Vyzkoušeli jsme naftové plug-in hybridy Mercedesu: Proč musely také reagovat na nové emisní normy?

13/12
Zavřít
  • Vyzkoušeli jsme naftové plug-in hybridy Mercedesu: Proč musely také reagovat na nové emisní normy?
    Vyzkoušeli jsme naftové plug-in hybridy Mercedesu: Proč musely také reagovat na nové emisní normy?| Zdroj: acz
  • Zepředu se hybridní třída E ničím neliší od standardních zážehových či dieselových modelů.
    Zepředu se hybridní třída E ničím neliší od standardních zážehových či dieselových modelů.| Zdroj: acz
  • Zezadu ji prozradí dobíjecí dvířka.
    Zezadu ji prozradí dobíjecí dvířka.| Zdroj: acz
  • Při jízdě necítíte rozdíl proti běžnému elektromobilu
    Při jízdě necítíte rozdíl proti běžnému elektromobilu| Zdroj: acz
  • Známou nectností lithiových baterií jsou sklony k požárům. Proto všechny testovací vozy ve Stuttgartu byly vybaveny hasicími přístroji.
    Známou nectností lithiových baterií jsou sklony k požárům. Proto všechny testovací vozy ve Stuttgartu byly vybaveny hasicími přístroji.| Zdroj: acz
  • Nové mercedesy řady EQ
    Nové mercedesy řady EQ| Zdroj: acz
  • Nové mercedesy řady EQ
    Nové mercedesy řady EQ| Zdroj: acz
  • Baterie s kapacitou 13,5 kWh citelně ubrala ze zavazadlového prostoru
    Baterie s kapacitou 13,5 kWh citelně ubrala ze zavazadlového prostoru| Zdroj: acz
  • Na poskakování zácpami západoevropských měst jsou vozy s elektromotory ideálním řešením
    Na poskakování zácpami západoevropských měst jsou vozy s elektromotory ideálním řešením| Zdroj: acz
  • Základem hybridní pohonné jednotky je bezkomutátorový elektromotor umístěný místo měniče devítistupňového automatu. Zajímavost: na motoru je stále klasický 12V startér, a to aby v případě rychlé akcelerace nemusel elektromotor kromě pohonu vozidla ještě s
    Základem hybridní pohonné jednotky je bezkomutátorový elektromotor umístěný místo měniče devítistupňového automatu. Zajímavost: na motoru je stále klasický 12V startér, a to aby v případě rychlé akcelerace nemusel elektromotor kromě pohonu vozidla ještě s| Zdroj: acz
  • Základem hybridní pohonné jednotky je bezkomutátorový elektromotor umístěný místo měniče devítistupňového automatu. Zajímavost: na motoru je stále klasický 12V startér, a to aby v případě rychlé akcelerace nemusel elektromotor kromě pohonu vozidla ještě s
    Základem hybridní pohonné jednotky je bezkomutátorový elektromotor umístěný místo měniče devítistupňového automatu. Zajímavost: na motoru je stále klasický 12V startér, a to aby v případě rychlé akcelerace nemusel elektromotor kromě pohonu vozidla ještě s| Zdroj: acz
  • Limitující (kromě vysoké ceny vozu) je samozřejmě řídká síť plnicích stanic vodíku. Ve Stuttgartu najdete jednu.
    Limitující (kromě vysoké ceny vozu) je samozřejmě řídká síť plnicích stanic vodíku. Ve Stuttgartu najdete jednu.| Zdroj: acz
Vyzkoušeli jsme naftové plug-in hybridy Mercedesu: Proč musely také reagovat na nové emisní normy?
Zepředu se hybridní třída E ničím neliší od standardních zážehových či dieselových modelů.
Zezadu ji prozradí dobíjecí dvířka.
Při jízdě necítíte rozdíl proti běžnému elektromobilu
Známou nectností lithiových baterií jsou sklony k požárům. Proto všechny testovací vozy ve Stuttgartu byly vybaveny hasicími přístroji.
Nové mercedesy řady EQ
Nové mercedesy řady EQ
Baterie s kapacitou 13,5 kWh citelně ubrala ze zavazadlového prostoru
Na poskakování zácpami západoevropských měst jsou vozy s elektromotory ideálním řešením
Základem hybridní pohonné jednotky je bezkomutátorový elektromotor umístěný místo měniče devítistupňového automatu. Zajímavost: na motoru je stále klasický 12V startér, a to aby v případě rychlé akcelerace nemusel elektromotor kromě pohonu vozidla ještě s
Základem hybridní pohonné jednotky je bezkomutátorový elektromotor umístěný místo měniče devítistupňového automatu. Zajímavost: na motoru je stále klasický 12V startér, a to aby v případě rychlé akcelerace nemusel elektromotor kromě pohonu vozidla ještě s
Limitující (kromě vysoké ceny vozu) je samozřejmě řídká síť plnicích stanic vodíku. Ve Stuttgartu najdete jednu.