Závěr dlouhodobého testu Seat Tarraco Xcellence 2.0 TDI 110 kW DSG 4WD: 30.000 km pohodové jízdy

1/108
Přehled fotografií
Zavřít
  • Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
    Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Začátek testu: najeto 114 km
    Začátek testu: najeto 114 km| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Digitální přístrojový štít je standardem už u nižší výbavy Style. Pokud však používáte navigaci z telefonu (Android Auto), mapu na něm nezobrazíte.
    Digitální přístrojový štít je standardem už u nižší výbavy Style. Pokud však používáte navigaci z telefonu (Android Auto), mapu na něm nezobrazíte.| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Digitální přístrojový štít nabízí několik zobrazení. V noci na dálnici jsme využívali minimalistický mód s nejnutnějšími údaji.
    Digitální přístrojový štít nabízí několik zobrazení. V noci na dálnici jsme využívali minimalistický mód s nejnutnějšími údaji.| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Úsporná architektura interiéru má řadu výhod. Veškeré ovládací prvky jsou přehledně rozmístěné a dobře po ruce, mělká přístrojová deska dělá kabinu vzdušnou a nijak nás neomezuje.
    Úsporná architektura interiéru má řadu výhod. Veškeré ovládací prvky jsou přehledně rozmístěné a dobře po ruce, mělká přístrojová deska dělá kabinu vzdušnou a nijak nás neomezuje.| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Oceňujeme velké množství praktických odkládacích prostor.
    Oceňujeme velké množství praktických odkládacích prostor.| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
    Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
    Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Volič jízdních režimů Seat Drive Profi l obsahuje takovou chybu z výroby, že je to skoro závada. Po každém startu sice stále svítí minule nastavený režim, ale auto „tajně“ jede v módu Normal.
    Volič jízdních režimů Seat Drive Profi l obsahuje takovou chybu z výroby, že je to skoro závada. Po každém startu sice stále svítí minule nastavený režim, ale auto „tajně“ jede v módu Normal.| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
    Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
    Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
    Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
    Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
    Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Banát je protkaný polními cestami. Netušíme, proč zrovna tuto navigace zná, ale po hodinách bloudění bylo fajn, když se našla.
    Banát je protkaný polními cestami. Netušíme, proč zrovna tuto navigace zná, ale po hodinách bloudění bylo fajn, když se našla.| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
    Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
    Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
    Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
    Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
    Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
    Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
    Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
    Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
    Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
    Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
    Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
    Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
    Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
    Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Příplatkový systém Beats za 13 500 Kč dokáže při vyšších hlasitostech lehce rozvibrovat dveře, ale jinak hraje příjemně
    Příplatkový systém Beats za 13 500 Kč dokáže při vyšších hlasitostech lehce rozvibrovat dveře, ale jinak hraje příjemně| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
    Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Sedačky vypadají nenápadně, ale byly velmi pohodlné, z nápaditých a kvalitních materiálů
    Sedačky vypadají nenápadně, ale byly velmi pohodlné, z nápaditých a kvalitních materiálů| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
    Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
    Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
    Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
    Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Na dva celky dělené zadní sedadlo je posuvné, takže můžete hospodařit s velikostí kufru a interiéru. Dokonce i v přední poloze se dospělý člověk vejde, byť koleny už naráží.
    Na dva celky dělené zadní sedadlo je posuvné, takže můžete hospodařit s velikostí kufru a interiéru. Dokonce i v přední poloze se dospělý člověk vejde, byť koleny už naráží.| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Základní konfigurace sedaček cestující hýčká přebytkem prostoru. Standardem tarraka je třízónová klimatizace s nezávislou regulací teploty vzadu.
    Základní konfigurace sedaček cestující hýčká přebytkem prostoru. Standardem tarraka je třízónová klimatizace s nezávislou regulací teploty vzadu.| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
    Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
    Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
    Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
    Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
    Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
    Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
    Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
    Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
    Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
    Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
    Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
    Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
    Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
    Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
    Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
    Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
    Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
    Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
    Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
    Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
    Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
    Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
    Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
    Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
    Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
    Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
    Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Rovenský rodák Johan nás vzal na svou salaš. Kam jezdí s malotraktorem po rozbité cestě hodinu, dojeli jsme se seatem za 15 minut. „To pohodlí a toho místa, sem by se mi vešlo brambor,“ liboval si.
    Rovenský rodák Johan nás vzal na svou salaš. Kam jezdí s malotraktorem po rozbité cestě hodinu, dojeli jsme se seatem za 15 minut. „To pohodlí a toho místa, sem by se mi vešlo brambor,“ liboval si.| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
    Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
    Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
    Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Kufr pětimístné verze je obrovský. Plastová vložka působí trochu chatrně, ale účel plní. Sedadlo předního spolujezdce lze sklopit a pravou stranou vozu pak protáhnete předměty dlouhé až 216 cm.
