Subaru XV 1.6i-S AWD vs. Toyota C-HR 1.2 Turbo AWD – Mimozemšťané

75/93
Zavřít
  • Subaru XV 1.6i-S AWD vs. Toyota C-HR 1.2 Turbo AWD – Mimozemšťané
    Subaru XV 1.6i-S AWD vs. Toyota C-HR 1.2 Turbo AWD – Mimozemšťané| Zdroj: acz
  • Toyota C-HR 1.2 Turbo AWD vs. Subaru XV 1.6i-S AWD
    Toyota C-HR 1.2 Turbo AWD vs. Subaru XV 1.6i-S AWD| Zdroj: acz
  • Toyota C-HR 1.2 Turbo AWD vs. Subaru XV 1.6i-S AWD
    Toyota C-HR 1.2 Turbo AWD vs. Subaru XV 1.6i-S AWD| Zdroj: acz
  • Toyota C-HR 1.2 Turbo AWD vs. Subaru XV 1.6i-S AWD
    Toyota C-HR 1.2 Turbo AWD vs. Subaru XV 1.6i-S AWD| Zdroj: acz
  • Toyota C-HR 1.2 Turbo AWD vs. Subaru XV 1.6i-S AWD
    Toyota C-HR 1.2 Turbo AWD vs. Subaru XV 1.6i-S AWD| Zdroj: acz
  • Toyota C-HR 1.2 Turbo AWD vs. Subaru XV 1.6i-S AWD
    Toyota C-HR 1.2 Turbo AWD vs. Subaru XV 1.6i-S AWD| Zdroj: acz
  • Toyota C-HR 1.2 Turbo AWD vs. Subaru XV 1.6i-S AWD
    Toyota C-HR 1.2 Turbo AWD vs. Subaru XV 1.6i-S AWD| Zdroj: acz
  • Toyota C-HR 1.2 Turbo AWD vs. Subaru XV 1.6i-S AWD
    Toyota C-HR 1.2 Turbo AWD vs. Subaru XV 1.6i-S AWD| Zdroj: acz
  • Toyota C-HR 1.2 Turbo AWD vs. Subaru XV 1.6i-S AWD
    Toyota C-HR 1.2 Turbo AWD vs. Subaru XV 1.6i-S AWD| Zdroj: acz
  • Grafi ka přístrojů je přehledná, displeje jsou celkem tři
    Grafi ka přístrojů je přehledná, displeje jsou celkem tři| Zdroj: acz
  • Subaru XV 1.6i-S AWD
    Subaru XV 1.6i-S AWD| Zdroj: acz
  • Subaru se chlubí velmi širokým interiérem a nabízí řadu praktických odkládacích míst.
    Subaru se chlubí velmi širokým interiérem a nabízí řadu praktických odkládacích míst.| Zdroj: acz
  • Subaru XV 1.6i-S AWD
    Subaru XV 1.6i-S AWD| Zdroj: acz
  • Některé informace se dublují, což je občas matoucí. Chválíme zachování klasických tlačítek pod středovým displejem.
    Některé informace se dublují, což je občas matoucí. Chválíme zachování klasických tlačítek pod středovým displejem.| Zdroj: acz
  • Subaru XV 1.6i-S AWD
    Subaru XV 1.6i-S AWD| Zdroj: acz
  • Jinou převodovku než CVT v modelu XV nenajdete. K charakteru auta se nehodí, příjemně funguje pouze při klidné jízdě. Při rozjíždění trochu cuká a nijak silné šestnáctistovce dynamicky neprospívá.
    Jinou převodovku než CVT v modelu XV nenajdete. K charakteru auta se nehodí, příjemně funguje pouze při klidné jízdě. Při rozjíždění trochu cuká a nijak silné šestnáctistovce dynamicky neprospívá.| Zdroj: acz
  • Subaru XV 1.6i-S AWD
    Subaru XV 1.6i-S AWD| Zdroj: acz
  • Subaru XV 1.6i-S AWD
    Subaru XV 1.6i-S AWD| Zdroj: acz
  • Subaru XV 1.6i-S AWD
    Subaru XV 1.6i-S AWD| Zdroj: acz
  • Subaru XV 1.6i-S AWD
    Subaru XV 1.6i-S AWD| Zdroj: acz
  • Díky velkému rozsahu volantu se správná pozice hledá snadno, líbily by se nám více výsuvné opěrky.
