Závěr dlouhodobého testu Hyundai Kona Electric Power: Vždy dojela. I v zimě

59/78
Zavřít
  • Hyundai Kona Electric Power
    Hyundai Kona Electric Power| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai Kona Electric Power
    Hyundai Kona Electric Power| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai Kona Electric Power
    Hyundai Kona Electric Power| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai Kona Electric Power
    Hyundai Kona Electric Power| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai Kona Electric Power
    Hyundai Kona Electric Power| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Za 13 měsíců, které vůz strávil v redakci, najezdil 37 551 km. Střídalo se na něm dvanáct řidičů.
    Za 13 měsíců, které vůz strávil v redakci, najezdil 37 551 km. Střídalo se na něm dvanáct řidičů.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • I v zimě kona na jedno nabití spolehlivě ujela přes 300 km. To spíš se jí často nedostávalo trakce.
    I v zimě kona na jedno nabití spolehlivě ujela přes 300 km. To spíš se jí často nedostávalo trakce.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai Kona Electric Power
    Hyundai Kona Electric Power| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai Kona Electric Power
    Hyundai Kona Electric Power| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai Kona Electric Power
    Hyundai Kona Electric Power| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai Kona Electric Power
    Hyundai Kona Electric Power| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai Kona Electric Power
    Hyundai Kona Electric Power| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai Kona Electric Power
    Hyundai Kona Electric Power| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai Kona Electric Power
    Hyundai Kona Electric Power| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai Kona Electric Power
    Hyundai Kona Electric Power| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai Kona Electric Power
    Hyundai Kona Electric Power| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai Kona Electric Power
    Hyundai Kona Electric Power| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai Kona Electric Power
    Hyundai Kona Electric Power| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai Kona Electric Power
    Hyundai Kona Electric Power| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai Kona Electric Power
    Hyundai Kona Electric Power| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai Kona Electric Power
    Hyundai Kona Electric Power| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai Kona Electric Power
    Hyundai Kona Electric Power| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai Kona Electric Power
    Hyundai Kona Electric Power| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai Kona Electric Power
    Hyundai Kona Electric Power| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai Kona Electric Power
    Hyundai Kona Electric Power| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai Kona Electric Power
    Hyundai Kona Electric Power| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai Kona Electric Power
    Hyundai Kona Electric Power| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai Kona Electric Power
    Hyundai Kona Electric Power| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai Kona Electric Power
    Hyundai Kona Electric Power| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kobereček pod nohama řidiče byl uchycený k háčkům, které dokonale sabotovaly jakýkoliv pokus o vyklepání. Vyndat jej znamenalo zkroutit a vytrhnout, takže všechen nepořádek napadal do auta. Nakonec někdo jeden úchyt i ulomil.
    Kobereček pod nohama řidiče byl uchycený k háčkům, které dokonale sabotovaly jakýkoliv pokus o vyklepání. Vyndat jej znamenalo zkroutit a vytrhnout, takže všechen nepořádek napadal do auta. Nakonec někdo jeden úchyt i ulomil.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai Kona Electric Power
    Hyundai Kona Electric Power| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai Kona Electric Power
    Hyundai Kona Electric Power| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai Kona Electric Power
    Hyundai Kona Electric Power| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai Kona Electric Power
    Hyundai Kona Electric Power| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai Kona Electric Power
    Hyundai Kona Electric Power| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai Kona Electric Power
    Hyundai Kona Electric Power| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai Kona Electric Power
    Hyundai Kona Electric Power| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai Kona Electric Power
    Hyundai Kona Electric Power| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai Kona Electric Power
    Hyundai Kona Electric Power| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai Kona Electric Power
    Hyundai Kona Electric Power| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai Kona Electric Power
    Hyundai Kona Electric Power| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai Kona Electric Power
    Hyundai Kona Electric Power| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai Kona Electric Power
    Hyundai Kona Electric Power| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai Kona Electric Power
    Hyundai Kona Electric Power| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai Kona Electric Power
    Hyundai Kona Electric Power| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai Kona Electric Power
    Hyundai Kona Electric Power| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai Kona Electric Power
    Hyundai Kona Electric Power| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • V malém zavazadelníku nám půlku místa zabíraly kabely. Skvělý moon na třífázové nabíjení jsme využili jen z jedné třetiny.