    Kufr pětimístné verze je obrovský. Plastová vložka působí trochu chatrně, ale účel plní. Sedadlo předního spolujezdce lze sklopit a pravou stranou vozu pak protáhnete předměty dlouhé až 216 cm.| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
    Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
    Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Seat trvá na tom, že bude v Česku prodávat auta s rezervou, a my mu za to tleskáme
    Seat trvá na tom, že bude v Česku prodávat auta s rezervou, a my mu za to tleskáme| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
    Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
    Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
    Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
    Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
    Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Syrové tarraco dojelo do Rumuska a zpět za 8,8 l/100 km včetně náročných terénních vložek. Při korzování jsme zatím dosáhli nejnižší spotřeby 6,8 l/100 km.
    Syrové tarraco dojelo do Rumuska a zpět za 8,8 l/100 km včetně náročných terénních vložek. Při korzování jsme zatím dosáhli nejnižší spotřeby 6,8 l/100 km.| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
    Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
    Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
    Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
    Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
    Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
    Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
    Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
    Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
    Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Pneumatiky v testu: Hankook Ventus S1 Evo2 SUV 235/50 R19
    Pneumatiky v testu: Hankook Ventus S1 Evo2 SUV 235/50 R19| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
    Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
    Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
    Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
    Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
    Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
    Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
    Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Dává víc, než musí
    Dává víc, než musí| Zdroj: Svět motorů
  • Spotřeba během testu
    Spotřeba během testu| Zdroj: Svět motorů
  • Měření na válcové zkušebně
    Měření na válcové zkušebně| Zdroj: Svět motorů
  • Závěrečné prohlídky se v servisu Auto Jarov ujal mechanik Jiří Paroubek.
    Závěrečné prohlídky se v servisu Auto Jarov ujal mechanik Jiří Paroubek.| Zdroj: Svět motorů
  • Opotřebení zadních kotoučů bylo neměřitelné, předním pak ubyl asi milimetr ze tří povolených (nové mají tloušťku 30 mm, hranice opotřebení je 27 mm).
    Opotřebení zadních kotoučů bylo neměřitelné, předním pak ubyl asi milimetr ze tří povolených (nové mají tloušťku 30 mm, hranice opotřebení je 27 mm).| Zdroj: Svět motorů
  • Předním brzdovým destičkám, které měly původně 13 mm, zbylo asi 8,5 mm.
    Předním brzdovým destičkám, které měly původně 13 mm, zbylo asi 8,5 mm.| Zdroj: Svět motorů
  • Ten nám pan Paroubek také zkontroloval a jeho zanesení nebylo rozhodně kritické. Že je fi ltr z přední strany trochu šedý, ani náhodou neznamená, že by už propouštěl větší část nečistot – funguje to dokonce spíš opačně. Tedy lehce zanesený fi ltr čistí vzduch účinněji. Výměnu dílu za 768 Kč bychom zvážili po 60 000 km.
    Ten nám pan Paroubek také zkontroloval a jeho zanesení nebylo rozhodně kritické. Že je fi ltr z přední strany trochu šedý, ani náhodou neznamená, že by už propouštěl větší část nečistot – funguje to dokonce spíš opačně. Tedy lehce zanesený fi ltr čistí vzduch účinněji. Výměnu dílu za 768 Kč bychom zvážili po 60 000 km.| Zdroj: Svět motorů
  • Naopak zcela jednoznačné to bylo s kabinovým filtrem
    Naopak zcela jednoznačné to bylo s kabinovým filtrem| Zdroj: Svět motorů
  • U něj výrobce píše životnost 60 000 km, ale servisy většinou výměnu doporučí už na polovině. V jak hrozivém stavu je vložka, přes kterou jde do kabiny všechen vzduch, to nás opravdu šokovalo.
    U něj výrobce píše životnost 60 000 km, ale servisy většinou výměnu doporučí už na polovině. V jak hrozivém stavu je vložka, přes kterou jde do kabiny všechen vzduch, to nás opravdu šokovalo.| Zdroj: Svět motorů
  • Vůz, s nímž jsme právě přilétli do servisu po 50 km jízdy, neměl baterku dobitou do plna, ale inteligentní alternátor šetřil emise CO2 tak, že napětí bylo jen 12,38 V
    Vůz, s nímž jsme právě přilétli do servisu po 50 km jízdy, neměl baterku dobitou do plna, ale inteligentní alternátor šetřil emise CO2 tak, že napětí bylo jen 12,38 V| Zdroj: Svět motorů
  • Delší odstávka při napětí pod 12,4 V přitom znamená trvalé poškozování akumulátoru. Zajímalo nás, kolik nespalitelného popelu už je ve fi ltru pevných částic
    Delší odstávka při napětí pod 12,4 V přitom znamená trvalé poškozování akumulátoru. Zajímalo nás, kolik nespalitelného popelu už je ve fi ltru pevných částic| Zdroj: Svět motorů
  • Po demontáži krytu nás překvapila protihluková izolace i spodku motoru
    Po demontáži krytu nás překvapila protihluková izolace i spodku motoru| Zdroj: Svět motorů
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
Začátek testu: najeto 114 km
Digitální přístrojový štít je standardem už u nižší výbavy Style. Pokud však používáte navigaci z telefonu (Android Auto), mapu na něm nezobrazíte.
