Startujeme dlouhodobý test Renault Zoe: Jak se žije se šňůrou?|
Zdroj: acz
Maličký displej provozních údajů dává vzpomenout na kombinované přístroje ze 60. let, z funkčního hlediska mu ale nic důležitého nechybí.|
Zdroj: acz
Interiér je na poměry malých vozů zpracovaný pečlivě a nechybí mu francouzský krasoduch. Velké plochy plastu zpestřuje elegantní hrubá textura.|
Zdroj: acz
Renault Zoe|
Zdroj: acz
Renault Zoe|
Zdroj: acz
Renault Zoe|
Zdroj: acz
Renault Zoe|
Zdroj: acz
Po omlazení však volá nepřehledný informační systém.|
Zdroj: acz
Renault Zoe|
Zdroj: acz
Režim Eco v zimě nepoužíváme, omezuje výkon topení. Kvůli němu máme zatím vyšší spotřebu, na 80 % nabití dojedeme 200 km.|
Zdroj: acz
Nabíjení akumulátoru je nejrychlejší na začátku, když je prázdný.|
Zdroj: acz
Nabíjení ovlivňuje také teplota baterie. Už při -3 °C jsme pozorovali zpomalení o další hodinu.|
Zdroj: acz
Režim Eco v zimě nepoužíváme, omezuje výkon topení. Kvůli němu máme zatím vyšší spotřebu, na 80 % nabití dojedeme 200 km.|
Zdroj: acz
Renault Zoe|
Zdroj: acz
Režim Eco v zimě nepoužíváme, omezuje výkon topení. Kvůli němu máme zatím vyšší spotřebu, na 80 % nabití dojedeme 200 km.|
Zdroj: acz
Renault Zoe|
Zdroj: acz
Renault Zoe|
Zdroj: acz
Tepelné čerpadlo má dostatečný výkon, auto ale nechce topit na nohy|
Zdroj: acz
Renault Zoe|
Zdroj: acz
Renault Zoe|
Zdroj: acz
Renault Zoe|
Zdroj: acz
Renault Zoe|
Zdroj: acz
Renault Zoe|
Zdroj: acz
Renault Zoe|
Zdroj: acz
Využití prostoru je příkladné, i vyšší postavy se za volantem uvelebí pohodlně.|
Zdroj: acz
Vzadu komfort omezuje vysoká podlaha kvůli baterii, se střechou koliduje spíš 191cm výška Martina Jeníka.|
Zdroj: acz
Renault Zoe|
Zdroj: acz
Renault Zoe|
Zdroj: acz
Tepelné čerpadlo má dostatečný výkon, auto ale nechce topit na nohy. Pomáhá nám důmyslně ukryté vyhřívání sedadel.|
Zdroj: acz
Renault Zoe|
Zdroj: acz
Renault Zoe|
Zdroj: acz
Renault Zoe|
Zdroj: acz
Renault Zoe|
Zdroj: acz
Renault Zoe|
Zdroj: acz
Renault Zoe|
Zdroj: acz
Renault Zoe|
Zdroj: acz
Renault Zoe|
Zdroj: acz
Renault Zoe|
Zdroj: acz
Renault Zoe|
Zdroj: acz
Renault Zoe|
Zdroj: acz
Renault Zoe|
Zdroj: acz
Renault Zoe|
Zdroj: acz
Renault Zoe|
Zdroj: acz
Renault Zoe|
Zdroj: acz
Renault Zoe|
Zdroj: acz
Renault Zoe|
Zdroj: acz
Renault Zoe|
Zdroj: acz
Renault Zoe|
Zdroj: acz
Renault Zoe|
Zdroj: acz
Renault Zoe|
Zdroj: acz
Renault Zoe|
Zdroj: acz
Renault Zoe|
Zdroj: acz
Renault Zoe|
Zdroj: acz
Renault Zoe|
Zdroj: acz
Renault Zoe|
Zdroj: acz
Renault Zoe|
Zdroj: acz
Renault Zoe|
Zdroj: acz
Kufr má objem větší než většina malých aut, za velkorysou hloubku ovšem platíme absencí rezervního kola a zvedáku – ty nejdou objednat ani za příplatek.|
Zdroj: acz
Kufr má objem větší než většina malých aut, za velkorysou hloubku ovšem platíme absencí rezervního kola a zvedáku – ty nejdou objednat ani za příplatek.|
Zdroj: acz
Pod kapotou moc zajímavého neuvidíme, elektromotor se skrývá pod dalším příslušenstvím|
Zdroj: acz
Renault Zoe|
Zdroj: acz
Renault Zoe|
Zdroj: acz
Renault Zoe|
Zdroj: acz
Renault Zoe|
Zdroj: acz
Renault Zoe|
Zdroj: acz
Renault Zoe|
Zdroj: acz
Renault Zoe|
Zdroj: acz
Renault Zoe|
Zdroj: acz
Renault Zoe|
Zdroj: acz
Renault Zoe|
Zdroj: acz
Renault Zoe|
Zdroj: acz
Renault Zoe|
Zdroj: acz
Nejmodernějším běžně dostupným způsobem nabíjení jsou takzvané rychlonabíječky. Poznáte je podle toho, že jsou velké – skříň obsahuje výkonný měnič, který mění střídavé napětí v síti na stejnosměrné pro vaši baterii.|
Zdroj: acz
Dva největší dodavatelé elektřiny používají odlišný způsob účtování odebrané energie. Pro každého z nich tedy potřebujete jiný čip.|
Zdroj: acz
V redakční garáži máme třífázovou zásuvku s 11 kW, z níž bychom baterii nabili na 80 % za čtyři hodiny.|
Zdroj: acz
Častější jsou standardní nabíječky, které vedou ze sítě střídavé napětí. Měnič tedy musí být v autě.|
Zdroj: acz
Nejmodernějším běžně dostupným způsobem nabíjení jsou takzvané rychlonabíječky. Poznáte je podle toho, že jsou velké – skříň obsahuje výkonný měnič, který mění střídavé napětí v síti na stejnosměrné pro vaši baterii.|
Zdroj: acz