Spotřeba Fordů Kuga HEV & PHEV – Slibují jezdit za 1,1 litru
1
/
26
Prohlédnout znovu
Spotřeba Fordů Kuga HEV & PHEV – Slibují jezdit za 1,1 litru
Ford Kuga
|
Svět motorů
Ford Kuga
|
Svět motorů
Palubní desku mají oba vozyshodnou. Ve výbavě nechybí obrazovka multimediálního systému s navigací.
|
Svět motorů
Také 12,3“ digitální přístrojový štít nebo možnost zvolit jeden z pěti jízdních módů najdete ve standardu.
|
Svět motorů
Zvolit můžete jeden ze čtyř režimů fungování hybridu: normální, čistě elektrický, zachování úrovně nabití baterie, dobíjení akumulátoru spalovacím motorem.
|
Svět motorů
Ford Kuga
|
Svět motorů
Po městě jsme s plug-inem na elektřinu zvládli 59,8 km.
|
Svět motorů
Snažili jsme se samozřejmě co nejúčinněji zpomalovat, abychom rekuperací získali zpět maximum energie.
|
Svět motorů
Pro externí dobíjení si můžete zvolit například čas, od kdy se vůz začne dobíjet.
|
Svět motorů
Ford Kuga HEV
|
Svět motorů
Ford Kuga PHEV
|
Svět motorů
Otočný volič bezestupňové převodovky nabízí i režim L s intenzivnějším zpomalováním a rekuperací.
|
Svět motorů
Zajímavostí je také tlačítko navíc, kterým se otevírá víčko nádrže.
|
Svět motorů
Pneumatiky v testu: Continental PremiumContact6 225/55 R19
|
Svět motorů
Ford Kuga HEV
|
Svět motorů
Ford Kuga PHEV
|
Svět motorů
Ford Kuga PHEV
|
Svět motorů
Plug-in (PHEV) se bez ní obejde, takže si u něj můžete připlatit 2700 Kč za dojezdovou rezervu. V tom případě ale nastává jiný problém. Plastový organizátor kolem ní je tvarován tak nelogicky, že do žádné části nesmotáte dobíjecí kabel.
|
Svět motorů
Oba hybridní modely nabídnou zavazadelník o objemu 411-581 litrů, kde záleží, v jaké pozici jsou ukotvena sedadla druhé, podélně posuvné řady. Proti ostatním běžným motorizacím je tak jejich kufr o 64 litrů menší, což není zase až tak hrozné.
|
Svět motorů
Hybridní verze (HEV) má vzadu pod podlahou navíc 12V provozní baterii, která se už pod přední kapotu nevešla.
|
Svět motorů
U obou hybridních systémů je základem 2,5litrový atmosféricky plněný zážehový čtyřválec pracující v Atkinsonově cyklu s výkonem 112 kW. K němu je připojený synchronní trakční elektromotor, který má u hybridu výkon 92 kW a u plug-inu 97 kW.
|
Svět motorů
Ford Kuga
|
Svět motorů
Specialitou Kugy Plug-in je konektor Mennekes v levém předním blatníku pro externí dobíjení.
|
Svět motorů
Ford Kuga
|
Svět motorů
Ford Kuga HEV
|
Svět motorů
Ford Kuga PHEV
|
Svět motorů
9 automobilek ochotně poskytuje data o historii polohy aut
I krásné Ferrari 12cilindri může vypadat nevkusně. Podívejte se
Oslava 50 milionů aut GM: Chevy Bel Air ukradli pro zlato, připomíná ho replika
Alpine chystá nové SUV a dvoumístný sporťák. Už jen na elektřinu
Další čínská značka s ambicí uspět v Evropě: Avatr chystá dobrodružné elektrické SUV
Tohle kouzelné místo je od nás blíž, než si myslíte. Kde se nachází?