    Díky velkému rozsahu volantu se správná pozice hledá snadno, líbily by se nám více výsuvné opěrky.| Zdroj: acz
  • Vzadu panuje hodně vzdušná atmosféra, v podélném směru je místo rekordní. Díky doširoka otevíratelným dveřím se sem i dobře nastupuje. V opěradlech nám chyběly kapsy.
    Vzadu panuje hodně vzdušná atmosféra, v podélném směru je místo rekordní. Díky doširoka otevíratelným dveřím se sem i dobře nastupuje. V opěradlech nám chyběly kapsy.| Zdroj: acz
  • Přední sedadla mají měkké výplně, jsou však správně tvarovaná a podepírají na správných místech, takže záda z nich nebolí.
    Přední sedadla mají měkké výplně, jsou však správně tvarovaná a podepírají na správných místech, takže záda z nich nebolí.| Zdroj: acz
  • Výplně dveří jsou měkčené a kapsa v nich dostatečně velká.
    Výplně dveří jsou měkčené a kapsa v nich dostatečně velká.| Zdroj: acz
  • Vlevo do volantu se nachází reostat pro ztlumování přístrojů, což je praktické.
    Vlevo do volantu se nachází reostat pro ztlumování přístrojů, což je praktické.| Zdroj: acz
  • Velká šířka interiéru se odráží i na rozměrné schránce pod loketní opěrkou, nechybějí ani dvě USB a 12V zásuvka.
    Velká šířka interiéru se odráží i na rozměrné schránce pod loketní opěrkou, nechybějí ani dvě USB a 12V zásuvka.| Zdroj: acz
  • Subaru XV 1.6i-S AWD
    Subaru XV 1.6i-S AWD| Zdroj: acz
  • Subaru XV 1.6i-S AWD
    Subaru XV 1.6i-S AWD| Zdroj: acz
  • Subaru XV 1.6i-S AWD
    Subaru XV 1.6i-S AWD| Zdroj: acz
  • Subaru XV 1.6i-S AWD
    Subaru XV 1.6i-S AWD| Zdroj: acz
  • Subaru XV 1.6i-S AWD
    Subaru XV 1.6i-S AWD| Zdroj: acz
  • Subaru XV 1.6i-S AWD
    Subaru XV 1.6i-S AWD| Zdroj: acz
  • Subaru XV 1.6i-S AWD
    Subaru XV 1.6i-S AWD| Zdroj: acz
  • Při klasickém vyhýbacím manévru překvapí výrazné náklony karoserie a benevolentnost stabilizace, která rychlost koriguje jen minimálně.
    Při klasickém vyhýbacím manévru překvapí výrazné náklony karoserie a benevolentnost stabilizace, která rychlost koriguje jen minimálně.| Zdroj: acz
  • Subaru XV 1.6i-S AWD
    Subaru XV 1.6i-S AWD| Zdroj: acz
  • Odolnost a utlumení podvozku oceníte především na nezpevněných cestách, stálý pohon všech kol dovoluje i řízený smyk.
    Odolnost a utlumení podvozku oceníte především na nezpevněných cestách, stálý pohon všech kol dovoluje i řízený smyk.| Zdroj: acz
  • Z boku XV prozradí, že se jedná o zvýšenou imprezu, podvozek je však zesílený a odlišně naladěný. Oproti toyotě nabízí o 25 mm delší rozvor a především o 105 mm delší karoserii.
