Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG vs. Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid e-CVT – Naftové a hybridní slunce

1/106
Přehled fotografií
Zavřít
  • Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG vs. Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid e-CVT
    Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG vs. Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG vs. Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid e-CVT
    Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG vs. Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG vs. Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid e-CVT
    Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG vs. Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG vs. Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid e-CVT
    Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG vs. Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG vs. Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid e-CVT
    Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG vs. Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG vs. Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid e-CVT
    Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG vs. Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG vs. Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid e-CVT
    Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG vs. Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • U 10“ virtuálních přístrojů lze měnit různé zobrazování včetně mapy navigace. Díky jemnému zobrazování jsou dobře čitelné i malé číslice.
    U 10“ virtuálních přístrojů lze měnit různé zobrazování včetně mapy navigace. Díky jemnému zobrazování jsou dobře čitelné i malé číslice.| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG
    Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG
    Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG
    Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG
    Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG
    Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Kabina octavie je po designové stránce propracovanější a hezky kombinuje různé materiály. Zpracování všech detailů je výborné a věnec padne výborně do ruky.
    Kabina octavie je po designové stránce propracovanější a hezky kombinuje různé materiály. Zpracování všech detailů je výborné a věnec padne výborně do ruky.| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG
    Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG
    Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Pokud chcete změnit jízdní mód, také musíte ťukat do obrazovky. Alespoň, že v horní liště nebo na panelu nad výdechy ventilace jsou rychlé odkazy.
    Pokud chcete změnit jízdní mód, také musíte ťukat do obrazovky. Alespoň, že v horní liště nebo na panelu nad výdechy ventilace jsou rychlé odkazy.| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG
    Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • U octavie se mění teplota klimatizace na displeji infotainmentu a hned vedle je ikona vyhřívání sedadel.
    U octavie se mění teplota klimatizace na displeji infotainmentu a hned vedle je ikona vyhřívání sedadel.| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Proti toyotě sice rozjezdy nejsou tak plynulé, ale automat umně využívá hlavních předností motoru a nikam ho zbytečně nežene. I proto je při slušné dynamice příjemně úsporný.
    Proti toyotě sice rozjezdy nejsou tak plynulé, ale automat umně využívá hlavních předností motoru a nikam ho zbytečně nežene. I proto je při slušné dynamice příjemně úsporný.| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG
    Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG
    Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Spoustu nastavení zvládnete i tlačítky na volantu, třeba vypnout jízdu v pruzích nebo výstrahu pro překročení rychlosti.
    Spoustu nastavení zvládnete i tlačítky na volantu, třeba vypnout jízdu v pruzích nebo výstrahu pro překročení rychlosti.| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG
    Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG
    Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Sportovní sedadla provedení Sportline mají integrovanou hlavovou opěrku a poskytují tělu výbornou boční oporu.
    Sportovní sedadla provedení Sportline mají integrovanou hlavovou opěrku a poskytují tělu výbornou boční oporu.| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG
    Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Octavia nabízí prostorný interiér vyvážený ve všech směrech.
    Octavia nabízí prostorný interiér vyvážený ve všech směrech.| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Cestujícím vzadu zbývá dostatek volného místa před koleny. Slušná je i šířka kabiny nebo její výška, takže se dovnitř pohodlně usadí i dlouháni.
    Cestujícím vzadu zbývá dostatek volného místa před koleny. Slušná je i šířka kabiny nebo její výška, takže se dovnitř pohodlně usadí i dlouháni.| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Hezky tvarové výplně dveří škodovky nabízejí nejen velkou kapsu, kam se vejde velká lahev, ale pod loketní opěrkou je prostor pro zasunutí deštníku.
    Hezky tvarové výplně dveří škodovky nabízejí nejen velkou kapsu, kam se vejde velká lahev, ale pod loketní opěrkou je prostor pro zasunutí deštníku.| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG
    Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG
    Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG
    Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • V případě příplatkové třízónové klimatizace si mohou cestující vzadu sami ovládat teplotu. Součástí paketu je i vyhřívání zadních sedadel.
    V případě příplatkové třízónové klimatizace si mohou cestující vzadu sami ovládat teplotu. Součástí paketu je i vyhřívání zadních sedadel.| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG
    Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG
    Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG
    Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Při slalomu mezi kužely s námi přesná octavia řádně zacloumala. Body bohužel ztrácí za komfort odpružení. Uvnitř jsou znát i drobné hrboly.
    Při slalomu mezi kužely s námi přesná octavia řádně zacloumala. Body bohužel ztrácí za komfort odpružení. Uvnitř jsou znát i drobné hrboly.| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG
    Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG
    Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG
    Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG
    Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG
    Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Pokud často vozíte objemnější náklad, je Octavia Combi s objemem kufru 640 litrů ideálním společníkem.