    V malém zavazadelníku nám půlku místa zabíraly kabely. Skvělý moon na třífázové nabíjení jsme využili jen z jedné třetiny.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai Kona Electric Power
    Hyundai Kona Electric Power| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai Kona Electric Power
    Hyundai Kona Electric Power| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai Kona Electric Power
    Hyundai Kona Electric Power| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai Kona Electric Power
    Hyundai Kona Electric Power| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai Kona Electric Power
    Hyundai Kona Electric Power| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai Kona Electric Power
    Hyundai Kona Electric Power| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai Kona Electric Power
    Hyundai Kona Electric Power| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai Kona Electric Power
    Hyundai Kona Electric Power| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai Kona Electric Power
    Hyundai Kona Electric Power| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai Kona Electric Power
    Hyundai Kona Electric Power| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai Kona Electric Power
    Hyundai Kona Electric Power| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai Kona Electric Power
    Hyundai Kona Electric Power| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai Kona Electric Power
    Hyundai Kona Electric Power| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai Kona Electric Power
    Hyundai Kona Electric Power| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai Kona Electric Power
    Hyundai Kona Electric Power| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • V našich podzemních garážích můžeme komfortně nabíjet elektromobily. Bohužel kona z roku 2019 se uměla střídavým proudem nabíjet jen z jedné fáze.
    V našich podzemních garážích můžeme komfortně nabíjet elektromobily. Bohužel kona z roku 2019 se uměla střídavým proudem nabíjet jen z jedné fáze.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • V našich podzemních garážích můžeme komfortně nabíjet elektromobily. Bohužel kona z roku 2019 se uměla střídavým proudem nabíjet jen z jedné fáze.
    V našich podzemních garážích můžeme komfortně nabíjet elektromobily. Bohužel kona z roku 2019 se uměla střídavým proudem nabíjet jen z jedné fáze.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai Kona Electric Power
    Hyundai Kona Electric Power| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Nejvíce konou jezdil a věnoval se jí Michal Dokoupil. Zde na konci testu zjišťuje, že stav trakční baterie je pořád stoprocentní.
    Nejvíce konou jezdil a věnoval se jí Michal Dokoupil. Zde na konci testu zjišťuje, že stav trakční baterie je pořád stoprocentní.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai Kona Electric Power
    Hyundai Kona Electric Power| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • I elektromobil má pod kapotou klasickou dvanáctivoltovou baterku. Když je vybitá, vůbec „nesepne systémy“ a neodjede. O Vánocích musela naši konu zachránit dieselová alfa romeo.
    I elektromobil má pod kapotou klasickou dvanáctivoltovou baterku. Když je vybitá, vůbec „nesepne systémy“ a neodjede. O Vánocích musela naši konu zachránit dieselová alfa romeo.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • I elektromobil má pod kapotou klasickou dvanáctivoltovou baterku. Když je vybitá, vůbec „nesepne systémy“ a neodjede. O Vánocích musela naši konu zachránit dieselová alfa romeo.
    I elektromobil má pod kapotou klasickou dvanáctivoltovou baterku. Když je vybitá, vůbec „nesepne systémy“ a neodjede. O Vánocích musela naši konu zachránit dieselová alfa romeo.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Když spatříte na parkovišti konu, které svítí ve znaku žlutá dioda, znamená to, že si právě dobíjí 12V baterku. Je nám tedy záhada, proč v našem testu selhala.
    Když spatříte na parkovišti konu, které svítí ve znaku žlutá dioda, znamená to, že si právě dobíjí 12V baterku. Je nám tedy záhada, proč v našem testu selhala.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Takto dopadly zimní pneumatiky Nokian WR po 15 000 km. Na přední nápravě s rychle nastupujícím točivým momentem a častým prokluzem je jejich opotřebení značné.
    Takto dopadly zimní pneumatiky Nokian WR po 15 000 km. Na přední nápravě s rychle nastupujícím točivým momentem a častým prokluzem je jejich opotřebení značné.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai Kona Electric Power
    Hyundai Kona Electric Power| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Jiří Donda z Hyundaie ČR nám na závěr testu udělal precizní diagnostiku celého auta. Potvrdilo se, že baterie je stále stoprocentní.
    Jiří Donda z Hyundaie ČR nám na závěr testu udělal precizní diagnostiku celého auta. Potvrdilo se, že baterie je stále stoprocentní.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • V době plechových výlisků je velice překvapivé, že hyundai má vpředu hliníková litá ramena
    V době plechových výlisků je velice překvapivé, že hyundai má vpředu hliníková litá ramena| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Zadní víceprvková náprava byla ještě u ročníku 2019 shodná se spalovacími verzemi. Později výrobce vylepšoval její aerodynamiku.
    Zadní víceprvková náprava byla ještě u ročníku 2019 shodná se spalovacími verzemi. Později výrobce vylepšoval její aerodynamiku.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Elektromobil používá kolové brzdy jen málo. Výsledkem je charakteristicky „chlupatý“ a rychle korodující povrch kotoučů, které pak mohou být zralé na výměnu už u dvouletého auta. Stojí 2366 Kč za kus, brzdové destičky vyjdou na 1454 Kč.
    Elektromobil používá kolové brzdy jen málo. Výsledkem je charakteristicky „chlupatý“ a rychle korodující povrch kotoučů, které pak mohou být zralé na výměnu už u dvouletého auta. Stojí 2366 Kč za kus, brzdové destičky vyjdou na 1454 Kč.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Spotřeba elektrické energie během testu
    Spotřeba elektrické energie během testu| Zdroj: Svět motorů
Hyundai Kona Electric Power
Hyundai Kona Electric Power
Hyundai Kona Electric Power
Hyundai Kona Electric Power
Hyundai Kona Electric Power
Za 13 měsíců, které vůz strávil v redakci, najezdil 37 551 km. Střídalo se na něm dvanáct řidičů.
