Forthing T5 Evo 1.5 TD DCT vs. MG HS 1.5 TGI DCT – Čínští učni

1/85
Přehled fotografií
Zavřít
  • Forthing T5 Evo 1.5 TD DCT vs. MG HS 1.5 TGI DCT
    Forthing T5 Evo 1.5 TD DCT vs. MG HS 1.5 TGI DCT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Forthing T5 Evo 1.5 TD DCT vs. MG HS 1.5 TGI DCT
    Forthing T5 Evo 1.5 TD DCT vs. MG HS 1.5 TGI DCT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Forthing T5 Evo 1.5 TD DCT vs. MG HS 1.5 TGI DCT
    Forthing T5 Evo 1.5 TD DCT vs. MG HS 1.5 TGI DCT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Forthing T5 Evo 1.5 TD DCT vs. MG HS 1.5 TGI DCT
    Forthing T5 Evo 1.5 TD DCT vs. MG HS 1.5 TGI DCT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Forthing T5 Evo 1.5 TD DCT vs. MG HS 1.5 TGI DCT
    Forthing T5 Evo 1.5 TD DCT vs. MG HS 1.5 TGI DCT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Forthing T5 Evo 1.5 TD DCT vs. MG HS 1.5 TGI DCT
    Forthing T5 Evo 1.5 TD DCT vs. MG HS 1.5 TGI DCT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Forthing T5 Evo 1.5 TD DCT vs. MG HS 1.5 TGI DCT
    Forthing T5 Evo 1.5 TD DCT vs. MG HS 1.5 TGI DCT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Měnit lze pouze část mezi přístroji, ovládání je však intuitivní.
    Měnit lze pouze část mezi přístroji, ovládání je však intuitivní.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Interiér se musí spokojit s větším množství tvrdých plastů. Nezakrytý displej před řidičem se často leskne a grafi ka číslic připomíná devadesátky.
    Interiér se musí spokojit s větším množství tvrdých plastů. Nezakrytý displej před řidičem se často leskne a grafi ka číslic připomíná devadesátky.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Forthing T5 Evo 1.5 TD DCT
    Forthing T5 Evo 1.5 TD DCT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Forthing T5 Evo 1.5 TD DCT
    Forthing T5 Evo 1.5 TD DCT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Forthing T5 Evo 1.5 TD DCT
    Forthing T5 Evo 1.5 TD DCT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Klimatizace má vlastní panel, ale teplota se ukazuje jen na displeji, kde se nastavuje i distribuce vzduchu.
    Klimatizace má vlastní panel, ale teplota se ukazuje jen na displeji, kde se nastavuje i distribuce vzduchu.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Forthing T5 Evo 1.5 TD DCT
    Forthing T5 Evo 1.5 TD DCT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Dotykový displej má občas pomalejší reakce. Funkcí zde není mnoho, takže i přes drobné nelogičnosti nebloudíte.
    Dotykový displej má občas pomalejší reakce. Funkcí zde není mnoho, takže i přes drobné nelogičnosti nebloudíte.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Forthing T5 Evo 1.5 TD DCT
    Forthing T5 Evo 1.5 TD DCT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Forthing T5 Evo 1.5 TD DCT
    Forthing T5 Evo 1.5 TD DCT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Vlevo na volantu lze netradičně upravovat jas tohoto displeje. Elektrické dojezdy oken jsou stejně jako v MG všude.
    Vlevo na volantu lze netradičně upravovat jas tohoto displeje. Elektrické dojezdy oken jsou stejně jako v MG všude.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Forthing T5 Evo 1.5 TD DCT
    Forthing T5 Evo 1.5 TD DCT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Forthing T5 Evo 1.5 TD DCT
    Forthing T5 Evo 1.5 TD DCT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Vysoká pozice sezení nepůsobí přirozeně, což v kombinaci s hůře tvarovanými sedadly nevytváří nejlepší prostředí pro dlouhé cesty.
    Vysoká pozice sezení nepůsobí přirozeně, což v kombinaci s hůře tvarovanými sedadly nevytváří nejlepší prostředí pro dlouhé cesty.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Vzadu před koleny i pro nárty je větší rezerva než v MG a potěší i pohodlnější sedáky. Kvůli standardní panoramatické střeše se však dlouháni dotýkají stropu.
