Start dlouhodobého testu Volkswagen ID.3 Pro S – Ideál klidného řidiče
11
/
43
Prohlédnout znovu
Start dlouhodobého testu Volkswagen ID.3 Pro S – Ideál klidného řidiče
Volkswagen ID.3 Pro S
|
Svět motorů/Petr Homolka
Průměrná spotřeba elektrické energie VW ID.3 Pro S
|
Svět motorů
Displej před řidičem zobrazuje jen to nejnutnější, a navíc to samé jako průhledový displej.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen ID.3 Pro S
|
Svět motorů/Petr Homolka
Na nezvykle minimalistický interiér ID.3 si zvykáme pomalu.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen ID.3 Pro S
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen ID.3 Pro S
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen ID.3 Pro S
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen ID.3 Pro S
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen ID.3 Pro S
|
Svět motorů/Petr Homolka
Grafika multimediálního systému je přehledná a po chvíli jízdy je displej, který se hned po startu zasekává, i rychlý. Menu klimatizace nám zase přijde zbytečně překomplikované.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Oceňujeme spoustu místa, stále ale bojujeme s dotykovým ovládáním a také voličem převodovky za volantem vedle displeje. Auto má pouze jednu úroveň rekuperace (B), která například ve sportovním režimu nejde vypnout.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen ID.3 Pro S
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen ID.3 Pro S
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen ID.3 Pro S
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen ID.3 Pro S
|
Svět motorů/Petr Homolka
Naše varianta je pouze čtyřmístná, za auto se stejnou technikou a pěti místy k sezení se připlácí 4000 Kč
|
Svět motorů/Petr Homolka
V interiéru už se setkáváme pouze s konektory USB typu C, ke kterým je potřeba si pořídit speciální kabel s tímto připojením na obou koncích
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen ID.3 Pro S
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen ID.3 Pro S
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen ID.3 Pro S
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen ID.3 Pro S
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen ID.3 Pro S
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen ID.3 Pro S
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen ID.3 Pro S
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen ID.3 Pro S
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen ID.3 Pro S
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen ID.3 Pro S
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen ID.3 Pro S
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen ID.3 Pro S
|
Svět motorů/Petr Homolka
I přes uložení elektromotoru u zadní nápravy zbývá v kufru dostatek místa. Navíc má pravidelný tvar a rovné boky plus dvojitou podlahu, kde vozíme změť nabíjecích kabelů.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen ID.3 Pro S
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen ID.3 Pro S
|
Svět motorů/Petr Homolka
Pod přední kapotou se volkswagenu na rozdíl od konkurence místo na další ukládací prostory nalézt nepodařilo
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen ID.3 Pro S
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen ID.3 Pro S
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen ID.3 Pro S
|
Svět motorů/Petr Homolka
Velká, 20“ litá kola za příplatek 15 700 Kč (pouze verze Pro S, jinak 47 000 Kč) mají nezvyklý design a mají zlepšovat aerodynamiku vozu
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen ID.3 Pro S
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen ID.3 Pro S
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen ID.3 Pro S
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen ID.3 Pro S
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen ID.3 Pro S
|
Svět motorů/Petr Homolka
Nejprodávanější čínská auta v Evropě: Ofenzíva se zatím nekoná
Nový Volkswagen Passat sedan opravdu bude! Vypadá jako náš návrh
Může MPV z Číny nahradit milovaný VW Sharan? Zkusili jsme Dongfeng U-Tour!
Alfa Romeo už přemýšlí nad nástupcem 33 Stradale. Ve vývoji pomůžou opět i zákazníci
Tvůrce off-roadů Rezvani uvádí poctu závodnímu Porsche 935. Chce vyrobit 50 kusů
Nové Maserati GranCabrio Folgore: Má 830 koní a zvládne 290 km/h!