Závěr dlouhodobého testu Hyundai i10 1.0i AT – Malý, ale úplně stačil

2/80
Přehled fotografií
Zavřít
  • Hyundai i10 1.0i AT
    Hyundai i10 1.0i AT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai i10 1.0i AT
    Hyundai i10 1.0i AT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai i10 1.0i AT
    Hyundai i10 1.0i AT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai i10 1.0i AT
    Hyundai i10 1.0i AT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai i10 1.0i AT
    Hyundai i10 1.0i AT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Interiér nebyl zdaleka tak skromný, jak by člověk čekal. Na obrazovce dobře umístěné v zorném poli jsme si užívali zrcadlení telefonu i couvací kameru.
    Interiér nebyl zdaleka tak skromný, jak by člověk čekal. Na obrazovce dobře umístěné v zorném poli jsme si užívali zrcadlení telefonu i couvací kameru.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Na automatizované převodovce nenechali řidiči nit suchou. Vlastně neřadí špatně, ale nevidí silnici a nemá jak najít vhodný okamžik.
    Na automatizované převodovce nenechali řidiči nit suchou. Vlastně neřadí špatně, ale nevidí silnici a nemá jak najít vhodný okamžik.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai i10 1.0i AT
    Hyundai i10 1.0i AT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai i10 1.0i AT
    Hyundai i10 1.0i AT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai i10 1.0i AT
    Hyundai i10 1.0i AT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai i10 1.0i AT
    Hyundai i10 1.0i AT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai i10 1.0i AT
    Hyundai i10 1.0i AT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai i10 1.0i AT
    Hyundai i10 1.0i AT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai i10 1.0i AT
    Hyundai i10 1.0i AT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai i10 1.0i AT
    Hyundai i10 1.0i AT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai i10 1.0i AT
    Hyundai i10 1.0i AT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • V mnoha miniautech si není mobil kam odložit, natož aby se v daném místě indukčně nabíjel. Na této funkci jsme dnes absolutně závislí a auto, které ji nemá, je nedodělek.
    V mnoha miniautech si není mobil kam odložit, natož aby se v daném místě indukčně nabíjel. Na této funkci jsme dnes absolutně závislí a auto, které ji nemá, je nedodělek.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai i10 1.0i AT
    Hyundai i10 1.0i AT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai i10 1.0i AT
    Hyundai i10 1.0i AT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Chválíme, že na středový panel se vešly dva držáčky na nápoje. Hyundai i10 má nejlépe vyřešený interiér ze všech miniaut historie.
    Chválíme, že na středový panel se vešly dva držáčky na nápoje. Hyundai i10 má nejlépe vyřešený interiér ze všech miniaut historie.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai i10 1.0i AT
    Hyundai i10 1.0i AT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai i10 1.0i AT
    Hyundai i10 1.0i AT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai i10 1.0i AT
    Hyundai i10 1.0i AT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Sedačky měly nejen slušné rozměry a příjemné tvarování, ale řidičova překvapila i loketní opěrkou
    Sedačky měly nejen slušné rozměry a příjemné tvarování, ale řidičova překvapila i loketní opěrkou| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai i10 1.0i AT
    Hyundai i10 1.0i AT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Sedačky měly nejen slušné rozměry a příjemné tvarování, ale řidičova překvapila i loketní opěrkou
    Sedačky měly nejen slušné rozměry a příjemné tvarování, ale řidičova překvapila i loketní opěrkou| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai i10 1.0i AT
    Hyundai i10 1.0i AT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai i10 1.0i AT
    Hyundai i10 1.0i AT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai i10 1.0i AT
    Hyundai i10 1.0i AT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai i10 1.0i AT
    Hyundai i10 1.0i AT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai i10 1.0i AT
    Hyundai i10 1.0i AT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai i10 1.0i AT
    Hyundai i10 1.0i AT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai i10 1.0i AT
    Hyundai i10 1.0i AT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai i10 1.0i AT
    Hyundai i10 1.0i AT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai i10 1.0i AT
    Hyundai i10 1.0i AT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai i10 1.0i AT
    Hyundai i10 1.0i AT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai i10 1.0i AT
    Hyundai i10 1.0i AT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai i10 1.0i AT
    Hyundai i10 1.0i AT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai i10 1.0i AT
    Hyundai i10 1.0i AT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai i10 1.0i AT
    Hyundai i10 1.0i AT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai i10 1.0i AT
    Hyundai i10 1.0i AT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai i10 1.0i AT
    Hyundai i10 1.0i AT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Krycí plato zavazadelníku bez provázků je strašlivá hloupost. Štvalo nás ve Fiatu Panda a Škodě Citigo, štve nás i tady.