    Pokud často vozíte objemnější náklad, je Octavia Combi s objemem kufru 640 litrů ideálním společníkem.| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG
    Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Také dvojitá podlaha s alu příčkami je za příplatek, tentokrát 10 000 Kč.
    Také dvojitá podlaha s alu příčkami je za příplatek, tentokrát 10 000 Kč.| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG
    Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Praktické jsou háčky po stranách i držáky v prohlubni.
    Praktické jsou háčky po stranách i držáky v prohlubni.| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Za dojezdové rezervní kolo se u výbavy Sportline připlácí 3900 Kč – v některých verzích ho dostanete standardně.
    Za dojezdové rezervní kolo se u výbavy Sportline připlácí 3900 Kč – v některých verzích ho dostanete standardně.| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Nejnovější verze vznětového dvoulitru hezky táhne od nízkých otáček. Ve spojení se sedmistupňovým dvouspojkovým automatem má výkon 110 kW a tato dvojice tvoří sehraný pár.
    Nejnovější verze vznětového dvoulitru hezky táhne od nízkých otáček. Ve spojení se sedmistupňovým dvouspojkovým automatem má výkon 110 kW a tato dvojice tvoří sehraný pár.| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG
    Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG
    Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Pneumatiky v testu: Bridgestone Turanza T005 225/45 R18
    Pneumatiky v testu: Bridgestone Turanza T005 225/45 R18| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG
    Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG
    Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid e-CVT
    Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Digitální přístroje ale umožňují méně možností zobrazení a například mapa není příliš vidět.
    Digitální přístroje ale umožňují méně možností zobrazení a například mapa není příliš vidět.| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid e-CVT
    Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid e-CVT
    Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid e-CVT
    Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid e-CVT
    Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Také u toyoty lze na volantu vypnout hlídání rychlosti, ale zasloužila by si lepší couvací kameru.
    Také u toyoty lze na volantu vypnout hlídání rychlosti, ale zasloužila by si lepší couvací kameru.| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid e-CVT
    Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Corolla uvnitř nepůsobí tak hodnotně jako škodovka. Jednoduché tvary palubní desky nejsou ničím zvláštní a nazdobené. Stejně jako u octavie je zpracování detailů příkladné a věnec se dobře drží.
    Corolla uvnitř nepůsobí tak hodnotně jako škodovka. Jednoduché tvary palubní desky nejsou ničím zvláštní a nazdobené. Stejně jako u octavie je zpracování detailů příkladné a věnec se dobře drží.| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid e-CVT
    Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid e-CVT
    Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Specialitou je spínač EV pro zvolení čistě elektrické jízdy – pokud je v bateriích dost energie.
    Specialitou je spínač EV pro zvolení čistě elektrické jízdy – pokud je v bateriích dost energie.| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid e-CVT
    Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid e-CVT
    Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid e-CVT
    Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid e-CVT
    Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid e-CVT
    Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid e-CVT
    Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid e-CVT
    Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid e-CVT
    Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid e-CVT
    Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Toyota má také dotykovou obrazovku, ale ponechala si řadu fyzických tlačítek, která lze nahmatat i poslepu. Například na zapínání vyhřívání sedadel nebo na přepínání jízdních módů.
    Toyota má také dotykovou obrazovku, ale ponechala si řadu fyzických tlačítek, která lze nahmatat i poslepu. Například na zapínání vyhřívání sedadel nebo na přepínání jízdních módů.| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Také přední sedadla corolly GR Sport mají výrazné tvarování, a navíc u nich lze nastavit výšku hlavové opěrky.
    Také přední sedadla corolly GR Sport mají výrazné tvarování, a navíc u nich lze nastavit výšku hlavové opěrky.| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid e-CVT
    Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • V prostornosti corolla za škodovkou příliš nezaostává a v podélném směru nabízí stejně místa.
    V prostornosti corolla za škodovkou příliš nezaostává a v podélném směru nabízí stejně místa.| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Vzadu se sedí výše, protože pod druhou řadou se nachází baterie hybridního systému. I proto nad hlavami zbývá méně volného místa.
    Vzadu se sedí výše, protože pod druhou řadou se nachází baterie hybridního systému. I proto nad hlavami zbývá méně volného místa.| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Při porovnání s octavií působí výplně dveří toyoty jednoduše, až chudě. Ani kapsa není dostatečně velká a vzhledem k blízko umístěnému madlu se do ní těžko dává i malá lahev s pitím.
