Spotřeba Fordů Kuga HEV & PHEV – Slibují jezdit za 1,1 litru

1/26
Přehled fotografií
Zavřít
  • Ford Kuga
    Ford Kuga| Zdroj: Svět motorů
  • Ford Kuga
    Ford Kuga| Zdroj: Svět motorů
  • Palubní desku mají oba vozyshodnou. Ve výbavě nechybí obrazovka multimediálního systému s navigací.
    Palubní desku mají oba vozyshodnou. Ve výbavě nechybí obrazovka multimediálního systému s navigací.| Zdroj: Svět motorů
  • Také 12,3“ digitální přístrojový štít nebo možnost zvolit jeden z pěti jízdních módů najdete ve standardu.
    Také 12,3“ digitální přístrojový štít nebo možnost zvolit jeden z pěti jízdních módů najdete ve standardu.| Zdroj: Svět motorů
  • Zvolit můžete jeden ze čtyř režimů fungování hybridu: normální, čistě elektrický, zachování úrovně nabití baterie, dobíjení akumulátoru spalovacím motorem.
    Zvolit můžete jeden ze čtyř režimů fungování hybridu: normální, čistě elektrický, zachování úrovně nabití baterie, dobíjení akumulátoru spalovacím motorem.| Zdroj: Svět motorů
  • Ford Kuga
    Ford Kuga| Zdroj: Svět motorů
  • Po městě jsme s plug-inem na elektřinu zvládli 59,8 km.
    Po městě jsme s plug-inem na elektřinu zvládli 59,8 km.| Zdroj: Svět motorů
  • Snažili jsme se samozřejmě co nejúčinněji zpomalovat, abychom rekuperací získali zpět maximum energie.
    Snažili jsme se samozřejmě co nejúčinněji zpomalovat, abychom rekuperací získali zpět maximum energie.| Zdroj: Svět motorů
  • Pro externí dobíjení si můžete zvolit například čas, od kdy se vůz začne dobíjet.
    Pro externí dobíjení si můžete zvolit například čas, od kdy se vůz začne dobíjet.| Zdroj: Svět motorů
  • Ford Kuga HEV
    Ford Kuga HEV| Zdroj: Svět motorů
  • Ford Kuga PHEV
    Ford Kuga PHEV| Zdroj: Svět motorů
  • Otočný volič bezestupňové převodovky nabízí i režim L s intenzivnějším zpomalováním a rekuperací.
    Otočný volič bezestupňové převodovky nabízí i režim L s intenzivnějším zpomalováním a rekuperací.| Zdroj: Svět motorů
  • Zajímavostí je také tlačítko navíc, kterým se otevírá víčko nádrže.
    Zajímavostí je také tlačítko navíc, kterým se otevírá víčko nádrže.| Zdroj: Svět motorů
  • Pneumatiky v testu: Continental PremiumContact6 225/55 R19
    Pneumatiky v testu: Continental PremiumContact6 225/55 R19| Zdroj: Svět motorů
  • Ford Kuga HEV
    Ford Kuga HEV| Zdroj: Svět motorů
  • Ford Kuga PHEV
    Ford Kuga PHEV| Zdroj: Svět motorů
  • Ford Kuga PHEV
    Ford Kuga PHEV| Zdroj: Svět motorů
  • Plug-in (PHEV) se bez ní obejde, takže si u něj můžete připlatit 2700 Kč za dojezdovou rezervu. V tom případě ale nastává jiný problém. Plastový organizátor kolem ní je tvarován tak nelogicky, že do žádné části nesmotáte dobíjecí kabel.
    Plug-in (PHEV) se bez ní obejde, takže si u něj můžete připlatit 2700 Kč za dojezdovou rezervu. V tom případě ale nastává jiný problém. Plastový organizátor kolem ní je tvarován tak nelogicky, že do žádné části nesmotáte dobíjecí kabel.| Zdroj: Svět motorů
  • Oba hybridní modely nabídnou zavazadelník o objemu 411-581 litrů, kde záleží, v jaké pozici jsou ukotvena sedadla druhé, podélně posuvné řady. Proti ostatním běžným motorizacím je tak jejich kufr o 64 litrů menší, což není zase až tak hrozné.