    Krycí plato zavazadelníku bez provázků je strašlivá hloupost. Štvalo nás ve Fiatu Panda a Škodě Citigo, štve nás i tady.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai i10 1.0i AT
    Hyundai i10 1.0i AT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai i10 1.0i AT
    Hyundai i10 1.0i AT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai i10 1.0i AT
    Hyundai i10 1.0i AT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Litrový tříválec má proměnné časování obou vačkových hřídelů. V případě sací vačky je dokonce velmi rychlé elektrické.
    Litrový tříválec má proměnné časování obou vačkových hřídelů. V případě sací vačky je dokonce velmi rychlé elektrické.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai i10 1.0i AT
    Hyundai i10 1.0i AT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai i10 1.0i AT
    Hyundai i10 1.0i AT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Litrový tříválec má proměnné časování obou vačkových hřídelů. V případě sací vačky je dokonce velmi rychlé elektrické.
    Litrový tříválec má proměnné časování obou vačkových hřídelů. V případě sací vačky je dokonce velmi rychlé elektrické.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Díky vysoké účinnosti dnešní motory sají méně vzduchu. Filtr je navíc velmi dobře dimenzovaný. Po 20 000 km byl zašpiněný jen velmi málo, předepsané výměny po 40 000 km by se v pohodě dožil.
    Díky vysoké účinnosti dnešní motory sají méně vzduchu. Filtr je navíc velmi dobře dimenzovaný. Po 20 000 km byl zašpiněný jen velmi málo, předepsané výměny po 40 000 km by se v pohodě dožil.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai i10 1.0i AT
    Hyundai i10 1.0i AT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai i10 1.0i AT
    Hyundai i10 1.0i AT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai i10 1.0i AT
    Hyundai i10 1.0i AT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai i10 1.0i AT
    Hyundai i10 1.0i AT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai i10 1.0i AT
    Hyundai i10 1.0i AT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai i10 1.0i AT
    Hyundai i10 1.0i AT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai i10 1.0i AT
    Hyundai i10 1.0i AT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai i10 1.0i AT
    Hyundai i10 1.0i AT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai i10 1.0i AT
    Hyundai i10 1.0i AT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Výkon jsme změřili na válcové zkušebně Maha MSR 500 společnosti Auto Jarov
    Výkon jsme změřili na válcové zkušebně Maha MSR 500 společnosti Auto Jarov| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai i10 1.0i AT
    Hyundai i10 1.0i AT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Výfukové potrubí je opravdu nerezové, když se za rok zbarvilo dozlatova. Lehká povrchová oxidace není na závadu, pokračuje pak už jen velmi pomalu.
    Výfukové potrubí je opravdu nerezové, když se za rok zbarvilo dozlatova. Lehká povrchová oxidace není na závadu, pokračuje pak už jen velmi pomalu.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • I vzadu jsou kotoučové brzdy, ruční je přitom řešena ráčnovým převodem na třmen. Takové třmeny mají po letech tendence váznout, prevencí je každé dva roky měnit brzdovou kapalinu a nebýt líný ji poctivě odsát ze všech kol.