    Vzadu před koleny i pro nárty je větší rezerva než v MG a potěší i pohodlnější sedáky. Kvůli standardní panoramatické střeše se však dlouháni dotýkají stropu.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Potěší i další prostorné schránky před voličem automatu i pod samotným středovým tunelem
    Potěší i další prostorné schránky před voličem automatu i pod samotným středovým tunelem| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Loketní opěrka se po vzoru mercedesů rozevírá do stran, což je praktické.
    Loketní opěrka se po vzoru mercedesů rozevírá do stran, což je praktické.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Zvláštností forthingu je miniaturní schránka mezi prostředními výdechy klimatizace.
    Zvláštností forthingu je miniaturní schránka mezi prostředními výdechy klimatizace.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Potěší i další prostorné schránky před voličem automatu i pod samotným středovým tunelem
    Potěší i další prostorné schránky před voličem automatu i pod samotným středovým tunelem| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Forthing T5 Evo 1.5 TD DCT
    Forthing T5 Evo 1.5 TD DCT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Forthing T5 Evo 1.5 TD DCT
    Forthing T5 Evo 1.5 TD DCT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Forthing T5 Evo 1.5 TD DCT
    Forthing T5 Evo 1.5 TD DCT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Forthing T5 Evo 1.5 TD DCT
    Forthing T5 Evo 1.5 TD DCT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Forthing T5 Evo 1.5 TD DCT
    Forthing T5 Evo 1.5 TD DCT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Vyhýbací manévr zvládá forthing s přehledem, situaci by prospěl dřívější zásah stabilizace, nicméně její reakce jsou citlivé a řidiči práci ulehčuje.
    Vyhýbací manévr zvládá forthing s přehledem, situaci by prospěl dřívější zásah stabilizace, nicméně její reakce jsou citlivé a řidiči práci ulehčuje.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Forthing T5 Evo 1.5 TD DCT
    Forthing T5 Evo 1.5 TD DCT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Forthing T5 Evo 1.5 TD DCT
    Forthing T5 Evo 1.5 TD DCT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Forthing T5 Evo 1.5 TD DCT
    Forthing T5 Evo 1.5 TD DCT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Pneumatiky v testu: Atlas Batman A51 SUV 235/55 R19
    Pneumatiky v testu: Atlas Batman A51 SUV 235/55 R19| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Forthing T5 Evo 1.5 TD DCT
    Forthing T5 Evo 1.5 TD DCT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Forthing T5 Evo 1.5 TD DCT
    Forthing T5 Evo 1.5 TD DCT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Forthing T5 Evo 1.5 TD DCT
    Forthing T5 Evo 1.5 TD DCT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Forthing T5 Evo 1.5 TD DCT
    Forthing T5 Evo 1.5 TD DCT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Forthing T5 Evo 1.5 TD DCT
    Forthing T5 Evo 1.5 TD DCT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Zpracování kufru je lacinější, chybějí čalouněné boky, háčky i boční vedení rolety. Pod podlážkou je rezerva, kterou lze stejně jako v MG vyjmout. Poté výška naroste na 63 cm. Páté dveře se vyklápí elektricky, při otevírání z klíčku ale musíte auto nejdříve odemknout.
    Zpracování kufru je lacinější, chybějí čalouněné boky, háčky i boční vedení rolety. Pod podlážkou je rezerva, kterou lze stejně jako v MG vyjmout. Poté výška naroste na 63 cm. Páté dveře se vyklápí elektricky, při otevírání z klíčku ale musíte auto nejdříve odemknout.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Forthing T5 Evo 1.5 TD DCT
    Forthing T5 Evo 1.5 TD DCT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Forthing T5 Evo 1.5 TD DCT
    Forthing T5 Evo 1.5 TD DCT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Dynamika zůstává vzhledem k výkonu za očekáváním. Motor se příjemně sbírá odspodu, ale nevyladěná převodovka ho stejně při rozjezdu vytáčí a vadí i cukání a pomalé reakce při přechodu ze zpátečky na jedničku a naopak.