    Oba hybridní modely nabídnou zavazadelník o objemu 411-581 litrů, kde záleží, v jaké pozici jsou ukotvena sedadla druhé, podélně posuvné řady. Proti ostatním běžným motorizacím je tak jejich kufr o 64 litrů menší, což není zase až tak hrozné.| Zdroj: Svět motorů
  • Hybridní verze (HEV) má vzadu pod podlahou navíc 12V provozní baterii, která se už pod přední kapotu nevešla.
    Hybridní verze (HEV) má vzadu pod podlahou navíc 12V provozní baterii, která se už pod přední kapotu nevešla.| Zdroj: Svět motorů
  • U obou hybridních systémů je základem 2,5litrový atmosféricky plněný zážehový čtyřválec pracující v Atkinsonově cyklu s výkonem 112 kW. K němu je připojený synchronní trakční elektromotor, který má u hybridu výkon 92 kW a u plug-inu 97 kW.
    U obou hybridních systémů je základem 2,5litrový atmosféricky plněný zážehový čtyřválec pracující v Atkinsonově cyklu s výkonem 112 kW. K němu je připojený synchronní trakční elektromotor, který má u hybridu výkon 92 kW a u plug-inu 97 kW.| Zdroj: Svět motorů
  • Ford Kuga
    Ford Kuga| Zdroj: Svět motorů
  • Specialitou Kugy Plug-in je konektor Mennekes v levém předním blatníku pro externí dobíjení.
    Specialitou Kugy Plug-in je konektor Mennekes v levém předním blatníku pro externí dobíjení.| Zdroj: Svět motorů
  • Ford Kuga
    Ford Kuga| Zdroj: Svět motorů
  • Ford Kuga HEV
    Ford Kuga HEV| Zdroj: Svět motorů
  • Ford Kuga PHEV
    Ford Kuga PHEV| Zdroj: Svět motorů
Ford Kuga
Ford Kuga
Palubní desku mají oba vozyshodnou. Ve výbavě nechybí obrazovka multimediálního systému s navigací.
Také 12,3“ digitální přístrojový štít nebo možnost zvolit jeden z pěti jízdních módů najdete ve standardu.
Zvolit můžete jeden ze čtyř režimů fungování hybridu: normální, čistě elektrický, zachování úrovně nabití baterie, dobíjení akumulátoru spalovacím motorem.
Ford Kuga
Po městě jsme s plug-inem na elektřinu zvládli 59,8 km.
Snažili jsme se samozřejmě co nejúčinněji zpomalovat, abychom rekuperací získali zpět maximum energie.
Pro externí dobíjení si můžete zvolit například čas, od kdy se vůz začne dobíjet.
Ford Kuga HEV
Ford Kuga PHEV
Otočný volič bezestupňové převodovky nabízí i režim L s intenzivnějším zpomalováním a rekuperací.
Zajímavostí je také tlačítko navíc, kterým se otevírá víčko nádrže.
Pneumatiky v testu: Continental PremiumContact6 225/55 R19
Ford Kuga HEV
Ford Kuga PHEV
Ford Kuga PHEV
Plug-in (PHEV) se bez ní obejde, takže si u něj můžete připlatit 2700 Kč za dojezdovou rezervu. V tom případě ale nastává jiný problém. Plastový organizátor kolem ní je tvarován tak nelogicky, že do žádné části nesmotáte dobíjecí kabel.
Oba hybridní modely nabídnou zavazadelník o objemu 411-581 litrů, kde záleží, v jaké pozici jsou ukotvena sedadla druhé, podélně posuvné řady. Proti ostatním běžným motorizacím je tak jejich kufr o 64 litrů menší, což není zase až tak hrozné.
Hybridní verze (HEV) má vzadu pod podlahou navíc 12V provozní baterii, která se už pod přední kapotu nevešla.
U obou hybridních systémů je základem 2,5litrový atmosféricky plněný zážehový čtyřválec pracující v Atkinsonově cyklu s výkonem 112 kW. K němu je připojený synchronní trakční elektromotor, který má u hybridu výkon 92 kW a u plug-inu 97 kW.
Ford Kuga
Specialitou Kugy Plug-in je konektor Mennekes v levém předním blatníku pro externí dobíjení.
Ford Kuga
Ford Kuga HEV
Ford Kuga PHEV