    I vzadu jsou kotoučové brzdy, ruční je přitom řešena ráčnovým převodem na třmen. Takové třmeny mají po letech tendence váznout, prevencí je každé dva roky měnit brzdovou kapalinu a nebýt líný ji poctivě odsát ze všech kol.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai i10 1.0i AT
    Hyundai i10 1.0i AT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Na reportážích se vůz mnohokrát projel po polních cestách či rozestavěných dálnicích. Na podmotorovém rámu si tak vozil několik kil bláta. Ani jednou však nezapadl.
    Na reportážích se vůz mnohokrát projel po polních cestách či rozestavěných dálnicích. Na podmotorovém rámu si tak vozil několik kil bláta. Ani jednou však nezapadl.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai i10 1.0i AT
    Hyundai i10 1.0i AT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai i10 1.0i AT
    Hyundai i10 1.0i AT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai i10 1.0i AT
    Hyundai i10 1.0i AT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai i10 1.0i AT
    Hyundai i10 1.0i AT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai i10 1.0i AT
    Hyundai i10 1.0i AT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Brzdy mají velmi kvalitní konstrukci se samostatným držákem třmenu. Proti váznutí brzdových destiček a jejich pískání jsou chráněny vymezovacími plechy.
    Brzdy mají velmi kvalitní konstrukci se samostatným držákem třmenu. Proti váznutí brzdových destiček a jejich pískání jsou chráněny vymezovacími plechy.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai i10 1.0i AT
    Hyundai i10 1.0i AT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai i10 1.0i AT
    Hyundai i10 1.0i AT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai i10 1.0i AT
    Hyundai i10 1.0i AT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai i10 1.0i AT
    Hyundai i10 1.0i AT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Překvapil nás velmi kvalitní startovací akumulátor typu AGM s kapacitou 50 Ah. Konce testu se dožil v bezvadné kondici.
    Překvapil nás velmi kvalitní startovací akumulátor typu AGM s kapacitou 50 Ah. Konce testu se dožil v bezvadné kondici.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • V paměti řídicích jednotek nebyly na konci testu uloženy žádné chyby. Vůz neměl jedinou závadu.
    V paměti řídicích jednotek nebyly na konci testu uloženy žádné chyby. Vůz neměl jedinou závadu.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • V paměti řídicích jednotek nebyly na konci testu uloženy žádné chyby. Vůz neměl jedinou závadu.
    V paměti řídicích jednotek nebyly na konci testu uloženy žádné chyby. Vůz neměl jedinou závadu.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai i10 1.0i AT
    Hyundai i10 1.0i AT| Zdroj: Svět motorů
Hyundai i10 1.0i AT
Hyundai i10 1.0i AT
Hyundai i10 1.0i AT
Hyundai i10 1.0i AT
Hyundai i10 1.0i AT
Interiér nebyl zdaleka tak skromný, jak by člověk čekal. Na obrazovce dobře umístěné v zorném poli jsme si užívali zrcadlení telefonu i couvací kameru.
Na automatizované převodovce nenechali řidiči nit suchou. Vlastně neřadí špatně, ale nevidí silnici a nemá jak najít vhodný okamžik.
Hyundai i10 1.0i AT
Hyundai i10 1.0i AT
Hyundai i10 1.0i AT
Hyundai i10 1.0i AT
Hyundai i10 1.0i AT
Hyundai i10 1.0i AT
Hyundai i10 1.0i AT
Hyundai i10 1.0i AT
Hyundai i10 1.0i AT
V mnoha miniautech si není mobil kam odložit, natož aby se v daném místě indukčně nabíjel. Na této funkci jsme dnes absolutně závislí a auto, které ji nemá, je nedodělek.
Hyundai i10 1.0i AT
Hyundai i10 1.0i AT
Chválíme, že na středový panel se vešly dva držáčky na nápoje. Hyundai i10 má nejlépe vyřešený interiér ze všech miniaut historie.