    Dynamika zůstává vzhledem k výkonu za očekáváním. Motor se příjemně sbírá odspodu, ale nevyladěná převodovka ho stejně při rozjezdu vytáčí a vadí i cukání a pomalé reakce při přechodu ze zpátečky na jedničku a naopak.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Forthing má standardně 19“ kola, což prospívá jízdním vlastnostem. Zklame však komfort.
    Forthing má standardně 19“ kola, což prospívá jízdním vlastnostem. Zklame však komfort.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Za solidně svítící diodové světlomety se připlácí 9753 Kč (standard jsou halogeny), chybí však samočinné přepínání na dálkovky i mlhovky.
    Za solidně svítící diodové světlomety se připlácí 9753 Kč (standard jsou halogeny), chybí však samočinné přepínání na dálkovky i mlhovky.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Forthing T5 Evo 1.5 TD DCT
    Forthing T5 Evo 1.5 TD DCT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Forthing T5 Evo 1.5 TD DCT
    Forthing T5 Evo 1.5 TD DCT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Čtyři koncovky výfuku jsou v této kategorii unikum. Standardem je rovněž víceprvková zadní náprava, ačkoli pohon všech kol se nanabízí.
    Čtyři koncovky výfuku jsou v této kategorii unikum. Standardem je rovněž víceprvková zadní náprava, ačkoli pohon všech kol se nanabízí.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Forthing T5 Evo 1.5 TD DCT
    Forthing T5 Evo 1.5 TD DCT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • MG HS 1.5 TGI DCT
    MG HS 1.5 TGI DCT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • MG HS 1.5 TGI DCT
    MG HS 1.5 TGI DCT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Displej před řidičem má velmi jemné rozlišení a přehledné ovládání. I zde se však mění pouze střední část a třeba mapu ukázat neumí. Specialitou je zobrazování teploty pneumatik. Netradiční funkcí při parkování je rovněž ukazování odstupu od překážky (na středovém displeji).
    Displej před řidičem má velmi jemné rozlišení a přehledné ovládání. I zde se však mění pouze střední část a třeba mapu ukázat neumí. Specialitou je zobrazování teploty pneumatik. Netradiční funkcí při parkování je rovněž ukazování odstupu od překážky (na středovém displeji).| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • MG HS 1.5 TGI DCT
    MG HS 1.5 TGI DCT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Palubní deska působí díky hojnému obšití koženku na pohled luxusně.
    Palubní deska působí díky hojnému obšití koženku na pohled luxusně.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • MG HS 1.5 TGI DCT
    MG HS 1.5 TGI DCT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • MG HS 1.5 TGI DCT
    MG HS 1.5 TGI DCT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • MG HS 1.5 TGI DCT
    MG HS 1.5 TGI DCT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Některé funkce mají přiřazená klávesová tlačítka, nejsou podsvícená a v noci máte tendenci mačkat piktogramy nad nimi.
    Některé funkce mají přiřazená klávesová tlačítka, nejsou podsvícená a v noci máte tendenci mačkat piktogramy nad nimi.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Postrádali jsme schránku v dolní části středového panelu. Nabíjecí kabel od telefonu tak musíte tahat dozadu do schránky za voličem automatu.
    Postrádali jsme schránku v dolní části středového panelu. Nabíjecí kabel od telefonu tak musíte tahat dozadu do schránky za voličem automatu.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • MG HS 1.5 TGI DCT
    MG HS 1.5 TGI DCT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • MG HS 1.5 TGI DCT
    MG HS 1.5 TGI DCT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • MG HS 1.5 TGI DCT
    MG HS 1.5 TGI DCT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • MG HS 1.5 TGI DCT
    MG HS 1.5 TGI DCT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • I v MG se sedí vysoko, což v kombinaci s nízko umístěným vnitřním zpětným zrcátkem omezuje výhled šikmo vpřed.
    I v MG se sedí vysoko, což v kombinaci s nízko umístěným vnitřním zpětným zrcátkem omezuje výhled šikmo vpřed.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Vzadu je v MG hodně místa v každém směru, k dokonalosti chybějí jen sedáky, které by lépe podepíraly stehna. Stejně jako v T5 Evo jsou hůře přístupné úchyty Isofi x.
