Testovali jsme nově vyrobené auto: Jak probíhá zátěžová zkouška?

11/25
Přehled fotografií
Zavřít
  • Testovali jsme nově vyrobené auto: Jak probíhá zátěžová zkouška?
    Testovali jsme nově vyrobené auto: Jak probíhá zátěžová zkouška?| Zdroj: acz
  • Ještě než auto vyjede na testovací trať, prohlédne ho zespodu pracovník. Totéž následuje i na konci jízdy.
    Ještě než auto vyjede na testovací trať, prohlédne ho zespodu pracovník. Totéž následuje i na konci jízdy.| Zdroj: acz
  • Ještě než auto vyjede na testovací trať, prohlédne ho zespodu pracovník. Totéž následuje i na konci jízdy.
    Ještě než auto vyjede na testovací trať, prohlédne ho zespodu pracovník. Totéž následuje i na konci jízdy.| Zdroj: acz
  • Testovali jsme nově vyrobené auto: Zátěžová zkouška
    Testovali jsme nově vyrobené auto: Zátěžová zkouška| Zdroj: acz
  • Testovací jízda začíná na speciálním povrchu. Nejdříve hrubá belgická dlažba…
    Testovací jízda začíná na speciálním povrchu. Nejdříve hrubá belgická dlažba…| Zdroj: acz
  • … kterou vzápětí vystřídají zuby příčných nerovností. Nic nesmí vrzat ani skřípat.
    … kterou vzápětí vystřídají zuby příčných nerovností. Nic nesmí vrzat ani skřípat.| Zdroj: acz
  • … kterou vzápětí vystřídají zuby příčných nerovností. Nic nesmí vrzat ani skřípat.
    … kterou vzápětí vystřídají zuby příčných nerovností. Nic nesmí vrzat ani skřípat.| Zdroj: acz
  • … kterou vzápětí vystřídají zuby příčných nerovností. Nic nesmí vrzat ani skřípat.
    … kterou vzápětí vystřídají zuby příčných nerovností. Nic nesmí vrzat ani skřípat.| Zdroj: acz
  • Testovali jsme nově vyrobené auto: Zátěžová zkouška
    Testovali jsme nově vyrobené auto: Zátěžová zkouška| Zdroj: acz
  • Před vrcholem stoupání šofér zastaví a otestuje ruční brzdu.
    Před vrcholem stoupání šofér zastaví a otestuje ruční brzdu.| Zdroj: acz
  • Před vrcholem stoupání šofér zastaví a otestuje ruční brzdu.
    Před vrcholem stoupání šofér zastaví a otestuje ruční brzdu.| Zdroj: acz
  • Před vrcholem stoupání šofér zastaví a otestuje ruční brzdu.
    Před vrcholem stoupání šofér zastaví a otestuje ruční brzdu.| Zdroj: acz
  • Testovali jsme nově vyrobené auto: Zátěžová zkouška
    Testovali jsme nově vyrobené auto: Zátěžová zkouška| Zdroj: acz
  • Během zkoušky zrychlí vůz až na 130 km/h
    Během zkoušky zrychlí vůz až na 130 km/h| Zdroj: acz
  • Na dlouhé rovince se kontroluje geometrie a brzdy. Auto nesmí nikam táhnout.
    Na dlouhé rovince se kontroluje geometrie a brzdy. Auto nesmí nikam táhnout.| Zdroj: acz
  • Testovali jsme nově vyrobené auto: Zátěžová zkouška
    Testovali jsme nově vyrobené auto: Zátěžová zkouška| Zdroj: acz
  • Testovali jsme nově vyrobené auto: Zátěžová zkouška
    Testovali jsme nově vyrobené auto: Zátěžová zkouška| Zdroj: acz
  • Testovali jsme nově vyrobené auto: Zátěžová zkouška
    Testovali jsme nově vyrobené auto: Zátěžová zkouška| Zdroj: acz
  • Testovali jsme nově vyrobené auto: Zátěžová zkouška
    Testovali jsme nově vyrobené auto: Zátěžová zkouška| Zdroj: acz
  • Testovali jsme nově vyrobené auto: Zátěžová zkouška
    Testovali jsme nově vyrobené auto: Zátěžová zkouška| Zdroj: acz
  • Na konci najede řidič na rampu. Vyzkouší dálkové zamykání a prohlédne naposledy vůz zespodu.
    Na konci najede řidič na rampu. Vyzkouší dálkové zamykání a prohlédne naposledy vůz zespodu.| Zdroj: acz
  • Testovali jsme nově vyrobené auto: Zátěžová zkouška
    Testovali jsme nově vyrobené auto: Zátěžová zkouška| Zdroj: acz
  • Testovali jsme nově vyrobené auto: Zátěžová zkouška
    Testovali jsme nově vyrobené auto: Zátěžová zkouška| Zdroj: acz
  • Testovali jsme nově vyrobené auto: Zátěžová zkouška
    Testovali jsme nově vyrobené auto: Zátěžová zkouška| Zdroj: acz
  • Testovací jezdec Petr Jirotka se podílel i na vývoji podvozku sportovního modelu i30N
    Testovací jezdec Petr Jirotka se podílel i na vývoji podvozku sportovního modelu i30N| Zdroj: acz
Testovali jsme nově vyrobené auto: Jak probíhá zátěžová zkouška?
Ještě než auto vyjede na testovací trať, prohlédne ho zespodu pracovník. Totéž následuje i na konci jízdy.
Ještě než auto vyjede na testovací trať, prohlédne ho zespodu pracovník. Totéž následuje i na konci jízdy.
Testovali jsme nově vyrobené auto: Zátěžová zkouška
Testovací jízda začíná na speciálním povrchu. Nejdříve hrubá belgická dlažba…
… kterou vzápětí vystřídají zuby příčných nerovností. Nic nesmí vrzat ani skřípat.
… kterou vzápětí vystřídají zuby příčných nerovností. Nic nesmí vrzat ani skřípat.
… kterou vzápětí vystřídají zuby příčných nerovností. Nic nesmí vrzat ani skřípat.
Testovali jsme nově vyrobené auto: Zátěžová zkouška
Před vrcholem stoupání šofér zastaví a otestuje ruční brzdu.
Před vrcholem stoupání šofér zastaví a otestuje ruční brzdu.
Před vrcholem stoupání šofér zastaví a otestuje ruční brzdu.
Testovali jsme nově vyrobené auto: Zátěžová zkouška
Během zkoušky zrychlí vůz až na 130 km/h
Na dlouhé rovince se kontroluje geometrie a brzdy. Auto nesmí nikam táhnout.
Testovali jsme nově vyrobené auto: Zátěžová zkouška
Testovali jsme nově vyrobené auto: Zátěžová zkouška
Testovali jsme nově vyrobené auto: Zátěžová zkouška
Testovali jsme nově vyrobené auto: Zátěžová zkouška
Testovali jsme nově vyrobené auto: Zátěžová zkouška
Na konci najede řidič na rampu. Vyzkouší dálkové zamykání a prohlédne naposledy vůz zespodu.
Testovali jsme nově vyrobené auto: Zátěžová zkouška
Testovali jsme nově vyrobené auto: Zátěžová zkouška
Testovali jsme nově vyrobené auto: Zátěžová zkouška
Testovací jezdec Petr Jirotka se podílel i na vývoji podvozku sportovního modelu i30N