Toyota Auris Hybrid Touring Sports Style – Ve městě za 4,9 l na 100 km
5
/
12
Prohlédnout znovu
Toyota Auris Hybrid Touring Sports Style – Ve městě za 4,9 l na 100 km
Toyota Auris Hybrid Touring Sports Style – Ve městě za 4,9 l na 100 km
|
acz
Toyota Auris
|
acz
Na volič režimů si rychle zvyknete. V poloze B více brzdí zážehovým motorem – třeba když už jsou v dlouhém klesání baterie plné a chcete šetřit brzdy.
|
acz
Toyota Auris
|
acz
Kabina nabízí dostatek místa všem cestujícím a kufr pojme po kryt v základním uspořádání stejných 530 litrů. Když auto naložíme víc než pod plato, hodí se nám vytahovací síťka, oddělující zavazadla od posádky.
|
acz
Ve velkém testu jsme proti sobě postavili redakční hybrid proti dieselovému Aurisu 2.0 D-4D. Hybrid jezdil za méně paliva.
|
acz
Odcházející dlouhodobý cee´d a přicházející auris jsme rozjeli do porovnání v lednu 2014 na letišti. Hybrid jezdil úsporněji než dieselová kia.
|
acz
Další srovnání: utkala se s Fordem Focus FFV a dvěma octaviemi: plynovou NGT a úspornou variantou GreenLine.
|
acz
Kabina nabízí dostatek místa všem cestujícím a kufr pojme po kryt v základním uspořádání stejných 530 litrů. Když auto naložíme víc než pod plato, hodí se nám vytahovací síťka, oddělující zavazadla od posádky.
|
acz
Toyota Auris
|
acz
Toyota Auris
|
acz
Toyota Auris
|
acz
Další čínská značka s ambicí uspět v Evropě: Avatr chystá dobrodružné elektrické SUV
Martin Vaculík a BMW i3: Elektromobil z dob, kdy proti nim nikdo nic neměl
Co stojí před novým šéfem Audi? Takovou ofenzivu jsem nezažil, říká Gernot Döllner
Nesmrtelný Mercedes-Benz G: Většina vyrobených aut stále žije!
BMW kvůli Neue Klasse v Mexiku investuje 20 miliard korun
Splněný sen fanoušků Lancie: Kimera EVO37 v ikonických barvách Martini Racing