    Z boku XV prozradí, že se jedná o zvýšenou imprezu, podvozek je však zesílený a odlišně naladěný. Oproti toyotě nabízí o 25 mm delší rozvor a především o 105 mm delší karoserii.| Zdroj: acz
  • Subaru XV 1.6i-S AWD
    Subaru XV 1.6i-S AWD| Zdroj: acz
  • Subaru XV 1.6i-S AWD
    Subaru XV 1.6i-S AWD| Zdroj: acz
  • Subaru XV 1.6i-S AWD
    Subaru XV 1.6i-S AWD| Zdroj: acz
  • Subaru XV 1.6i-S AWD
    Subaru XV 1.6i-S AWD| Zdroj: acz
  • Subaru XV 1.6i-S AWD
    Subaru XV 1.6i-S AWD| Zdroj: acz
  • Subaru XV 1.6i-S AWD
    Subaru XV 1.6i-S AWD| Zdroj: acz
  • Subaru XV 1.6i-S AWD
    Subaru XV 1.6i-S AWD| Zdroj: acz
  • Kufr v subaru je mělký a nenabízí se rezervní kolo, ale boky jsou rovnější než v toyotě. Na bocích jsou háčky, ale chybí rovněž průvlak na lyže. Prostor kryje klasická roleta.
    Kufr v subaru je mělký a nenabízí se rezervní kolo, ale boky jsou rovnější než v toyotě. Na bocích jsou háčky, ale chybí rovněž průvlak na lyže. Prostor kryje klasická roleta.| Zdroj: acz
  • Hodnoty zrychlení sice za toyotou nezaostávají až tak dramatickým způsobem, držení motoru ve vysokých otáčkách je ale z hlediska akustického komfortu nepříjemné.
    Hodnoty zrychlení sice za toyotou nezaostávají až tak dramatickým způsobem, držení motoru ve vysokých otáčkách je ale z hlediska akustického komfortu nepříjemné.| Zdroj: acz
  • Subaru XV 1.6i-S AWD
    Subaru XV 1.6i-S AWD| Zdroj: acz
  • Subaru XV 1.6i-S AWD
    Subaru XV 1.6i-S AWD| Zdroj: acz
  • Subaru XV 1.6i-S AWD
    Subaru XV 1.6i-S AWD| Zdroj: acz
  • Subaru XV 1.6i-S AWD
    Subaru XV 1.6i-S AWD| Zdroj: acz
  • Subaru sází v případě asistenčních systémů na dvojici kamer za čelním oknem, funguje většinou dobře, nevýhodou je však enormí cena skla jako náhradního dílu 26 199 Kč.
    Subaru sází v případě asistenčních systémů na dvojici kamer za čelním oknem, funguje většinou dobře, nevýhodou je však enormí cena skla jako náhradního dílu 26 199 Kč.| Zdroj: acz
  • Subaru XV 1.6i-S AWD
    Subaru XV 1.6i-S AWD| Zdroj: acz
  • Vysoké bočnice pneumatik do podběhu opticky moc nepasují, ale světlá výška 220 mm je na nezpevněných cestách neocenitelná.
    Vysoké bočnice pneumatik do podběhu opticky moc nepasují, ale světlá výška 220 mm je na nezpevněných cestách neocenitelná.| Zdroj: acz
  • Grafi ka je přehledná a palubní počítač se ovládá intuitivněji než v subaru.
    Grafi ka je přehledná a palubní počítač se ovládá intuitivněji než v subaru.| Zdroj: acz
  • Toyota C-HR 1.2 Turbo AWD
    Toyota C-HR 1.2 Turbo AWD| Zdroj: acz
  • Zprohýbaná palubní deska v toyotě je řešená chytře, plasty jsou stejně jako v subaru z velké části měkčené.
    Zprohýbaná palubní deska v toyotě je řešená chytře, plasty jsou stejně jako v subaru z velké části měkčené.| Zdroj: acz
  • Toyota C-HR 1.2 Turbo AWD
    Toyota C-HR 1.2 Turbo AWD| Zdroj: acz
  • Displej nabízí dobrou odezvu, chybí však otočné kolečko ovládání hlasitosti.
