Start dlouhodobého testu Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT – 50 na elektriku, 650 na benzin

1/57
Přehled fotografií
Zavřít
  • Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
    Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
    Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
    Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Pracoviště řidiče je přehledné, intuitivní. Palubní desce dominuje 10,25‘‘ displej zobrazení navigace a dalších funkcí. To důležité od vyhřívání sedadel a volantu po hlasitost rádia můžete nastavit klasickými ovladači. Za to píšeme dvakrát bravo! K nejvyšší výbavě patří i přístrojový štít s 12,3‘‘ displejem za volantem.
    Pracoviště řidiče je přehledné, intuitivní. Palubní desce dominuje 10,25‘‘ displej zobrazení navigace a dalších funkcí. To důležité od vyhřívání sedadel a volantu po hlasitost rádia můžete nastavit klasickými ovladači. Za to píšeme dvakrát bravo! K nejvyšší výbavě patří i přístrojový štít s 12,3‘‘ displejem za volantem.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
    Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
    Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
    Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
    Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
    Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
    Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
    Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
    Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
    Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
    Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
    Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
    Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
    Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
    Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
    Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
    Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
    Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
    Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Vpředu se nám líbí pozice za volantem i natočení středového panelu i obrazovky směrem k řidiči.
    Vpředu se nám líbí pozice za volantem i natočení středového panelu i obrazovky směrem k řidiči.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kombík nabízí dostatek místa na všech sedadlech. Hodně prostoru zbývá před koleny i nad hlavou většině redaktorů. Máte-li do 180 centimetrů, budete se cítit královsky i vzadu.
    Kombík nabízí dostatek místa na všech sedadlech. Hodně prostoru zbývá před koleny i nad hlavou většině redaktorů. Máte-li do 180 centimetrů, budete se cítit královsky i vzadu.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
    Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
    Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
    Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
    Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
    Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
    Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
    Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
    Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
    Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
    Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Největším minusem plug-in hybridní verze je zmenšení zavazadelníku z 625 na pouhých 437 litrů kvůli zastavěným bateriím
    Největším minusem plug-in hybridní verze je zmenšení zavazadelníku z 625 na pouhých 437 litrů kvůli zastavěným bateriím| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
    Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
    Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Největším minusem plug-in hybridní verze je zmenšení zavazadelníku z 625 na pouhých 437 litrů kvůli zastavěným bateriím
    Největším minusem plug-in hybridní verze je zmenšení zavazadelníku z 625 na pouhých 437 litrů kvůli zastavěným bateriím| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
    Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
    Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
    Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
    Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
    Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
    Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
    Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
    Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
    Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
    Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Po dobití do 100 % nám ceed ukáže úplně vždycky dojezd přes padesát kilometrů
    Po dobití do 100 % nám ceed ukáže úplně vždycky dojezd přes padesát kilometrů| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Využití pětiny kapacity, tedy pád na 80 % baterie, přichází po deseti dvanácti ujetých kilometrech
    Využití pětiny kapacity, tedy pád na 80 % baterie, přichází po deseti dvanácti ujetých kilometrech| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Ač kapacita baterie ukazuje ještě 58 %, z původně jednapadesátikilometrového dojezdu už nezbývá ani polovina.
    Ač kapacita baterie ukazuje ještě 58 %, z původně jednapadesátikilometrového dojezdu už nezbývá ani polovina.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Při 40 % zásoby šťávy ze zásuvky zbývá ujet čistě na elektřinu posledních dvanáct kilometrů
    Při 40 % zásoby šťávy ze zásuvky zbývá ujet čistě na elektřinu posledních dvanáct kilometrů| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Když klesne kapacita akumulátorů pod 20 %, jízda čistě na elektřinu končí, ceed si totiž nechává vždy aspoň kolem 10 % na výpomoc ke spalovacímu motoru
    Když klesne kapacita akumulátorů pod 20 %, jízda čistě na elektřinu končí, ceed si totiž nechává vždy aspoň kolem 10 % na výpomoc ke spalovacímu motoru| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
    Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
    Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Ze standardní zásuvky nabíjíme oranžovým kabelem. Je dost dlouhý, prodlužovačky se nedoporučují.
    Ze standardní zásuvky nabíjíme oranžovým kabelem. Je dost dlouhý, prodlužovačky se nedoporučují.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Spotřeba během testu
    Spotřeba během testu| Zdroj: Svět motorů
Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
Pracoviště řidiče je přehledné, intuitivní. Palubní desce dominuje 10,25‘‘ displej zobrazení navigace a dalších funkcí. To důležité od vyhřívání sedadel a volantu po hlasitost rádia můžete nastavit klasickými ovladači. Za to píšeme dvakrát bravo! K nejvyšší výbavě patří i přístrojový štít s 12,3‘‘ displejem za volantem.
Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
Vpředu se nám líbí pozice za volantem i natočení středového panelu i obrazovky směrem k řidiči.
Kombík nabízí dostatek místa na všech sedadlech. Hodně prostoru zbývá před koleny i nad hlavou většině redaktorů. Máte-li do 180 centimetrů, budete se cítit královsky i vzadu.
Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
Největším minusem plug-in hybridní verze je zmenšení zavazadelníku z 625 na pouhých 437 litrů kvůli zastavěným bateriím
Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
Největším minusem plug-in hybridní verze je zmenšení zavazadelníku z 625 na pouhých 437 litrů kvůli zastavěným bateriím
Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
Po dobití do 100 % nám ceed ukáže úplně vždycky dojezd přes padesát kilometrů
Využití pětiny kapacity, tedy pád na 80 % baterie, přichází po deseti dvanácti ujetých kilometrech
Ač kapacita baterie ukazuje ještě 58 %, z původně jednapadesátikilometrového dojezdu už nezbývá ani polovina.
Při 40 % zásoby šťávy ze zásuvky zbývá ujet čistě na elektřinu posledních dvanáct kilometrů
Když klesne kapacita akumulátorů pod 20 %, jízda čistě na elektřinu končí, ceed si totiž nechává vždy aspoň kolem 10 % na výpomoc ke spalovacímu motoru
Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
Ze standardní zásuvky nabíjíme oranžovým kabelem. Je dost dlouhý, prodlužovačky se nedoporučují.
Spotřeba během testu