    Vzadu je v MG hodně místa v každém směru, k dokonalosti chybějí jen sedáky, které by lépe podepíraly stehna. Stejně jako v T5 Evo jsou hůře přístupné úchyty Isofi x.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • MG HS 1.5 TGI DCT
    MG HS 1.5 TGI DCT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • MG se hodně naklání, zadní kolo jde do vzduchu a nedotáčivost je značná. Celkově se však auto chová nezáludně a stabilizace funguje spolehlivě, byť i zde by mohla zasahovat dříve.
    MG se hodně naklání, zadní kolo jde do vzduchu a nedotáčivost je značná. Celkově se však auto chová nezáludně a stabilizace funguje spolehlivě, byť i zde by mohla zasahovat dříve.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • MG HS 1.5 TGI DCT
    MG HS 1.5 TGI DCT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • MG HS 1.5 TGI DCT
    MG HS 1.5 TGI DCT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • MG HS 1.5 TGI DCT
    MG HS 1.5 TGI DCT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Pneumatiky v testu: Bridgestone Blizzak LM005 215/60 R17
    Pneumatiky v testu: Bridgestone Blizzak LM005 215/60 R17| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • MG HS 1.5 TGI DCT
    MG HS 1.5 TGI DCT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • MG HS 1.5 TGI DCT
    MG HS 1.5 TGI DCT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • MG HS 1.5 TGI DCT
    MG HS 1.5 TGI DCT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • MG HS 1.5 TGI DCT
    MG HS 1.5 TGI DCT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Český importér dodává vůz se zvětšeným kufrem, což spočívá ve vyjmutí rezervy a vytvoření dodatečné podlážky vespod. Ta je však tenká a prohýbá se. Chválíme čalouněné boky, byť i zde chybějí háčky a stejně jako ve forthingu i průvlak na lyže.
    Český importér dodává vůz se zvětšeným kufrem, což spočívá ve vyjmutí rezervy a vytvoření dodatečné podlážky vespod. Ta je však tenká a prohýbá se. Chválíme čalouněné boky, byť i zde chybějí háčky a stejně jako ve forthingu i průvlak na lyže.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • MG HS 1.5 TGI DCT
    MG HS 1.5 TGI DCT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Živý motor v MG se rád vytáčí a dynamika překonává výrobcem udávané hodnoty. Převodovka funguje lépe než v T5 Evo, ale ani zde nejsou rozjezdy zcela hladké. Při dynamičtější jízdě vadí prodlevy při podřazování a to i ve sportovním režimu.
    Živý motor v MG se rád vytáčí a dynamika překonává výrobcem udávané hodnoty. Převodovka funguje lépe než v T5 Evo, ale ani zde nejsou rozjezdy zcela hladké. Při dynamičtější jízdě vadí prodlevy při podřazování a to i ve sportovním režimu.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Základní 17“ kola přispívají k celkově houpavému charakteru. Doporučujeme uvažovat spíše o osmnáctkách.
    Základní 17“ kola přispívají k celkově houpavému charakteru. Doporučujeme uvažovat spíše o osmnáctkách.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • I MG zaujme tím, že má více koncovek výfuku. Rovněž i zde je víceprvková náprava. U obou vozů si ale také všimněte nezakrytého podvozku, což zhoršuje aerodynamiku.
    I MG zaujme tím, že má více koncovek výfuku. Rovněž i zde je víceprvková náprava. U obou vozů si ale také všimněte nezakrytého podvozku, což zhoršuje aerodynamiku.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • MG HS 1.5 TGI DCT
    MG HS 1.5 TGI DCT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • MG HS 1.5 TGI DCT
    MG HS 1.5 TGI DCT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Halogenové světlomety se snaží, v nejvyšší pozici sklonu však ostatní oslňujete, a dáte-li je níže, už moc dobře nevidíte. Chválíme však spolehlivé přepínání na dálkovky.
