Testovali jsme všechny nové motory pro Škodu Octavia. Jsou lepší než ty končící?
19
/
52
Prohlédnout znovu
Testovali jsme všechny nové motory pro Škodu Octavia. Jsou lepší než ty končící?
Oba motory mají stejné výkonové parametry 110 kW a 250 Nm. Za zapůjčení již neprodávané čtrnáctistovky v referenčním stavu vděčíme pražské Mototechně.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Přestože se kariéra třetí generace octavie chýlí ke konci, velikostí a praktičností interiéru zůstává v rámci třídy stále nepřekonaná
|
Svět motorů/Petr Homolka
Přestože se kariéra třetí generace octavie chýlí ke konci, velikostí a praktičností interiéru zůstává v rámci třídy stále nepřekonaná
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Octavia 1.5 TSI vs. 1.4 TSI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Octavia 1.5 TSI vs. 1.4 TSI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Octavia 1.5 TSI vs. 1.4 TSI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Octavia 1.4 TSI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Octavia 1.5 TSI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Octavia 1.4 TSI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Octavia 1.5 TSI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kvůli montáži filtru GPF nemůže mít 1.5 TSI kryt v zadní části vozu, jako měla čtrnáctistovka
|
Svět motorů/Petr Homolka
Dynamika
|
Svět motorů/Petr Homolka
Pružnost
|
Svět motorů/Petr Homolka
Měření na válcové zkušebně
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Octavia 1.8 TSI DSG
|
Svět motorů
Převodovky DSG jsou v obou případech sedmistupňové, každá je ale jiná
|
Svět motorů
Škoda Octavia 2.0 TSI DSG
|
Svět motorů
Škoda Octavia 2.0 TSI DSG
|
Svět motorů
Škoda Octavia 1.8 TSI DSG
|
Svět motorů
Stejně jako osmnáctistovka má i dvoulitr vzadu víceprvek, prudké změny směru zvládá vůz s grácií
|
Svět motorů
Škoda Octavia 1.8 TSI DSG
|
Svět motorů
Škoda Octavia 2.0 TSI DSG
|
Svět motorů
Škoda Octavia 1.8 TSI DSG
|
Svět motorů
Osmnáctistovka zaujme především kultivovaným chodem. Do testu nám ji zapůjčilo dealerství Auto Jarov.
|
Svět motorů
Nový dvoulitr propůjčuje octavii lepší dynamiku a je úspornější.
|
Svět motorů
Osmnáctistovka má kvůli převodovce oříznutý točivý moment v širokém spektru otáček. Výkon u dvoulitru tak narůstá výrazně strměji.
|
Svět motorů
Škoda Octavia 2.0 TSI DSG
|
Svět motorů
Dynamika
|
Svět motorů
Pružnost
|
Svět motorů
Měření na válcové zkušebně
|
Svět motorů
Škoda Octavia 1.6 TDI 4x4
|
Svět motorů
Škoda Octavia 1.6 TDI 4x4
|
Svět motorů
Škoda Octavia 1.6 TDI 4x4
|
Svět motorů
Šestnáctistovka dostala oproti předchozí verzi s 81 kW upravené pístní kroužky a jiný výfukový systém
|
Svět motorů
S paketem pro špatné cesty naroste světlá výška o 15 mm na 153 mm...
|
Svět motorů
... součástí tohoto balíčku je i důkladné zakrytování podvozku. Ochranné díly jsou z plastu.
|
Svět motorů
Nejvíce síly má šestnáctistovka ve čtyřkolce mezi 2000 až 3000 min-1. Je ji tedy potřeba točit více, než je u dieselu obvyklé.
|
Svět motorů
Dynamika
|
Svět motorů
Měření na válcové zkušebně
|
Svět motorů
Škoda Octavia Combi 1.5 G-Tec DSG
|
Svět motorů
Plynová verze se s patnáctistovkou nabízí jen se samočinnou převodovkou
|
Svět motorů
Velmi plochá křivka točivého momentu umožňuje převodovce držet nízké otáčky a přispívá k úspornému provozu
|
Svět motorů
Dynamika
|
Svět motorů
Měření na válcové zkušebně
|
Svět motorů
Škoda Octavia Combi 1.5 G-Tec DSG
|
Svět motorů
Škoda Octavia Combi 1.5 G-Tec DSG
|
Svět motorů
Škoda Octavia Combi 1.5 G-Tec DSG
|
Svět motorů
Škoda Octavia Combi 1.5 G-Tec DSG
|
Svět motorů
Stejně jako dříve se musíte smířit s menším zavazadelníkem, který má kvůli plynovým nádržím zvýšenou podlahu (hloubka je 47 cm místo 60 cm). Objem se tedy zmenšil z 610 l na 480 l. Oželet musíte také rezervu, k dispozici je jen lepicí sada.
|
Svět motorů
Stejně jako dříve se musíte smířit s menším zavazadelníkem, který má kvůli plynovým nádržím zvýšenou podlahu (hloubka je 47 cm místo 60 cm). Objem se tedy zmenšil z 610 l na 480 l. Oželet musíte také rezervu, k dispozici je jen lepicí sada.
|
Svět motorů
Škoda Octavia Combi 1.5 G-Tec DSG
|
Svět motorů
Škoda Octavia Combi 1.5 G-Tec DSG
|
Svět motorů
Martin Vaculík a ojetá Škoda Octavia G-Tec: Další oběť konfliktu?
Nejúspěšnější cupra se chlubí nevídaně bohatou škálou motorů. Skvělá je i ojetá
Chorvatská rallye po 1. dnu: Neuville a Evans remizují na první místě
Makáte v práci na 200 %? Správně by měl váš zaměstnavatel udělat tohle
Dacia Spring přijíždí na český trh, i bez dotace je za hubičku
Zachovalé ojetiny na LPG na UlovAuto.cz