    Displej nabízí dobrou odezvu, chybí však otočné kolečko ovládání hlasitosti.| Zdroj: acz
  • Bezestupňová převodovka si v toyotě počíná lépe než ta u subaru. V nízkých otáčkách má motor více síly a při běžném zrychlování ho není potřeba tolik točit, a přitom zrychluje lépe.
    Bezestupňová převodovka si v toyotě počíná lépe než ta u subaru. V nízkých otáčkách má motor více síly a při běžném zrychlování ho není potřeba tolik točit, a přitom zrychluje lépe.| Zdroj: acz
  • Toyota C-HR 1.2 Turbo AWD
    Toyota C-HR 1.2 Turbo AWD| Zdroj: acz
  • Palubní deska je ukotvena nízko, takže i volant je níže. Řidič ho má v klíně, zvyknete si na to ale rychle.
    Palubní deska je ukotvena nízko, takže i volant je níže. Řidič ho má v klíně, zvyknete si na to ale rychle.| Zdroj: acz
  • I v toyotě je v podélném směru místa dostatek, nicméně nad hlavou je ho méně a kvůli širokému sloupku si zde připadáte jako v ponorce, hodně vykrojené dveře navíc komplikují nastupování.
    I v toyotě je v podélném směru místa dostatek, nicméně nad hlavou je ho méně a kvůli širokému sloupku si zde připadáte jako v ponorce, hodně vykrojené dveře navíc komplikují nastupování.| Zdroj: acz
  • Sedadla jsou tužší a lépe drží tělo v zatáčkách, i zde jsme však postrádali více výsuvné opěrky.
    Sedadla jsou tužší a lépe drží tělo v zatáčkách, i zde jsme však postrádali více výsuvné opěrky.| Zdroj: acz
  • Spodní řada tlačítek je špatně přístupná, u ovládání nádrže to nevadí, ale vyhřívání volantu by mohlo být řidiči na očích.
    Spodní řada tlačítek je špatně přístupná, u ovládání nádrže to nevadí, ale vyhřívání volantu by mohlo být řidiči na očích.| Zdroj: acz
  • Toyota nenabízí tak velké odkládací prostory, pod opěrkou je 12V zásuvka, ale USB se nachází jen před řadicí pákou.
    Toyota nenabízí tak velké odkládací prostory, pod opěrkou je 12V zásuvka, ale USB se nachází jen před řadicí pákou.| Zdroj: acz
  • Hnědá dekorace na dveřích působí originálně.
    Hnědá dekorace na dveřích působí originálně.| Zdroj: acz
  • Toyota C-HR 1.2 Turbo AWD
    Toyota C-HR 1.2 Turbo AWD| Zdroj: acz
  • Toyota C-HR 1.2 Turbo AWD
    Toyota C-HR 1.2 Turbo AWD| Zdroj: acz
  • Toyota si v terénu moc nevěří a vyžaduje opatrnější jízdu. Sklouznout se s ní lze, ale musíte ji více přemlouvat.
    Toyota si v terénu moc nevěří a vyžaduje opatrnější jízdu. Sklouznout se s ní lze, ale musíte ji více přemlouvat.| Zdroj: acz
  • Toyota C-HR 1.2 Turbo AWD
    Toyota C-HR 1.2 Turbo AWD| Zdroj: acz
  • Naopak na silnici potěší precizním vedením stopy a při vyhýbacím manévru si počíná jistě. Zklamáním bylo řízení, které při rychlých změnách směru tuhne.
    Naopak na silnici potěší precizním vedením stopy a při vyhýbacím manévru si počíná jistě. Zklamáním bylo řízení, které při rychlých změnách směru tuhne.| Zdroj: acz
  • Toyota C-HR 1.2 Turbo AWD
    Toyota C-HR 1.2 Turbo AWD| Zdroj: acz
  • Toyota C-HR 1.2 Turbo AWD
    Toyota C-HR 1.2 Turbo AWD| Zdroj: acz
  • Toyota C-HR 1.2 Turbo AWD
    Toyota C-HR 1.2 Turbo AWD| Zdroj: acz
  • Toyota C-HR 1.2 Turbo AWD
    Toyota C-HR 1.2 Turbo AWD| Zdroj: acz
  • Toyota C-HR 1.2 Turbo AWD
    Toyota C-HR 1.2 Turbo AWD| Zdroj: acz
  • Výrazným designem se C-HR pyšní z každého úhlu, unikátně jsou řešené zadní dveře vytažené hodně nahoru. Tlustý sloupek však ubírá vzadu světlo a děti nevidí.