Digitální přístrojový štít nabízí několik zobrazení. V noci na dálnici jsme využívali minimalistický mód s nejnutnějšími údaji.
Úsporná architektura interiéru má řadu výhod. Veškeré ovládací prvky jsou přehledně rozmístěné a dobře po ruce, mělká přístrojová deska dělá kabinu vzdušnou a nijak nás neomezuje.
Oceňujeme velké množství praktických odkládacích prostor.
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
Volič jízdních režimů Seat Drive Profi l obsahuje takovou chybu z výroby, že je to skoro závada. Po každém startu sice stále svítí minule nastavený režim, ale auto „tajně“ jede v módu Normal.
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
Banát je protkaný polními cestami. Netušíme, proč zrovna tuto navigace zná, ale po hodinách bloudění bylo fajn, když se našla.
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
Příplatkový systém Beats za 13 500 Kč dokáže při vyšších hlasitostech lehce rozvibrovat dveře, ale jinak hraje příjemně
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
Sedačky vypadají nenápadně, ale byly velmi pohodlné, z nápaditých a kvalitních materiálů
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
Na dva celky dělené zadní sedadlo je posuvné, takže můžete hospodařit s velikostí kufru a interiéru. Dokonce i v přední poloze se dospělý člověk vejde, byť koleny už naráží.
Základní konfigurace sedaček cestující hýčká přebytkem prostoru. Standardem tarraka je třízónová klimatizace s nezávislou regulací teploty vzadu.
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
Rovenský rodák Johan nás vzal na svou salaš. Kam jezdí s malotraktorem po rozbité cestě hodinu, dojeli jsme se seatem za 15 minut. „To pohodlí a toho místa, sem by se mi vešlo brambor,“ liboval si.
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
Kufr pětimístné verze je obrovský. Plastová vložka působí trochu chatrně, ale účel plní. Sedadlo předního spolujezdce lze sklopit a pravou stranou vozu pak protáhnete předměty dlouhé až 216 cm.
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
Seat trvá na tom, že bude v Česku prodávat auta s rezervou, a my mu za to tleskáme
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
Syrové tarraco dojelo do Rumuska a zpět za 8,8 l/100 km včetně náročných terénních vložek. Při korzování jsme zatím dosáhli nejnižší spotřeby 6,8 l/100 km.
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
Pneumatiky v testu: Hankook Ventus S1 Evo2 SUV 235/50 R19
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
Dává víc, než musí
Spotřeba během testu
Měření na válcové zkušebně
Závěrečné prohlídky se v servisu Auto Jarov ujal mechanik Jiří Paroubek.
Opotřebení zadních kotoučů bylo neměřitelné, předním pak ubyl asi milimetr ze tří povolených (nové mají tloušťku 30 mm, hranice opotřebení je 27 mm).
Předním brzdovým destičkám, které měly původně 13 mm, zbylo asi 8,5 mm.
Ten nám pan Paroubek také zkontroloval a jeho zanesení nebylo rozhodně kritické. Že je fi ltr z přední strany trochu šedý, ani náhodou neznamená, že by už propouštěl větší část nečistot – funguje to dokonce spíš opačně. Tedy lehce zanesený fi ltr čistí vzduch účinněji. Výměnu dílu za 768 Kč bychom zvážili po 60 000 km.
Naopak zcela jednoznačné to bylo s kabinovým filtrem
U něj výrobce píše životnost 60 000 km, ale servisy většinou výměnu doporučí už na polovině. V jak hrozivém stavu je vložka, přes kterou jde do kabiny všechen vzduch, to nás opravdu šokovalo.
Vůz, s nímž jsme právě přilétli do servisu po 50 km jízdy, neměl baterku dobitou do plna, ale inteligentní alternátor šetřil emise CO2 tak, že napětí bylo jen 12,38 V
Delší odstávka při napětí pod 12,4 V přitom znamená trvalé poškozování akumulátoru. Zajímalo nás, kolik nespalitelného popelu už je ve fi ltru pevných částic
Po demontáži krytu nás překvapila protihluková izolace i spodku motoru