Vyzkoušeli jsme naftové plug-in hybridy Mercedesu: Proč musely také reagovat na nové emisní normy?|
Zdroj: acz
Zepředu se hybridní třída E ničím neliší od standardních zážehových či dieselových modelů.|
Zdroj: acz
Zezadu ji prozradí dobíjecí dvířka.|
Zdroj: acz
Při jízdě necítíte rozdíl proti běžnému elektromobilu|
Zdroj: acz
Známou nectností lithiových baterií jsou sklony k požárům. Proto všechny testovací vozy ve Stuttgartu byly vybaveny hasicími přístroji.|
Zdroj: acz
Nové mercedesy řady EQ|
Zdroj: acz
Nové mercedesy řady EQ|
Zdroj: acz
Baterie s kapacitou 13,5 kWh citelně ubrala ze zavazadlového prostoru|
Zdroj: acz
Na poskakování zácpami západoevropských měst jsou vozy s elektromotory ideálním řešením|
Zdroj: acz
Základem hybridní pohonné jednotky je bezkomutátorový elektromotor umístěný místo měniče devítistupňového automatu. Zajímavost: na motoru je stále klasický 12V startér, a to aby v případě rychlé akcelerace nemusel elektromotor kromě pohonu vozidla ještě s|
Zdroj: acz
Základem hybridní pohonné jednotky je bezkomutátorový elektromotor umístěný místo měniče devítistupňového automatu. Zajímavost: na motoru je stále klasický 12V startér, a to aby v případě rychlé akcelerace nemusel elektromotor kromě pohonu vozidla ještě s|
Zdroj: acz
Limitující (kromě vysoké ceny vozu) je samozřejmě řídká síť plnicích stanic vodíku. Ve Stuttgartu najdete jednu.|
Zdroj: acz