    Halogenové světlomety se snaží, v nejvyšší pozici sklonu však ostatní oslňujete, a dáte-li je níže, už moc dobře nevidíte. Chválíme však spolehlivé přepínání na dálkovky.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Forthing T5 Evo 1.5 TD DCT vs. MG HS 1.5 TGI DCT
Forthing T5 Evo 1.5 TD DCT vs. MG HS 1.5 TGI DCT
Forthing T5 Evo 1.5 TD DCT vs. MG HS 1.5 TGI DCT
Forthing T5 Evo 1.5 TD DCT vs. MG HS 1.5 TGI DCT
Forthing T5 Evo 1.5 TD DCT vs. MG HS 1.5 TGI DCT
Forthing T5 Evo 1.5 TD DCT vs. MG HS 1.5 TGI DCT
Forthing T5 Evo 1.5 TD DCT vs. MG HS 1.5 TGI DCT
Měnit lze pouze část mezi přístroji, ovládání je však intuitivní.
Interiér se musí spokojit s větším množství tvrdých plastů. Nezakrytý displej před řidičem se často leskne a grafi ka číslic připomíná devadesátky.
Forthing T5 Evo 1.5 TD DCT
Forthing T5 Evo 1.5 TD DCT
Forthing T5 Evo 1.5 TD DCT
Klimatizace má vlastní panel, ale teplota se ukazuje jen na displeji, kde se nastavuje i distribuce vzduchu.
Forthing T5 Evo 1.5 TD DCT
Dotykový displej má občas pomalejší reakce. Funkcí zde není mnoho, takže i přes drobné nelogičnosti nebloudíte.
Forthing T5 Evo 1.5 TD DCT
Forthing T5 Evo 1.5 TD DCT
Vlevo na volantu lze netradičně upravovat jas tohoto displeje. Elektrické dojezdy oken jsou stejně jako v MG všude.
Forthing T5 Evo 1.5 TD DCT
Forthing T5 Evo 1.5 TD DCT
Vysoká pozice sezení nepůsobí přirozeně, což v kombinaci s hůře tvarovanými sedadly nevytváří nejlepší prostředí pro dlouhé cesty.
Vzadu před koleny i pro nárty je větší rezerva než v MG a potěší i pohodlnější sedáky. Kvůli standardní panoramatické střeše se však dlouháni dotýkají stropu.
Potěší i další prostorné schránky před voličem automatu i pod samotným středovým tunelem
Loketní opěrka se po vzoru mercedesů rozevírá do stran, což je praktické.
Zvláštností forthingu je miniaturní schránka mezi prostředními výdechy klimatizace.
Potěší i další prostorné schránky před voličem automatu i pod samotným středovým tunelem
Forthing T5 Evo 1.5 TD DCT
Forthing T5 Evo 1.5 TD DCT
Forthing T5 Evo 1.5 TD DCT
Forthing T5 Evo 1.5 TD DCT
Forthing T5 Evo 1.5 TD DCT
Vyhýbací manévr zvládá forthing s přehledem, situaci by prospěl dřívější zásah stabilizace, nicméně její reakce jsou citlivé a řidiči práci ulehčuje.
Forthing T5 Evo 1.5 TD DCT
Forthing T5 Evo 1.5 TD DCT
Forthing T5 Evo 1.5 TD DCT
Pneumatiky v testu: Atlas Batman A51 SUV 235/55 R19
Forthing T5 Evo 1.5 TD DCT
Forthing T5 Evo 1.5 TD DCT
Forthing T5 Evo 1.5 TD DCT
Forthing T5 Evo 1.5 TD DCT
Forthing T5 Evo 1.5 TD DCT
Zpracování kufru je lacinější, chybějí čalouněné boky, háčky i boční vedení rolety. Pod podlážkou je rezerva, kterou lze stejně jako v MG vyjmout. Poté výška naroste na 63 cm. Páté dveře se vyklápí elektricky, při otevírání z klíčku ale musíte auto nejdříve odemknout.
Forthing T5 Evo 1.5 TD DCT
Forthing T5 Evo 1.5 TD DCT
Dynamika zůstává vzhledem k výkonu za očekáváním. Motor se příjemně sbírá odspodu, ale nevyladěná převodovka ho stejně při rozjezdu vytáčí a vadí i cukání a pomalé reakce při přechodu ze zpátečky na jedničku a naopak.