    Výrazným designem se C-HR pyšní z každého úhlu, unikátně jsou řešené zadní dveře vytažené hodně nahoru. Tlustý sloupek však ubírá vzadu světlo a děti nevidí.| Zdroj: acz
  • Toyota C-HR 1.2 Turbo AWD
    Toyota C-HR 1.2 Turbo AWD| Zdroj: acz
  • Toyota C-HR 1.2 Turbo AWD
    Toyota C-HR 1.2 Turbo AWD| Zdroj: acz
  • Toyota C-HR 1.2 Turbo AWD
    Toyota C-HR 1.2 Turbo AWD| Zdroj: acz
  • Toyota C-HR 1.2 Turbo AWD
    Toyota C-HR 1.2 Turbo AWD| Zdroj: acz
  • Toyota C-HR 1.2 Turbo AWD
    Toyota C-HR 1.2 Turbo AWD| Zdroj: acz
  • Toyota C-HR 1.2 Turbo AWD
    Toyota C-HR 1.2 Turbo AWD| Zdroj: acz
  • Udávaný objem je sice menší než u subaru, naměřené rozměry jsou však větší a tvar lépe využitelný. Potěší i velký vstupní otvor, průvlak na lyže však není ani zde.
    Udávaný objem je sice menší než u subaru, naměřené rozměry jsou však větší a tvar lépe využitelný. Potěší i velký vstupní otvor, průvlak na lyže však není ani zde.| Zdroj: acz
  • Dynamika je sice také spíš podprůměrná, ale výsledný dojem je lepší než ze subaru, stejně jako o půlitru až litr nižší spotřeba.
    Dynamika je sice také spíš podprůměrná, ale výsledný dojem je lepší než ze subaru, stejně jako o půlitru až litr nižší spotřeba.| Zdroj: acz
  • Toyota C-HR 1.2 Turbo AWD
    Toyota C-HR 1.2 Turbo AWD| Zdroj: acz
  • Toyota C-HR 1.2 Turbo AWD
    Toyota C-HR 1.2 Turbo AWD| Zdroj: acz
  • V případě čtyřkolky se u toyoty nabízejí jen 18“ kola, vypadají dobře, do terénu se ale tolik nehodí.
    V případě čtyřkolky se u toyoty nabízejí jen 18“ kola, vypadají dobře, do terénu se ale tolik nehodí.| Zdroj: acz
  • Toyota C-HR 1.2 Turbo AWD
    Toyota C-HR 1.2 Turbo AWD| Zdroj: acz
  • Toyota C-HR 1.2 Turbo AWD
    Toyota C-HR 1.2 Turbo AWD| Zdroj: acz
  • Čelní sklo v toyotě ukrývá jen klasická čidla (je tedy nepoměrně levnější (7994 Kč) a asistenční systémy využívají radar umístěný v nárazníku.
    Čelní sklo v toyotě ukrývá jen klasická čidla (je tedy nepoměrně levnější (7994 Kč) a asistenční systémy využívají radar umístěný v nárazníku.| Zdroj: acz
  • Toyota C-HR 1.2 Turbo AWD
    Toyota C-HR 1.2 Turbo AWD| Zdroj: acz
  • Toyota C-HR 1.2 Turbo AWD
    Toyota C-HR 1.2 Turbo AWD| Zdroj: acz
Subaru XV 1.6i-S AWD vs. Toyota C-HR 1.2 Turbo AWD – Mimozemšťané
Toyota C-HR 1.2 Turbo AWD vs. Subaru XV 1.6i-S AWD
Toyota C-HR 1.2 Turbo AWD vs. Subaru XV 1.6i-S AWD
Toyota C-HR 1.2 Turbo AWD vs. Subaru XV 1.6i-S AWD
Toyota C-HR 1.2 Turbo AWD vs. Subaru XV 1.6i-S AWD
Toyota C-HR 1.2 Turbo AWD vs. Subaru XV 1.6i-S AWD
Toyota C-HR 1.2 Turbo AWD vs. Subaru XV 1.6i-S AWD
Toyota C-HR 1.2 Turbo AWD vs. Subaru XV 1.6i-S AWD
Toyota C-HR 1.2 Turbo AWD vs. Subaru XV 1.6i-S AWD
Grafi ka přístrojů je přehledná, displeje jsou celkem tři
Subaru XV 1.6i-S AWD
Subaru se chlubí velmi širokým interiérem a nabízí řadu praktických odkládacích míst.
