Škoda Octavia II 1.4 MPI vs. Octavia III 1.0 TSI|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Octavia II 1.4 MPI vs. Octavia III 1.0 TSI|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Octavia II 1.4 MPI vs. Octavia III 1.0 TSI|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Octavia II 1.4 MPI vs. Octavia III 1.0 TSI|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Octavia II 1.4 MPI vs. Octavia III 1.0 TSI|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Octavia II 1.4 MPI vs. Octavia III 1.0 TSI|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Octavia II 1.4 MPI vs. Octavia III 1.0 TSI|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Octavia II 1.4 MPI vs. Octavia III 1.0 TSI|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Octavia II 1.4 MPI|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Octavia II 1.4 MPI|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Octavia II 1.4 MPI|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Octavia II 1.4 MPI|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Octavia II 1.4 MPI|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Octavia II 1.4 MPI|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Octavia II 1.4 MPI|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Octavia II 1.4 MPI|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Octavia II 1.4 MPI|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Octavia II 1.4 MPI|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Octavia II 1.4 MPI|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Octavia II 1.4 MPI|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
Atmosférická čtrnáctistovka je sympatický parťák do města, na okreskách stačí s výhradami, ale na dálnici se vyloženě trápí z nedostatku síly. A posádku obtěžuje hlukem. Řazení ale měla tužší a lépe vymezené než její nástupkyně.|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Octavia II 1.4 MPI|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Octavia III 1.0 TSI|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Octavia III 1.0 TSI|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Octavia III 1.0 TSI|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Octavia III 1.0 TSI|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Octavia III 1.0 TSI|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Octavia III 1.0 TSI|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Octavia III 1.0 TSI|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Octavia III 1.0 TSI|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Octavia III 1.0 TSI|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Octavia III 1.0 TSI|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Octavia III 1.0 TSI|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Octavia III 1.0 TSI|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
Přeplňovaný tříválec koncernu Volkswagen patří z uživatelského hlediska k tomu nejlepšímu na trhu. V octavii je příjemně utlumený a ve srovnání s předchůdkyní jede málem jak sportovní RS. Po dálnici letí s lehkostí, točí o 1300 otáček méně a i na šestku dokáže zrychlit. Řadicí páka krájí kulisu trochu hrubozrnně.|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
Setkání se základní octavií 3. řady nám připravilo i jednu premiéru. Poprvé se nám dostal do ruky kus se standardními světly.|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
Setkání se základní octavií 3. řady nám připravilo i jednu premiéru. Poprvé se nám dostal do ruky kus se standardními světly.|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Octavia III 1.0 TSI|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil