Startujeme dlouhodobý test Renault Zoe: Jak se žije se šňůrou?

61/78
Přehled fotografií
Zavřít
  • Startujeme dlouhodobý test Renault Zoe: Jak se žije se šňůrou?
    Startujeme dlouhodobý test Renault Zoe: Jak se žije se šňůrou?| Zdroj: acz
  • Maličký displej provozních údajů dává vzpomenout na kombinované přístroje ze 60. let, z funkčního hlediska mu ale nic důležitého nechybí.
    Maličký displej provozních údajů dává vzpomenout na kombinované přístroje ze 60. let, z funkčního hlediska mu ale nic důležitého nechybí.| Zdroj: acz
  • Interiér je na poměry malých vozů zpracovaný pečlivě a nechybí mu francouzský krasoduch. Velké plochy plastu zpestřuje elegantní hrubá textura.
    Interiér je na poměry malých vozů zpracovaný pečlivě a nechybí mu francouzský krasoduch. Velké plochy plastu zpestřuje elegantní hrubá textura.| Zdroj: acz
  • Renault Zoe
    Renault Zoe| Zdroj: acz
  • Renault Zoe
    Renault Zoe| Zdroj: acz
  • Renault Zoe
    Renault Zoe| Zdroj: acz
  • Renault Zoe
    Renault Zoe| Zdroj: acz
  • Po omlazení však volá nepřehledný informační systém.
    Po omlazení však volá nepřehledný informační systém.| Zdroj: acz
  • Renault Zoe
    Renault Zoe| Zdroj: acz
  • Režim Eco v zimě nepoužíváme, omezuje výkon topení. Kvůli němu máme zatím vyšší spotřebu, na 80 % nabití dojedeme 200 km.
    Režim Eco v zimě nepoužíváme, omezuje výkon topení. Kvůli němu máme zatím vyšší spotřebu, na 80 % nabití dojedeme 200 km.| Zdroj: acz
  • Nabíjení akumulátoru je nejrychlejší na začátku, když je prázdný.
    Nabíjení akumulátoru je nejrychlejší na začátku, když je prázdný.| Zdroj: acz
  • Nabíjení ovlivňuje také teplota baterie. Už při -3 °C jsme pozorovali zpomalení o další hodinu.
    Nabíjení ovlivňuje také teplota baterie. Už při -3 °C jsme pozorovali zpomalení o další hodinu.| Zdroj: acz
  • Režim Eco v zimě nepoužíváme, omezuje výkon topení. Kvůli němu máme zatím vyšší spotřebu, na 80 % nabití dojedeme 200 km.
    Režim Eco v zimě nepoužíváme, omezuje výkon topení. Kvůli němu máme zatím vyšší spotřebu, na 80 % nabití dojedeme 200 km.| Zdroj: acz
  • Renault Zoe
    Renault Zoe| Zdroj: acz
  • Režim Eco v zimě nepoužíváme, omezuje výkon topení. Kvůli němu máme zatím vyšší spotřebu, na 80 % nabití dojedeme 200 km.
    Režim Eco v zimě nepoužíváme, omezuje výkon topení. Kvůli němu máme zatím vyšší spotřebu, na 80 % nabití dojedeme 200 km.| Zdroj: acz
  • Renault Zoe
    Renault Zoe| Zdroj: acz
  • Renault Zoe
    Renault Zoe| Zdroj: acz
  • Tepelné čerpadlo má dostatečný výkon, auto ale nechce topit na nohy
    Tepelné čerpadlo má dostatečný výkon, auto ale nechce topit na nohy| Zdroj: acz
  • Renault Zoe
    Renault Zoe| Zdroj: acz
  • Renault Zoe
    Renault Zoe| Zdroj: acz
  • Renault Zoe
    Renault Zoe| Zdroj: acz
  • Renault Zoe
    Renault Zoe| Zdroj: acz
  • Renault Zoe
    Renault Zoe| Zdroj: acz
  • Renault Zoe
    Renault Zoe| Zdroj: acz
  • Využití prostoru je příkladné, i vyšší postavy se za volantem uvelebí pohodlně.
    Využití prostoru je příkladné, i vyšší postavy se za volantem uvelebí pohodlně.| Zdroj: acz
  • Vzadu komfort omezuje vysoká podlaha kvůli baterii, se střechou koliduje spíš 191cm výška Martina Jeníka.
    Vzadu komfort omezuje vysoká podlaha kvůli baterii, se střechou koliduje spíš 191cm výška Martina Jeníka.| Zdroj: acz
  • Renault Zoe
    Renault Zoe| Zdroj: acz
  • Renault Zoe
    Renault Zoe| Zdroj: acz
  • Tepelné čerpadlo má dostatečný výkon, auto ale nechce topit na nohy. Pomáhá nám důmyslně ukryté vyhřívání sedadel.
    Tepelné čerpadlo má dostatečný výkon, auto ale nechce topit na nohy. Pomáhá nám důmyslně ukryté vyhřívání sedadel.| Zdroj: acz
  • Renault Zoe
    Renault Zoe| Zdroj: acz
  • Renault Zoe
    Renault Zoe| Zdroj: acz
  • Renault Zoe
    Renault Zoe| Zdroj: acz
  • Renault Zoe
    Renault Zoe| Zdroj: acz
  • Renault Zoe
    Renault Zoe| Zdroj: acz
  • Renault Zoe
    Renault Zoe| Zdroj: acz
  • Renault Zoe
    Renault Zoe| Zdroj: acz
  • Renault Zoe
    Renault Zoe| Zdroj: acz
  • Renault Zoe
    Renault Zoe| Zdroj: acz
  • Renault Zoe
    Renault Zoe| Zdroj: acz
  • Renault Zoe
    Renault Zoe| Zdroj: acz
  • Renault Zoe
    Renault Zoe| Zdroj: acz
  • Renault Zoe
    Renault Zoe| Zdroj: acz
  • Renault Zoe
    Renault Zoe| Zdroj: acz
  • Renault Zoe
    Renault Zoe| Zdroj: acz
  • Renault Zoe
    Renault Zoe| Zdroj: acz
  • Renault Zoe
    Renault Zoe| Zdroj: acz
  • Renault Zoe
    Renault Zoe| Zdroj: acz
  • Renault Zoe
    Renault Zoe| Zdroj: acz
  • Renault Zoe
    Renault Zoe| Zdroj: acz
  • Renault Zoe
    Renault Zoe| Zdroj: acz
  • Renault Zoe
    Renault Zoe| Zdroj: acz
  • Renault Zoe
    Renault Zoe| Zdroj: acz
  • Renault Zoe
    Renault Zoe| Zdroj: acz
  • Renault Zoe
    Renault Zoe| Zdroj: acz
  • Renault Zoe
    Renault Zoe| Zdroj: acz
  • Renault Zoe
    Renault Zoe| Zdroj: acz
  • Renault Zoe
    Renault Zoe| Zdroj: acz
  • Kufr má objem větší než většina malých aut, za velkorysou hloubku ovšem platíme absencí rezervního kola a zvedáku – ty nejdou objednat ani za příplatek.
    Kufr má objem větší než většina malých aut, za velkorysou hloubku ovšem platíme absencí rezervního kola a zvedáku – ty nejdou objednat ani za příplatek.| Zdroj: acz
  • Kufr má objem větší než většina malých aut, za velkorysou hloubku ovšem platíme absencí rezervního kola a zvedáku – ty nejdou objednat ani za příplatek.
    Kufr má objem větší než většina malých aut, za velkorysou hloubku ovšem platíme absencí rezervního kola a zvedáku – ty nejdou objednat ani za příplatek.| Zdroj: acz
  • Pod kapotou moc zajímavého neuvidíme, elektromotor se skrývá pod dalším příslušenstvím
    Pod kapotou moc zajímavého neuvidíme, elektromotor se skrývá pod dalším příslušenstvím| Zdroj: acz
  • Renault Zoe
    Renault Zoe| Zdroj: acz
  • Renault Zoe
    Renault Zoe| Zdroj: acz
  • Renault Zoe
    Renault Zoe| Zdroj: acz
  • Renault Zoe
    Renault Zoe| Zdroj: acz
  • Renault Zoe
    Renault Zoe| Zdroj: acz
  • Renault Zoe
    Renault Zoe| Zdroj: acz
  • Renault Zoe
    Renault Zoe| Zdroj: acz
  • Renault Zoe
    Renault Zoe| Zdroj: acz
  • Renault Zoe
    Renault Zoe| Zdroj: acz
  • Renault Zoe
    Renault Zoe| Zdroj: acz
  • Renault Zoe
    Renault Zoe| Zdroj: acz
  • Renault Zoe
    Renault Zoe| Zdroj: acz
  • Nejmodernějším běžně dostupným způsobem nabíjení jsou takzvané rychlonabíječky. Poznáte je podle toho, že jsou velké – skříň obsahuje výkonný měnič, který mění střídavé napětí v síti na stejnosměrné pro vaši baterii.
    Nejmodernějším běžně dostupným způsobem nabíjení jsou takzvané rychlonabíječky. Poznáte je podle toho, že jsou velké – skříň obsahuje výkonný měnič, který mění střídavé napětí v síti na stejnosměrné pro vaši baterii.| Zdroj: acz
  • Dva největší dodavatelé elektřiny používají odlišný způsob účtování odebrané energie. Pro každého z nich tedy potřebujete jiný čip.
    Dva největší dodavatelé elektřiny používají odlišný způsob účtování odebrané energie. Pro každého z nich tedy potřebujete jiný čip.| Zdroj: acz
  • V redakční garáži máme třífázovou zásuvku s 11 kW, z níž bychom baterii nabili na 80 % za čtyři hodiny.
    V redakční garáži máme třífázovou zásuvku s 11 kW, z níž bychom baterii nabili na 80 % za čtyři hodiny.| Zdroj: acz
  • Častější jsou standardní nabíječky, které vedou ze sítě střídavé napětí. Měnič tedy musí být v autě.
    Častější jsou standardní nabíječky, které vedou ze sítě střídavé napětí. Měnič tedy musí být v autě.| Zdroj: acz
  • Nejmodernějším běžně dostupným způsobem nabíjení jsou takzvané rychlonabíječky. Poznáte je podle toho, že jsou velké – skříň obsahuje výkonný měnič, který mění střídavé napětí v síti na stejnosměrné pro vaši baterii.
    Nejmodernějším běžně dostupným způsobem nabíjení jsou takzvané rychlonabíječky. Poznáte je podle toho, že jsou velké – skříň obsahuje výkonný měnič, který mění střídavé napětí v síti na stejnosměrné pro vaši baterii.| Zdroj: acz
  • Renault Zoe
    Renault Zoe| Zdroj: acz
Startujeme dlouhodobý test Renault Zoe: Jak se žije se šňůrou?
Maličký displej provozních údajů dává vzpomenout na kombinované přístroje ze 60. let, z funkčního hlediska mu ale nic důležitého nechybí.
Interiér je na poměry malých vozů zpracovaný pečlivě a nechybí mu francouzský krasoduch. Velké plochy plastu zpestřuje elegantní hrubá textura.
Renault Zoe
Renault Zoe
Renault Zoe
Renault Zoe
Po omlazení však volá nepřehledný informační systém.
Renault Zoe
Režim Eco v zimě nepoužíváme, omezuje výkon topení. Kvůli němu máme zatím vyšší spotřebu, na 80 % nabití dojedeme 200 km.
Nabíjení akumulátoru je nejrychlejší na začátku, když je prázdný.
Nabíjení ovlivňuje také teplota baterie. Už při -3 °C jsme pozorovali zpomalení o další hodinu.
Režim Eco v zimě nepoužíváme, omezuje výkon topení. Kvůli němu máme zatím vyšší spotřebu, na 80 % nabití dojedeme 200 km.
Renault Zoe
Režim Eco v zimě nepoužíváme, omezuje výkon topení. Kvůli němu máme zatím vyšší spotřebu, na 80 % nabití dojedeme 200 km.
Renault Zoe
Renault Zoe
Tepelné čerpadlo má dostatečný výkon, auto ale nechce topit na nohy
Renault Zoe
Renault Zoe
Renault Zoe
Renault Zoe
Renault Zoe
Renault Zoe
Využití prostoru je příkladné, i vyšší postavy se za volantem uvelebí pohodlně.
Vzadu komfort omezuje vysoká podlaha kvůli baterii, se střechou koliduje spíš 191cm výška Martina Jeníka.
Renault Zoe
Renault Zoe
Tepelné čerpadlo má dostatečný výkon, auto ale nechce topit na nohy. Pomáhá nám důmyslně ukryté vyhřívání sedadel.
Renault Zoe
Renault Zoe
Renault Zoe
Renault Zoe
Renault Zoe
Renault Zoe
Renault Zoe
Renault Zoe
Renault Zoe
Renault Zoe
Renault Zoe
Renault Zoe
Renault Zoe
Renault Zoe
Renault Zoe
Renault Zoe
Renault Zoe
Renault Zoe
Renault Zoe
Renault Zoe
Renault Zoe
Renault Zoe
Renault Zoe
Renault Zoe
Renault Zoe
Renault Zoe
Renault Zoe
Renault Zoe
Kufr má objem větší než většina malých aut, za velkorysou hloubku ovšem platíme absencí rezervního kola a zvedáku – ty nejdou objednat ani za příplatek.
Kufr má objem větší než většina malých aut, za velkorysou hloubku ovšem platíme absencí rezervního kola a zvedáku – ty nejdou objednat ani za příplatek.
Pod kapotou moc zajímavého neuvidíme, elektromotor se skrývá pod dalším příslušenstvím
Renault Zoe
Renault Zoe
Renault Zoe
Renault Zoe
Renault Zoe
Renault Zoe
Renault Zoe
Renault Zoe
Renault Zoe
Renault Zoe
Renault Zoe
Renault Zoe
Nejmodernějším běžně dostupným způsobem nabíjení jsou takzvané rychlonabíječky. Poznáte je podle toho, že jsou velké – skříň obsahuje výkonný měnič, který mění střídavé napětí v síti na stejnosměrné pro vaši baterii.
Dva největší dodavatelé elektřiny používají odlišný způsob účtování odebrané energie. Pro každého z nich tedy potřebujete jiný čip.
V redakční garáži máme třífázovou zásuvku s 11 kW, z níž bychom baterii nabili na 80 % za čtyři hodiny.
Častější jsou standardní nabíječky, které vedou ze sítě střídavé napětí. Měnič tedy musí být v autě.
Nejmodernějším běžně dostupným způsobem nabíjení jsou takzvané rychlonabíječky. Poznáte je podle toho, že jsou velké – skříň obsahuje výkonný měnič, který mění střídavé napětí v síti na stejnosměrné pro vaši baterii.
Renault Zoe