Subaru XV 1.6i-S AWD
Některé informace se dublují, což je občas matoucí. Chválíme zachování klasických tlačítek pod středovým displejem.
Subaru XV 1.6i-S AWD
Jinou převodovku než CVT v modelu XV nenajdete. K charakteru auta se nehodí, příjemně funguje pouze při klidné jízdě. Při rozjíždění trochu cuká a nijak silné šestnáctistovce dynamicky neprospívá.
Subaru XV 1.6i-S AWD
Subaru XV 1.6i-S AWD
Subaru XV 1.6i-S AWD
Subaru XV 1.6i-S AWD
Díky velkému rozsahu volantu se správná pozice hledá snadno, líbily by se nám více výsuvné opěrky.
Vzadu panuje hodně vzdušná atmosféra, v podélném směru je místo rekordní. Díky doširoka otevíratelným dveřím se sem i dobře nastupuje. V opěradlech nám chyběly kapsy.
Přední sedadla mají měkké výplně, jsou však správně tvarovaná a podepírají na správných místech, takže záda z nich nebolí.
Výplně dveří jsou měkčené a kapsa v nich dostatečně velká.
Vlevo do volantu se nachází reostat pro ztlumování přístrojů, což je praktické.
Velká šířka interiéru se odráží i na rozměrné schránce pod loketní opěrkou, nechybějí ani dvě USB a 12V zásuvka.
Subaru XV 1.6i-S AWD
Subaru XV 1.6i-S AWD
Subaru XV 1.6i-S AWD
Subaru XV 1.6i-S AWD
Subaru XV 1.6i-S AWD
Subaru XV 1.6i-S AWD
Subaru XV 1.6i-S AWD
Při klasickém vyhýbacím manévru překvapí výrazné náklony karoserie a benevolentnost stabilizace, která rychlost koriguje jen minimálně.
Subaru XV 1.6i-S AWD
Odolnost a utlumení podvozku oceníte především na nezpevněných cestách, stálý pohon všech kol dovoluje i řízený smyk.
Z boku XV prozradí, že se jedná o zvýšenou imprezu, podvozek je však zesílený a odlišně naladěný. Oproti toyotě nabízí o 25 mm delší rozvor a především o 105 mm delší karoserii.
Subaru XV 1.6i-S AWD
Subaru XV 1.6i-S AWD
Subaru XV 1.6i-S AWD
Subaru XV 1.6i-S AWD
Subaru XV 1.6i-S AWD
Subaru XV 1.6i-S AWD
Subaru XV 1.6i-S AWD
Kufr v subaru je mělký a nenabízí se rezervní kolo, ale boky jsou rovnější než v toyotě. Na bocích jsou háčky, ale chybí rovněž průvlak na lyže. Prostor kryje klasická roleta.
Hodnoty zrychlení sice za toyotou nezaostávají až tak dramatickým způsobem, držení motoru ve vysokých otáčkách je ale z hlediska akustického komfortu nepříjemné.
Subaru XV 1.6i-S AWD
Subaru XV 1.6i-S AWD
Subaru XV 1.6i-S AWD
Subaru XV 1.6i-S AWD
Subaru sází v případě asistenčních systémů na dvojici kamer za čelním oknem, funguje většinou dobře, nevýhodou je však enormí cena skla jako náhradního dílu 26 199 Kč.