    Při porovnání s octavií působí výplně dveří toyoty jednoduše, až chudě. Ani kapsa není dostatečně velká a vzhledem k blízko umístěnému madlu se do ní těžko dává i malá lahev s pitím.| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Třízónovou klimatizaci ani vyhřívání zadních sedadel toyota mít nemůže, takže vzadu jsou jen dva výdechy.
    Třízónovou klimatizaci ani vyhřívání zadních sedadel toyota mít nemůže, takže vzadu jsou jen dva výdechy.| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid e-CVT
    Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid e-CVT
    Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid e-CVT
    Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid e-CVT
    Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid e-CVT
    Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Na hranici přilnavosti je jistá také corolla, která přidává i jemnější přechody mezi jednotlivými směry jízdy. Její podvozek lépe tlumí nerovnosti.
    Na hranici přilnavosti je jistá také corolla, která přidává i jemnější přechody mezi jednotlivými směry jízdy. Její podvozek lépe tlumí nerovnosti.| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid e-CVT
    Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid e-CVT
    Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid e-CVT
    Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid e-CVT
    Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid e-CVT
    Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Také po otevření zadního víka toyoty na nás zírá obří zavazadelník, který má u silnější hybridní verze objem 581 litrů.
    Také po otevření zadního víka toyoty na nás zírá obří zavazadelník, který má u silnější hybridní verze objem 581 litrů.| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Standardem je dvojité dno, které v případě sklopení zadních opěradel vytvoří rovnou ložnou plochu – u sedadel je box na uložení drobností.
    Standardem je dvojité dno, které v případě sklopení zadních opěradel vytvoří rovnou ložnou plochu – u sedadel je box na uložení drobností.| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid e-CVT
    Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid e-CVT
    Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Také dojezdové rezervní kolo patří do základní výbavy a nad ním je ještě organizér s heverem.
    Také dojezdové rezervní kolo patří do základní výbavy a nad ním je ještě organizér s heverem.| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid e-CVT
    Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Corolla už se prodává jen s hybridním pohonem. Ten s dvoulitrovým čtyřválcem má celkový výkon 144 kW. I když není o tolik dynamičtější než diesel ve škodovce, zaujme plynulým zrychlováním a okamžitou reakcí na plynový pedál – nepodřazuje, jen vyrazí vpřed. Jeho hlavní parketou je úsporná jízda po městě, na dálnici se drží statečně.
    Corolla už se prodává jen s hybridním pohonem. Ten s dvoulitrovým čtyřválcem má celkový výkon 144 kW. I když není o tolik dynamičtější než diesel ve škodovce, zaujme plynulým zrychlováním a okamžitou reakcí na plynový pedál – nepodřazuje, jen vyrazí vpřed. Jeho hlavní parketou je úsporná jízda po městě, na dálnici se drží statečně.| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid e-CVT
    Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid e-CVT
    Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Pneumatiky v testu: Falken Ziex ZE914B 225/40 R18
    Pneumatiky v testu: Falken Ziex ZE914B 225/40 R18| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid e-CVT
    Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid e-CVT
    Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG vs. Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid e-CVT
Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG vs. Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid e-CVT
Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG vs. Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid e-CVT
Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG vs. Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid e-CVT
Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG vs. Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid e-CVT
Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG vs. Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid e-CVT
Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG vs. Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid e-CVT
U 10“ virtuálních přístrojů lze měnit různé zobrazování včetně mapy navigace. Díky jemnému zobrazování jsou dobře čitelné i malé číslice.
Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG
Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG
Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG
Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG
Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG
Kabina octavie je po designové stránce propracovanější a hezky kombinuje různé materiály. Zpracování všech detailů je výborné a věnec padne výborně do ruky.
Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG
Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG
Pokud chcete změnit jízdní mód, také musíte ťukat do obrazovky. Alespoň, že v horní liště nebo na panelu nad výdechy ventilace jsou rychlé odkazy.
Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG
U octavie se mění teplota klimatizace na displeji infotainmentu a hned vedle je ikona vyhřívání sedadel.
Proti toyotě sice rozjezdy nejsou tak plynulé, ale automat umně využívá hlavních předností motoru a nikam ho zbytečně nežene. I proto je při slušné dynamice příjemně úsporný.
Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG
Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG
Spoustu nastavení zvládnete i tlačítky na volantu, třeba vypnout jízdu v pruzích nebo výstrahu pro překročení rychlosti.
Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG
Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG
Sportovní sedadla provedení Sportline mají integrovanou hlavovou opěrku a poskytují tělu výbornou boční oporu.
Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG
Octavia nabízí prostorný interiér vyvážený ve všech směrech.
Cestujícím vzadu zbývá dostatek volného místa před koleny. Slušná je i šířka kabiny nebo její výška, takže se dovnitř pohodlně usadí i dlouháni.
