Toyota Auris Hybrid Touring Sports Style – Ve městě za 4,9 l na 100 km

1/12
Přehled fotografií
Zavřít
  • Toyota Auris Hybrid Touring Sports Style – Ve městě za 4,9 l na 100 km
    Toyota Auris Hybrid Touring Sports Style – Ve městě za 4,9 l na 100 km| Zdroj: acz
  • Toyota Auris
    Toyota Auris| Zdroj: acz
  • Na volič režimů si rychle zvyknete. V poloze B více brzdí zážehovým motorem – třeba když už jsou v dlouhém klesání baterie plné a chcete šetřit brzdy.
    Na volič režimů si rychle zvyknete. V poloze B více brzdí zážehovým motorem – třeba když už jsou v dlouhém klesání baterie plné a chcete šetřit brzdy.| Zdroj: acz
  • Toyota Auris
    Toyota Auris| Zdroj: acz
  • Kabina nabízí dostatek místa všem cestujícím a kufr pojme po kryt v základním uspořádání stejných 530 litrů. Když auto naložíme víc než pod plato, hodí se nám vytahovací síťka, oddělující zavazadla od posádky.
    Kabina nabízí dostatek místa všem cestujícím a kufr pojme po kryt v základním uspořádání stejných 530 litrů. Když auto naložíme víc než pod plato, hodí se nám vytahovací síťka, oddělující zavazadla od posádky.| Zdroj: acz
  • Ve velkém testu jsme proti sobě postavili redakční hybrid proti dieselovému Aurisu 2.0 D-4D. Hybrid jezdil za méně paliva.
    Ve velkém testu jsme proti sobě postavili redakční hybrid proti dieselovému Aurisu 2.0 D-4D. Hybrid jezdil za méně paliva.| Zdroj: acz
  • Odcházející dlouhodobý cee´d a přicházející auris jsme rozjeli do porovnání v lednu 2014 na letišti. Hybrid jezdil úsporněji než dieselová kia.
    Odcházející dlouhodobý cee´d a přicházející auris jsme rozjeli do porovnání v lednu 2014 na letišti. Hybrid jezdil úsporněji než dieselová kia.| Zdroj: acz
  • Další srovnání: utkala se s Fordem Focus FFV a dvěma octaviemi: plynovou NGT a úspornou variantou GreenLine.
    Další srovnání: utkala se s Fordem Focus FFV a dvěma octaviemi: plynovou NGT a úspornou variantou GreenLine.| Zdroj: acz
  • Kabina nabízí dostatek místa všem cestujícím a kufr pojme po kryt v základním uspořádání stejných 530 litrů. Když auto naložíme víc než pod plato, hodí se nám vytahovací síťka, oddělující zavazadla od posádky.
    Kabina nabízí dostatek místa všem cestujícím a kufr pojme po kryt v základním uspořádání stejných 530 litrů. Když auto naložíme víc než pod plato, hodí se nám vytahovací síťka, oddělující zavazadla od posádky.| Zdroj: acz
  • Toyota Auris
    Toyota Auris| Zdroj: acz
  • Toyota Auris
    Toyota Auris| Zdroj: acz
  • Toyota Auris
    Toyota Auris| Zdroj: acz
Toyota Auris Hybrid Touring Sports Style – Ve městě za 4,9 l na 100 km
Toyota Auris
Na volič režimů si rychle zvyknete. V poloze B více brzdí zážehovým motorem – třeba když už jsou v dlouhém klesání baterie plné a chcete šetřit brzdy.
Toyota Auris
Kabina nabízí dostatek místa všem cestujícím a kufr pojme po kryt v základním uspořádání stejných 530 litrů. Když auto naložíme víc než pod plato, hodí se nám vytahovací síťka, oddělující zavazadla od posádky.
Ve velkém testu jsme proti sobě postavili redakční hybrid proti dieselovému Aurisu 2.0 D-4D. Hybrid jezdil za méně paliva.
Odcházející dlouhodobý cee´d a přicházející auris jsme rozjeli do porovnání v lednu 2014 na letišti. Hybrid jezdil úsporněji než dieselová kia.
Další srovnání: utkala se s Fordem Focus FFV a dvěma octaviemi: plynovou NGT a úspornou variantou GreenLine.
Kabina nabízí dostatek místa všem cestujícím a kufr pojme po kryt v základním uspořádání stejných 530 litrů. Když auto naložíme víc než pod plato, hodí se nám vytahovací síťka, oddělující zavazadla od posádky.
Toyota Auris
Toyota Auris
Toyota Auris