Testovali jsme nově vyrobené auto: Jak probíhá zátěžová zkouška?
3
/
25
Prohlédnout znovu
Testovali jsme nově vyrobené auto: Jak probíhá zátěžová zkouška?
Testovali jsme nově vyrobené auto: Jak probíhá zátěžová zkouška?
|
acz
Ještě než auto vyjede na testovací trať, prohlédne ho zespodu pracovník. Totéž následuje i na konci jízdy.
|
acz
Ještě než auto vyjede na testovací trať, prohlédne ho zespodu pracovník. Totéž následuje i na konci jízdy.
|
acz
Testovali jsme nově vyrobené auto: Zátěžová zkouška
|
acz
Testovací jízda začíná na speciálním povrchu. Nejdříve hrubá belgická dlažba…
|
acz
… kterou vzápětí vystřídají zuby příčných nerovností. Nic nesmí vrzat ani skřípat.
|
acz
… kterou vzápětí vystřídají zuby příčných nerovností. Nic nesmí vrzat ani skřípat.
|
acz
… kterou vzápětí vystřídají zuby příčných nerovností. Nic nesmí vrzat ani skřípat.
|
acz
Testovali jsme nově vyrobené auto: Zátěžová zkouška
|
acz
Před vrcholem stoupání šofér zastaví a otestuje ruční brzdu.
|
acz
Před vrcholem stoupání šofér zastaví a otestuje ruční brzdu.
|
acz
Před vrcholem stoupání šofér zastaví a otestuje ruční brzdu.
|
acz
Testovali jsme nově vyrobené auto: Zátěžová zkouška
|
acz
Během zkoušky zrychlí vůz až na 130 km/h
|
acz
Na dlouhé rovince se kontroluje geometrie a brzdy. Auto nesmí nikam táhnout.
|
acz
Testovali jsme nově vyrobené auto: Zátěžová zkouška
|
acz
Testovali jsme nově vyrobené auto: Zátěžová zkouška
|
acz
Testovali jsme nově vyrobené auto: Zátěžová zkouška
|
acz
Testovali jsme nově vyrobené auto: Zátěžová zkouška
|
acz
Testovali jsme nově vyrobené auto: Zátěžová zkouška
|
acz
Na konci najede řidič na rampu. Vyzkouší dálkové zamykání a prohlédne naposledy vůz zespodu.
|
acz
Testovali jsme nově vyrobené auto: Zátěžová zkouška
|
acz
Testovali jsme nově vyrobené auto: Zátěžová zkouška
|
acz
Testovali jsme nově vyrobené auto: Zátěžová zkouška
|
acz
Testovací jezdec Petr Jirotka se podílel i na vývoji podvozku sportovního modelu i30N
|
acz
Subaru Legacy kvůli nízkým prodejům skončí. Jeho odkaz ale nezemře
BMW na umělecké vlně: Abstraktní i5 bude brázdit ulice Stockholmu
Tesla Model 3 Performance dá stovku za 3,1 sekundy. A nestojí jmění
Elektrický Mercedes-Benz G: Třítunový off-road o schopnosti nepřišel
Ford E-Transit dojede dál. S větší baterií zvládne až 402 km
TEST BMW M3 Touring – Na přání fanoušků