Subaru XV 1.6i-S AWD
Vysoké bočnice pneumatik do podběhu opticky moc nepasují, ale světlá výška 220 mm je na nezpevněných cestách neocenitelná.
Grafi ka je přehledná a palubní počítač se ovládá intuitivněji než v subaru.
Toyota C-HR 1.2 Turbo AWD
Zprohýbaná palubní deska v toyotě je řešená chytře, plasty jsou stejně jako v subaru z velké části měkčené.
Toyota C-HR 1.2 Turbo AWD
Displej nabízí dobrou odezvu, chybí však otočné kolečko ovládání hlasitosti.
Bezestupňová převodovka si v toyotě počíná lépe než ta u subaru. V nízkých otáčkách má motor více síly a při běžném zrychlování ho není potřeba tolik točit, a přitom zrychluje lépe.
Toyota C-HR 1.2 Turbo AWD
Palubní deska je ukotvena nízko, takže i volant je níže. Řidič ho má v klíně, zvyknete si na to ale rychle.
I v toyotě je v podélném směru místa dostatek, nicméně nad hlavou je ho méně a kvůli širokému sloupku si zde připadáte jako v ponorce, hodně vykrojené dveře navíc komplikují nastupování.
Sedadla jsou tužší a lépe drží tělo v zatáčkách, i zde jsme však postrádali více výsuvné opěrky.
Spodní řada tlačítek je špatně přístupná, u ovládání nádrže to nevadí, ale vyhřívání volantu by mohlo být řidiči na očích.
Toyota nenabízí tak velké odkládací prostory, pod opěrkou je 12V zásuvka, ale USB se nachází jen před řadicí pákou.
Hnědá dekorace na dveřích působí originálně.
Toyota C-HR 1.2 Turbo AWD
Toyota C-HR 1.2 Turbo AWD
Toyota si v terénu moc nevěří a vyžaduje opatrnější jízdu. Sklouznout se s ní lze, ale musíte ji více přemlouvat.
Toyota C-HR 1.2 Turbo AWD
Naopak na silnici potěší precizním vedením stopy a při vyhýbacím manévru si počíná jistě. Zklamáním bylo řízení, které při rychlých změnách směru tuhne.
Toyota C-HR 1.2 Turbo AWD
Toyota C-HR 1.2 Turbo AWD
Toyota C-HR 1.2 Turbo AWD
Toyota C-HR 1.2 Turbo AWD
Toyota C-HR 1.2 Turbo AWD
Výrazným designem se C-HR pyšní z každého úhlu, unikátně jsou řešené zadní dveře vytažené hodně nahoru. Tlustý sloupek však ubírá vzadu světlo a děti nevidí.
Toyota C-HR 1.2 Turbo AWD
Toyota C-HR 1.2 Turbo AWD
Toyota C-HR 1.2 Turbo AWD
Toyota C-HR 1.2 Turbo AWD
Toyota C-HR 1.2 Turbo AWD
Toyota C-HR 1.2 Turbo AWD
Udávaný objem je sice menší než u subaru, naměřené rozměry jsou však větší a tvar lépe využitelný. Potěší i velký vstupní otvor, průvlak na lyže však není ani zde.
Dynamika je sice také spíš podprůměrná, ale výsledný dojem je lepší než ze subaru, stejně jako o půlitru až litr nižší spotřeba.
Toyota C-HR 1.2 Turbo AWD
Toyota C-HR 1.2 Turbo AWD
V případě čtyřkolky se u toyoty nabízejí jen 18“ kola, vypadají dobře, do terénu se ale tolik nehodí.
Toyota C-HR 1.2 Turbo AWD
Toyota C-HR 1.2 Turbo AWD
Čelní sklo v toyotě ukrývá jen klasická čidla (je tedy nepoměrně levnější (7994 Kč) a asistenční systémy využívají radar umístěný v nárazníku.
Toyota C-HR 1.2 Turbo AWD
Toyota C-HR 1.2 Turbo AWD