I v zimě kona na jedno nabití spolehlivě ujela přes 300 km. To spíš se jí často nedostávalo trakce.
Hyundai Kona Electric Power
Hyundai Kona Electric Power
Hyundai Kona Electric Power
Hyundai Kona Electric Power
Hyundai Kona Electric Power
Hyundai Kona Electric Power
Hyundai Kona Electric Power
Hyundai Kona Electric Power
Hyundai Kona Electric Power
Hyundai Kona Electric Power
Hyundai Kona Electric Power
Hyundai Kona Electric Power
Hyundai Kona Electric Power
Hyundai Kona Electric Power
Hyundai Kona Electric Power
Hyundai Kona Electric Power
Hyundai Kona Electric Power
Hyundai Kona Electric Power
Hyundai Kona Electric Power
Hyundai Kona Electric Power
Hyundai Kona Electric Power
Hyundai Kona Electric Power
Kobereček pod nohama řidiče byl uchycený k háčkům, které dokonale sabotovaly jakýkoliv pokus o vyklepání. Vyndat jej znamenalo zkroutit a vytrhnout, takže všechen nepořádek napadal do auta. Nakonec někdo jeden úchyt i ulomil.
Hyundai Kona Electric Power
Hyundai Kona Electric Power
Hyundai Kona Electric Power
Hyundai Kona Electric Power
Hyundai Kona Electric Power
Hyundai Kona Electric Power
Hyundai Kona Electric Power
Hyundai Kona Electric Power
Hyundai Kona Electric Power
Hyundai Kona Electric Power
Hyundai Kona Electric Power
Hyundai Kona Electric Power
Hyundai Kona Electric Power
Hyundai Kona Electric Power
Hyundai Kona Electric Power
Hyundai Kona Electric Power
Hyundai Kona Electric Power
V malém zavazadelníku nám půlku místa zabíraly kabely. Skvělý moon na třífázové nabíjení jsme využili jen z jedné třetiny.
Hyundai Kona Electric Power
Hyundai Kona Electric Power
Hyundai Kona Electric Power
Hyundai Kona Electric Power
Hyundai Kona Electric Power
Hyundai Kona Electric Power
Hyundai Kona Electric Power
Hyundai Kona Electric Power
Hyundai Kona Electric Power
Hyundai Kona Electric Power
Hyundai Kona Electric Power
Hyundai Kona Electric Power
Hyundai Kona Electric Power
Hyundai Kona Electric Power
Hyundai Kona Electric Power
V našich podzemních garážích můžeme komfortně nabíjet elektromobily. Bohužel kona z roku 2019 se uměla střídavým proudem nabíjet jen z jedné fáze.
V našich podzemních garážích můžeme komfortně nabíjet elektromobily. Bohužel kona z roku 2019 se uměla střídavým proudem nabíjet jen z jedné fáze.
Hyundai Kona Electric Power
Nejvíce konou jezdil a věnoval se jí Michal Dokoupil. Zde na konci testu zjišťuje, že stav trakční baterie je pořád stoprocentní.
Hyundai Kona Electric Power
I elektromobil má pod kapotou klasickou dvanáctivoltovou baterku. Když je vybitá, vůbec „nesepne systémy“ a neodjede. O Vánocích musela naši konu zachránit dieselová alfa romeo.
I elektromobil má pod kapotou klasickou dvanáctivoltovou baterku. Když je vybitá, vůbec „nesepne systémy“ a neodjede. O Vánocích musela naši konu zachránit dieselová alfa romeo.
Když spatříte na parkovišti konu, které svítí ve znaku žlutá dioda, znamená to, že si právě dobíjí 12V baterku. Je nám tedy záhada, proč v našem testu selhala.
Takto dopadly zimní pneumatiky Nokian WR po 15 000 km. Na přední nápravě s rychle nastupujícím točivým momentem a častým prokluzem je jejich opotřebení značné.
Hyundai Kona Electric Power
Jiří Donda z Hyundaie ČR nám na závěr testu udělal precizní diagnostiku celého auta. Potvrdilo se, že baterie je stále stoprocentní.
V době plechových výlisků je velice překvapivé, že hyundai má vpředu hliníková litá ramena
Zadní víceprvková náprava byla ještě u ročníku 2019 shodná se spalovacími verzemi. Později výrobce vylepšoval její aerodynamiku.
Elektromobil používá kolové brzdy jen málo. Výsledkem je charakteristicky „chlupatý“ a rychle korodující povrch kotoučů, které pak mohou být zralé na výměnu už u dvouletého auta. Stojí 2366 Kč za kus, brzdové destičky vyjdou na 1454 Kč.
Spotřeba elektrické energie během testu