 1.4 MPI vs. Octavia III 1.0 TSI
    Škoda Octavia II 1.4 MPI vs. Octavia III 1.0 TSI| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Škoda Octavia II 1.4 MPI
    Škoda Octavia II 1.4 MPI| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Škoda Octavia II 1.4 MPI
    Škoda Octavia II 1.4 MPI| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Škoda Octavia II 1.4 MPI
    Škoda Octavia II 1.4 MPI| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Škoda Octavia II 1.4 MPI
    Škoda Octavia II 1.4 MPI| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Škoda Octavia II 1.4 MPI
    Škoda Octavia II 1.4 MPI| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Škoda Octavia II 1.4 MPI
    Škoda Octavia II 1.4 MPI| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Škoda Octavia II 1.4 MPI
    Škoda Octavia II 1.4 MPI| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Škoda Octavia II 1.4 MPI
    Škoda Octavia II 1.4 MPI| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Škoda Octavia II 1.4 MPI
    Škoda Octavia II 1.4 MPI| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Škoda Octavia II 1.4 MPI
    Škoda Octavia II 1.4 MPI| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Škoda Octavia II 1.4 MPI
    Škoda Octavia II 1.4 MPI| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Škoda Octavia II 1.4 MPI
    Škoda Octavia II 1.4 MPI| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Atmosférická čtrnáctistovka je sympatický parťák do města, na okreskách stačí s výhradami, ale na dálnici se vyloženě trápí z nedostatku síly. A posádku obtěžuje hlukem. Řazení ale měla tužší a lépe vymezené než její nástupkyně.
    Atmosférická čtrnáctistovka je sympatický parťák do města, na okreskách stačí s výhradami, ale na dálnici se vyloženě trápí z nedostatku síly. A posádku obtěžuje hlukem. Řazení ale měla tužší a lépe vymezené než její nástupkyně.| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Škoda Octavia II 1.4 MPI
    Škoda Octavia II 1.4 MPI| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Škoda Octavia III 1.0 TSI
    Škoda Octavia III 1.0 TSI| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Škoda Octavia III 1.0 TSI
    Škoda Octavia III 1.0 TSI| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Škoda Octavia III 1.0 TSI
    Škoda Octavia III 1.0 TSI| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Škoda Octavia III 1.0 TSI
    Škoda Octavia III 1.0 TSI| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Škoda Octavia III 1.0 TSI
    Škoda Octavia III 1.0 TSI| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Škoda Octavia III 1.0 TSI
    Škoda Octavia III 1.0 TSI| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Škoda Octavia III 1.0 TSI
    Škoda Octavia III 1.0 TSI| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Škoda Octavia III 1.0 TSI
    Škoda Octavia III 1.0 TSI| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Škoda Octavia III 1.0 TSI
    Škoda Octavia III 1.0 TSI| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Škoda Octavia III 1.0 TSI
    Škoda Octavia III 1.0 TSI| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Škoda Octavia III 1.0 TSI
    Škoda Octavia III 1.0 TSI| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Škoda Octavia III 1.0 TSI
    Škoda Octavia III 1.0 TSI| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Přeplňovaný tříválec koncernu Volkswagen patří z uživatelského hlediska k tomu nejlepšímu na trhu. V octavii je příjemně utlumený a ve srovnání s předchůdkyní jede málem jak sportovní RS. Po dálnici letí s lehkostí, točí o 1300 otáček méně a i na šestku dokáže zrychlit. Řadicí páka krájí kulisu trochu hrubozrnně.
    Přeplňovaný tříválec koncernu Volkswagen patří z uživatelského hlediska k tomu nejlepšímu na trhu. V octavii je příjemně utlumený a ve srovnání s předchůdkyní jede málem jak sportovní RS. Po dálnici letí s lehkostí, točí o 1300 otáček méně a i na šestku dokáže zrychlit. Řadicí páka krájí kulisu trochu hrubozrnně.| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Setkání se základní octavií 3. řady nám připravilo i jednu premiéru. Poprvé se nám dostal do ruky kus se standardními světly.
    Setkání se základní octavií 3. řady nám připravilo i jednu premiéru. Poprvé se nám dostal do ruky kus se standardními světly.| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Setkání se základní octavií 3. řady nám připravilo i jednu premiéru. Poprvé se nám dostal do ruky kus se standardními světly.
    Setkání se základní octavií 3. řady nám připravilo i jednu premiéru. Poprvé se nám dostal do ruky kus se standardními světly.| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Škoda Octavia III 1.0 TSI
    Škoda Octavia III 1.0 TSI| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Octavia II 1.4 MPI vs. Octavia III 1.0 TSI
Škoda Octavia II 1.4 MPI vs. Octavia III 1.0 TSI
Škoda Octavia II 1.4 MPI vs. Octavia III 1.0 TSI
Škoda Octavia II 1.4 MPI vs. Octavia III 1.0 TSI
Škoda Octavia II 1.4 MPI vs. Octavia III 1.0 TSI
Škoda Octavia II 1.4 MPI vs. Octavia III 1.0 TSI
Škoda Octavia II 1.4 MPI vs. Octavia III 1.0 TSI
Škoda Octavia II 1.4 MPI vs. Octavia III 1.0 TSI
Škoda Octavia II 1.4 MPI
Škoda Octavia II 1.4 MPI
Škoda Octavia II 1.4 MPI
Škoda Octavia II 1.4 MPI
Škoda Octavia II 1.4 MPI
Škoda Octavia II 1.4 MPI
Škoda Octavia II 1.4 MPI
Škoda Octavia II 1.4 MPI
Škoda Octavia II 1.4 MPI
Škoda Octavia II 1.4 MPI
Škoda Octavia II 1.4 MPI
Škoda Octavia II 1.4 MPI
Atmosférická čtrnáctistovka je sympatický parťák do města, na okreskách stačí s výhradami, ale na dálnici se vyloženě trápí z nedostatku síly. A posádku obtěžuje hlukem. Řazení ale měla tužší a lépe vymezené než její nástupkyně.
Škoda Octavia II 1.4 MPI
Škoda Octavia III 1.0 TSI
Škoda Octavia III 1.0 TSI
Škoda Octavia III 1.0 TSI
Škoda Octavia III 1.0 TSI
Škoda Octavia III 1.0 TSI
Škoda Octavia III 1.0 TSI
Škoda Octavia III 1.0 TSI
Škoda Octavia III 1.0 TSI
Škoda Octavia III 1.0 TSI
Škoda Octavia III 1.0 TSI
Škoda Octavia III 1.0 TSI
Škoda Octavia III 1.0 TSI
Přeplňovaný tříválec koncernu Volkswagen patří z uživatelského hlediska k tomu nejlepšímu na trhu. V octavii je příjemně utlumený a ve srovnání s předchůdkyní jede málem jak sportovní RS. Po dálnici letí s lehkostí, točí o 1300 otáček méně a i na šestku dokáže zrychlit. Řadicí páka krájí kulisu trochu hrubozrnně.
Setkání se základní octavií 3. řady nám připravilo i jednu premiéru. Poprvé se nám dostal do ruky kus se standardními světly.
Setkání se základní octavií 3. řady nám připravilo i jednu premiéru. Poprvé se nám dostal do ruky kus se standardními světly.
Škoda Octavia III 1.0 TSI