Závěr dlouhodobého testu Renaultu Zoe: Nejlepší auto? Půjčený elektromobil!

1/20
Přehled fotografií
Zavřít
  • Renault Zoe
    Renault Zoe| Zdroj: Svět motorů
  • Interiér nás zklamal laciným provedením.
    Interiér nás zklamal laciným provedením.| Zdroj: Svět motorů
  • Jednoznačně kritizujeme laciné provedení všech koberců. Deformují se, ošlapávají a jejich dlouhá vlákna pevně drží všechny nečistoty tak, že je nelze vyluxovat.
    Jednoznačně kritizujeme laciné provedení všech koberců. Deformují se, ošlapávají a jejich dlouhá vlákna pevně drží všechny nečistoty tak, že je nelze vyluxovat.| Zdroj: Svět motorů
  • Naopak oceňujeme, že podsvícení přístrojů nebylo nutné hledat v palubním menu, ale že mělo postaru svůj reostat.
    Naopak oceňujeme, že podsvícení přístrojů nebylo nutné hledat v palubním menu, ale že mělo postaru svůj reostat.| Zdroj: Svět motorů
  • Vyhřívání sedaček na středovém panelu byla pěkná kuriozita.
    Vyhřívání sedaček na středovém panelu byla pěkná kuriozita.| Zdroj: Svět motorů
  • Renault Zoe
    Renault Zoe| Zdroj: Svět motorů
  • I elektromobily musí mít 12V akumulátor. Jeho povinná výměna za 2133 Kč po čtyřech letech je nejvyšší z očekávaných servisních nákladů.
    I elektromobily musí mít 12V akumulátor. Jeho povinná výměna za 2133 Kč po čtyřech letech je nejvyšší z očekávaných servisních nákladů.| Zdroj: Svět motorů
  • Renault Zoe
    Renault Zoe| Zdroj: Svět motorů
  • Z brzd nám za najetých 18 842 km ubylo jen 1,5 milimetru, stav tak byl stále 90 procent. Je znát, že elektromobil toho většinu ubrzdí rekuperací. Oceňujeme, že se do kotoučů nezakousla koroze.
    Z brzd nám za najetých 18 842 km ubylo jen 1,5 milimetru, stav tak byl stále 90 procent. Je znát, že elektromobil toho většinu ubrzdí rekuperací. Oceňujeme, že se do kotoučů nezakousla koroze.| Zdroj: Svět motorů
  • Celý podvozek je vzorně zakrytovaný, a to včetně vlečené zadní nápravy. V hliníkovém rámu je mohutný trakční akumulátor 400 V a 41 Ah (využitelná kapacita).
    Celý podvozek je vzorně zakrytovaný, a to včetně vlečené zadní nápravy. V hliníkovém rámu je mohutný trakční akumulátor 400 V a 41 Ah (využitelná kapacita).| Zdroj: Svět motorů
  • Renault Zoe
    Renault Zoe| Zdroj: Svět motorů
  • Měření a zaznamenání stavu baterie je povinné při každé prohlídce, aby pak případně mohla být řeč o reklamaci
    Měření a zaznamenání stavu baterie je povinné při každé prohlídce, aby pak případně mohla být řeč o reklamaci| Zdroj: Svět motorů
  • Výkon elektromobilů dokážeme změřit na válcové zkušebně. S načtením otáček je to horší, takže točivý moment musíme dopočítat ručně.
    Výkon elektromobilů dokážeme změřit na válcové zkušebně. S načtením otáček je to horší, takže točivý moment musíme dopočítat ručně.| Zdroj: Svět motorů
  • S techniky servisu Renault Tukas ČSAO na pražské Černokostelecké ulici jsme se shodli, že pravděpodobnou příčinou vrzání budou elastomerové dorazy tlumičů. A že to nemá žádný vliv na funkci.
    S techniky servisu Renault Tukas ČSAO na pražské Černokostelecké ulici jsme se shodli, že pravděpodobnou příčinou vrzání budou elastomerové dorazy tlumičů. A že to nemá žádný vliv na funkci.| Zdroj: Svět motorů
  • Značková diagnostika načítá celou řadu aktuálních hodnot. Například celkové zatížení baterie, dle nějž se pozná, jak dynamicky kdo jezdí.