Forthing má standardně 19“ kola, což prospívá jízdním vlastnostem. Zklame však komfort.
Za solidně svítící diodové světlomety se připlácí 9753 Kč (standard jsou halogeny), chybí však samočinné přepínání na dálkovky i mlhovky.
Forthing T5 Evo 1.5 TD DCT
Forthing T5 Evo 1.5 TD DCT
Čtyři koncovky výfuku jsou v této kategorii unikum. Standardem je rovněž víceprvková zadní náprava, ačkoli pohon všech kol se nanabízí.
Forthing T5 Evo 1.5 TD DCT
MG HS 1.5 TGI DCT
MG HS 1.5 TGI DCT
Displej před řidičem má velmi jemné rozlišení a přehledné ovládání. I zde se však mění pouze střední část a třeba mapu ukázat neumí. Specialitou je zobrazování teploty pneumatik. Netradiční funkcí při parkování je rovněž ukazování odstupu od překážky (na středovém displeji).
MG HS 1.5 TGI DCT
Palubní deska působí díky hojnému obšití koženku na pohled luxusně.
MG HS 1.5 TGI DCT
MG HS 1.5 TGI DCT
MG HS 1.5 TGI DCT
Některé funkce mají přiřazená klávesová tlačítka, nejsou podsvícená a v noci máte tendenci mačkat piktogramy nad nimi.
Postrádali jsme schránku v dolní části středového panelu. Nabíjecí kabel od telefonu tak musíte tahat dozadu do schránky za voličem automatu.
MG HS 1.5 TGI DCT
MG HS 1.5 TGI DCT
MG HS 1.5 TGI DCT
MG HS 1.5 TGI DCT
I v MG se sedí vysoko, což v kombinaci s nízko umístěným vnitřním zpětným zrcátkem omezuje výhled šikmo vpřed.
Vzadu je v MG hodně místa v každém směru, k dokonalosti chybějí jen sedáky, které by lépe podepíraly stehna. Stejně jako v T5 Evo jsou hůře přístupné úchyty Isofi x.
MG HS 1.5 TGI DCT
MG se hodně naklání, zadní kolo jde do vzduchu a nedotáčivost je značná. Celkově se však auto chová nezáludně a stabilizace funguje spolehlivě, byť i zde by mohla zasahovat dříve.
MG HS 1.5 TGI DCT
MG HS 1.5 TGI DCT
MG HS 1.5 TGI DCT
Pneumatiky v testu: Bridgestone Blizzak LM005 215/60 R17
MG HS 1.5 TGI DCT
MG HS 1.5 TGI DCT
MG HS 1.5 TGI DCT
MG HS 1.5 TGI DCT
Český importér dodává vůz se zvětšeným kufrem, což spočívá ve vyjmutí rezervy a vytvoření dodatečné podlážky vespod. Ta je však tenká a prohýbá se. Chválíme čalouněné boky, byť i zde chybějí háčky a stejně jako ve forthingu i průvlak na lyže.
MG HS 1.5 TGI DCT
Živý motor v MG se rád vytáčí a dynamika překonává výrobcem udávané hodnoty. Převodovka funguje lépe než v T5 Evo, ale ani zde nejsou rozjezdy zcela hladké. Při dynamičtější jízdě vadí prodlevy při podřazování a to i ve sportovním režimu.
Základní 17“ kola přispívají k celkově houpavému charakteru. Doporučujeme uvažovat spíše o osmnáctkách.
I MG zaujme tím, že má více koncovek výfuku. Rovněž i zde je víceprvková náprava. U obou vozů si ale také všimněte nezakrytého podvozku, což zhoršuje aerodynamiku.
MG HS 1.5 TGI DCT
MG HS 1.5 TGI DCT
Halogenové světlomety se snaží, v nejvyšší pozici sklonu však ostatní oslňujete, a dáte-li je níže, už moc dobře nevidíte. Chválíme však spolehlivé přepínání na dálkovky.