Závěr dlouhodobého testu Hyundai Kona Electric Power: Vždy dojela. I v zimě
40
/
78
Prohlédnout znovu
Závěr dlouhodobého testu Hyundai Kona Electric Power: Vždy dojela. I v zimě
Hyundai Kona Electric Power
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Power
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Power
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Power
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Power
|
Svět motorů/Petr Homolka
Za 13 měsíců, které vůz strávil v redakci, najezdil 37 551 km. Střídalo se na něm dvanáct řidičů.
|
Svět motorů/Petr Homolka
I v zimě kona na jedno nabití spolehlivě ujela přes 300 km. To spíš se jí často nedostávalo trakce.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Power
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Power
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Power
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Power
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Power
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Power
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Power
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Power
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Power
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Power
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Power
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Power
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Power
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Power
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Power
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Power
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Power
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Power
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Power
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Power
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Power
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Power
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kobereček pod nohama řidiče byl uchycený k háčkům, které dokonale sabotovaly jakýkoliv pokus o vyklepání. Vyndat jej znamenalo zkroutit a vytrhnout, takže všechen nepořádek napadal do auta. Nakonec někdo jeden úchyt i ulomil.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Power
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Power
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Power
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Power
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Power
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Power
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Power
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Power
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Power
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Power
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Power
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Power
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Power
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Power
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Power
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Power
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Power
|
Svět motorů/Petr Homolka
V malém zavazadelníku nám půlku místa zabíraly kabely. Skvělý moon na třífázové nabíjení jsme využili jen z jedné třetiny.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Power
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Power
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Power
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Power
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Power
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Power
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Power
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Power
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Power
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Power
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Power
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Power
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Power
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Power
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Power
|
Svět motorů/Petr Homolka
V našich podzemních garážích můžeme komfortně nabíjet elektromobily. Bohužel kona z roku 2019 se uměla střídavým proudem nabíjet jen z jedné fáze.
|
Svět motorů/Petr Homolka
V našich podzemních garážích můžeme komfortně nabíjet elektromobily. Bohužel kona z roku 2019 se uměla střídavým proudem nabíjet jen z jedné fáze.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Power
|
Svět motorů/Petr Homolka
Nejvíce konou jezdil a věnoval se jí Michal Dokoupil. Zde na konci testu zjišťuje, že stav trakční baterie je pořád stoprocentní.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Power
|
Svět motorů/Petr Homolka
I elektromobil má pod kapotou klasickou dvanáctivoltovou baterku. Když je vybitá, vůbec „nesepne systémy“ a neodjede. O Vánocích musela naši konu zachránit dieselová alfa romeo.
|
Svět motorů/Petr Homolka
I elektromobil má pod kapotou klasickou dvanáctivoltovou baterku. Když je vybitá, vůbec „nesepne systémy“ a neodjede. O Vánocích musela naši konu zachránit dieselová alfa romeo.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Když spatříte na parkovišti konu, které svítí ve znaku žlutá dioda, znamená to, že si právě dobíjí 12V baterku. Je nám tedy záhada, proč v našem testu selhala.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Takto dopadly zimní pneumatiky Nokian WR po 15 000 km. Na přední nápravě s rychle nastupujícím točivým momentem a častým prokluzem je jejich opotřebení značné.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Power
|
Svět motorů/Petr Homolka
Jiří Donda z Hyundaie ČR nám na závěr testu udělal precizní diagnostiku celého auta. Potvrdilo se, že baterie je stále stoprocentní.
|
Svět motorů/Petr Homolka
V době plechových výlisků je velice překvapivé, že hyundai má vpředu hliníková litá ramena
|
Svět motorů/Petr Homolka
Zadní víceprvková náprava byla ještě u ročníku 2019 shodná se spalovacími verzemi. Později výrobce vylepšoval její aerodynamiku.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Elektromobil používá kolové brzdy jen málo. Výsledkem je charakteristicky „chlupatý“ a rychle korodující povrch kotoučů, které pak mohou být zralé na výměnu už u dvouletého auta. Stojí 2366 Kč za kus, brzdové destičky vyjdou na 1454 Kč.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Spotřeba elektrické energie během testu
|
Svět motorů
Martin Vaculík a ojetá Škoda Octavia G-Tec: Další oběť konfliktu?
Nejúspěšnější cupra se chlubí nevídaně bohatou škálou motorů. Skvělá je i ojetá
Chorvatská rallye po 1. dnu: Neuville a Evans remizují na první místě
Makáte v práci na 200 %? Správně by měl váš zaměstnavatel udělat tohle
Dacia Spring přijíždí na český trh, i bez dotace je za hubičku
Zachovalé ojetiny na LPG na UlovAuto.cz