    Značková diagnostika načítá celou řadu aktuálních hodnot. Například celkové zatížení baterie, dle nějž se pozná, jak dynamicky kdo jezdí.| Zdroj: Svět motorů
  • Inteligentní kabel od firmy Moon stojí sice 30 990 Kč, ale umožňuje relativně rychle nabíjet všude, kde je k dispozici třífázová strojní pětikolíková zásuvka na 16 či 32A.
    Inteligentní kabel od firmy Moon stojí sice 30 990 Kč, ale umožňuje relativně rychle nabíjet všude, kde je k dispozici třífázová strojní pětikolíková zásuvka na 16 či 32A.| Zdroj: Svět motorů
  • Svítící tři diody na hodinách znamenají, že Renault Zoe se nabíjí ze všech tří fází. Žádný jiný elektromobil na trhu toto neumí.
    Svítící tři diody na hodinách znamenají, že Renault Zoe se nabíjí ze všech tří fází. Žádný jiný elektromobil na trhu toto neumí.| Zdroj: Svět motorů
  • Překvapilo nás, jak dobře si s diagnostikou elektromobilu poradila stará redakční Bosch KTS 200 zrozená v dobách, kdy elektrická auta prakticky neexistovala.
    Překvapilo nás, jak dobře si s diagnostikou elektromobilu poradila stará redakční Bosch KTS 200 zrozená v dobách, kdy elektrická auta prakticky neexistovala.| Zdroj: Svět motorů
  • Pro nadšence dnes existuje celá řada mobilních aplikací k hodnocení stavu baterií elektromobilů. Na snímku CanZE. Nákup v bazaru bude jednoduchý.
    Pro nadšence dnes existuje celá řada mobilních aplikací k hodnocení stavu baterií elektromobilů. Na snímku CanZE. Nákup v bazaru bude jednoduchý.| Zdroj: Svět motorů
  • Renault Zoe
    Renault Zoe| Zdroj: Svět motorů
Renault Zoe
Interiér nás zklamal laciným provedením.
Jednoznačně kritizujeme laciné provedení všech koberců. Deformují se, ošlapávají a jejich dlouhá vlákna pevně drží všechny nečistoty tak, že je nelze vyluxovat.
Naopak oceňujeme, že podsvícení přístrojů nebylo nutné hledat v palubním menu, ale že mělo postaru svůj reostat.
Vyhřívání sedaček na středovém panelu byla pěkná kuriozita.
Renault Zoe
I elektromobily musí mít 12V akumulátor. Jeho povinná výměna za 2133 Kč po čtyřech letech je nejvyšší z očekávaných servisních nákladů.
Renault Zoe
Z brzd nám za najetých 18 842 km ubylo jen 1,5 milimetru, stav tak byl stále 90 procent. Je znát, že elektromobil toho většinu ubrzdí rekuperací. Oceňujeme, že se do kotoučů nezakousla koroze.
Celý podvozek je vzorně zakrytovaný, a to včetně vlečené zadní nápravy. V hliníkovém rámu je mohutný trakční akumulátor 400 V a 41 Ah (využitelná kapacita).
Renault Zoe
Měření a zaznamenání stavu baterie je povinné při každé prohlídce, aby pak případně mohla být řeč o reklamaci
Výkon elektromobilů dokážeme změřit na válcové zkušebně. S načtením otáček je to horší, takže točivý moment musíme dopočítat ručně.
S techniky servisu Renault Tukas ČSAO na pražské Černokostelecké ulici jsme se shodli, že pravděpodobnou příčinou vrzání budou elastomerové dorazy tlumičů. A že to nemá žádný vliv na funkci.
Značková diagnostika načítá celou řadu aktuálních hodnot. Například celkové zatížení baterie, dle nějž se pozná, jak dynamicky kdo jezdí.
Inteligentní kabel od firmy Moon stojí sice 30 990 Kč, ale umožňuje relativně rychle nabíjet všude, kde je k dispozici třífázová strojní pětikolíková zásuvka na 16 či 32A.
Svítící tři diody na hodinách znamenají, že Renault Zoe se nabíjí ze všech tří fází. Žádný jiný elektromobil na trhu toto neumí.
Překvapilo nás, jak dobře si s diagnostikou elektromobilu poradila stará redakční Bosch KTS 200 zrozená v dobách, kdy elektrická auta prakticky neexistovala.
Pro nadšence dnes existuje celá řada mobilních aplikací k hodnocení stavu baterií elektromobilů. Na snímku CanZE. Nákup v bazaru bude jednoduchý.
Renault Zoe