Hezky tvarové výplně dveří škodovky nabízejí nejen velkou kapsu, kam se vejde velká lahev, ale pod loketní opěrkou je prostor pro zasunutí deštníku.
Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG
Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG
Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG
V případě příplatkové třízónové klimatizace si mohou cestující vzadu sami ovládat teplotu. Součástí paketu je i vyhřívání zadních sedadel.
Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG
Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG
Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG
Při slalomu mezi kužely s námi přesná octavia řádně zacloumala. Body bohužel ztrácí za komfort odpružení. Uvnitř jsou znát i drobné hrboly.
Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG
Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG
Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG
Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG
Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG
Pokud často vozíte objemnější náklad, je Octavia Combi s objemem kufru 640 litrů ideálním společníkem.
Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG
Také dvojitá podlaha s alu příčkami je za příplatek, tentokrát 10 000 Kč.
Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG
Praktické jsou háčky po stranách i držáky v prohlubni.
Za dojezdové rezervní kolo se u výbavy Sportline připlácí 3900 Kč – v některých verzích ho dostanete standardně.
Nejnovější verze vznětového dvoulitru hezky táhne od nízkých otáček. Ve spojení se sedmistupňovým dvouspojkovým automatem má výkon 110 kW a tato dvojice tvoří sehraný pár.
Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG
Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG
Pneumatiky v testu: Bridgestone Turanza T005 225/45 R18
Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG
Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG
Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid e-CVT
Digitální přístroje ale umožňují méně možností zobrazení a například mapa není příliš vidět.
Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid e-CVT
Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid e-CVT
Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid e-CVT
Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid e-CVT
Také u toyoty lze na volantu vypnout hlídání rychlosti, ale zasloužila by si lepší couvací kameru.
Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid e-CVT
Corolla uvnitř nepůsobí tak hodnotně jako škodovka. Jednoduché tvary palubní desky nejsou ničím zvláštní a nazdobené. Stejně jako u octavie je zpracování detailů příkladné a věnec se dobře drží.
Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid e-CVT
Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid e-CVT
Specialitou je spínač EV pro zvolení čistě elektrické jízdy – pokud je v bateriích dost energie.
Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid e-CVT
Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid e-CVT
Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid e-CVT
Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid e-CVT
Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid e-CVT
Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid e-CVT
Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid e-CVT
Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid e-CVT
Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid e-CVT
Toyota má také dotykovou obrazovku, ale ponechala si řadu fyzických tlačítek, která lze nahmatat i poslepu. Například na zapínání vyhřívání sedadel nebo na přepínání jízdních módů.
Také přední sedadla corolly GR Sport mají výrazné tvarování, a navíc u nich lze nastavit výšku hlavové opěrky.
Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid e-CVT
V prostornosti corolla za škodovkou příliš nezaostává a v podélném směru nabízí stejně místa.
Vzadu se sedí výše, protože pod druhou řadou se nachází baterie hybridního systému. I proto nad hlavami zbývá méně volného místa.
Při porovnání s octavií působí výplně dveří toyoty jednoduše, až chudě. Ani kapsa není dostatečně velká a vzhledem k blízko umístěnému madlu se do ní těžko dává i malá lahev s pitím.
Třízónovou klimatizaci ani vyhřívání zadních sedadel toyota mít nemůže, takže vzadu jsou jen dva výdechy.
Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid e-CVT
Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid e-CVT
Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid e-CVT
Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid e-CVT
Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid e-CVT
Na hranici přilnavosti je jistá také corolla, která přidává i jemnější přechody mezi jednotlivými směry jízdy. Její podvozek lépe tlumí nerovnosti.
Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid e-CVT
Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid e-CVT
Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid e-CVT
Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid e-CVT
Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid e-CVT
Také po otevření zadního víka toyoty na nás zírá obří zavazadelník, který má u silnější hybridní verze objem 581 litrů.
Standardem je dvojité dno, které v případě sklopení zadních opěradel vytvoří rovnou ložnou plochu – u sedadel je box na uložení drobností.
Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid e-CVT
Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid e-CVT
Také dojezdové rezervní kolo patří do základní výbavy a nad ním je ještě organizér s heverem.
Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid e-CVT
Corolla už se prodává jen s hybridním pohonem. Ten s dvoulitrovým čtyřválcem má celkový výkon 144 kW. I když není o tolik dynamičtější než diesel ve škodovce, zaujme plynulým zrychlováním a okamžitou reakcí na plynový pedál – nepodřazuje, jen vyrazí vpřed. Jeho hlavní parketou je úsporná jízda po městě, na dálnici se drží statečně.
Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid e-CVT
Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid e-CVT
Pneumatiky v testu: Falken Ziex ZE914B 225/40 R18
Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid e-CVT
Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid e-CVT