Hyundai i10 1.0i AT
Hyundai i10 1.0i AT
Hyundai i10 1.0i AT
Sedačky měly nejen slušné rozměry a příjemné tvarování, ale řidičova překvapila i loketní opěrkou
Hyundai i10 1.0i AT
Sedačky měly nejen slušné rozměry a příjemné tvarování, ale řidičova překvapila i loketní opěrkou
Hyundai i10 1.0i AT
Hyundai i10 1.0i AT
Hyundai i10 1.0i AT
Hyundai i10 1.0i AT
Hyundai i10 1.0i AT
Hyundai i10 1.0i AT
Hyundai i10 1.0i AT
Hyundai i10 1.0i AT
Hyundai i10 1.0i AT
Hyundai i10 1.0i AT
Hyundai i10 1.0i AT
Hyundai i10 1.0i AT
Hyundai i10 1.0i AT
Hyundai i10 1.0i AT
Hyundai i10 1.0i AT
Hyundai i10 1.0i AT
Krycí plato zavazadelníku bez provázků je strašlivá hloupost. Štvalo nás ve Fiatu Panda a Škodě Citigo, štve nás i tady.
Hyundai i10 1.0i AT
Hyundai i10 1.0i AT
Hyundai i10 1.0i AT
Litrový tříválec má proměnné časování obou vačkových hřídelů. V případě sací vačky je dokonce velmi rychlé elektrické.
Hyundai i10 1.0i AT
Hyundai i10 1.0i AT
Litrový tříválec má proměnné časování obou vačkových hřídelů. V případě sací vačky je dokonce velmi rychlé elektrické.
Díky vysoké účinnosti dnešní motory sají méně vzduchu. Filtr je navíc velmi dobře dimenzovaný. Po 20 000 km byl zašpiněný jen velmi málo, předepsané výměny po 40 000 km by se v pohodě dožil.
Hyundai i10 1.0i AT
Hyundai i10 1.0i AT
Hyundai i10 1.0i AT
Hyundai i10 1.0i AT
Hyundai i10 1.0i AT
Hyundai i10 1.0i AT
Hyundai i10 1.0i AT
Hyundai i10 1.0i AT
Hyundai i10 1.0i AT
Výkon jsme změřili na válcové zkušebně Maha MSR 500 společnosti Auto Jarov
Hyundai i10 1.0i AT
Výfukové potrubí je opravdu nerezové, když se za rok zbarvilo dozlatova. Lehká povrchová oxidace není na závadu, pokračuje pak už jen velmi pomalu.
I vzadu jsou kotoučové brzdy, ruční je přitom řešena ráčnovým převodem na třmen. Takové třmeny mají po letech tendence váznout, prevencí je každé dva roky měnit brzdovou kapalinu a nebýt líný ji poctivě odsát ze všech kol.
Hyundai i10 1.0i AT
Na reportážích se vůz mnohokrát projel po polních cestách či rozestavěných dálnicích. Na podmotorovém rámu si tak vozil několik kil bláta. Ani jednou však nezapadl.
Hyundai i10 1.0i AT
Hyundai i10 1.0i AT
Hyundai i10 1.0i AT
Hyundai i10 1.0i AT
Hyundai i10 1.0i AT
Brzdy mají velmi kvalitní konstrukci se samostatným držákem třmenu. Proti váznutí brzdových destiček a jejich pískání jsou chráněny vymezovacími plechy.
Hyundai i10 1.0i AT
Hyundai i10 1.0i AT
Hyundai i10 1.0i AT
Hyundai i10 1.0i AT
Překvapil nás velmi kvalitní startovací akumulátor typu AGM s kapacitou 50 Ah. Konce testu se dožil v bezvadné kondici.
V paměti řídicích jednotek nebyly na konci testu uloženy žádné chyby. Vůz neměl jedinou závadu.
V paměti řídicích jednotek nebyly na konci testu uloženy žádné chyby. Vůz neměl jedinou závadu.
Hyundai i10 1.0i AT