Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG vs. Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid e-CVT|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG vs. Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid e-CVT|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG vs. Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid e-CVT|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG vs. Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid e-CVT|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG vs. Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid e-CVT|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG vs. Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid e-CVT|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG vs. Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid e-CVT|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
U 10“ virtuálních přístrojů lze měnit různé zobrazování včetně mapy navigace. Díky jemnému zobrazování jsou dobře čitelné i malé číslice.|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Kabina octavie je po designové stránce propracovanější a hezky kombinuje různé materiály. Zpracování všech detailů je výborné a věnec padne výborně do ruky.|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Pokud chcete změnit jízdní mód, také musíte ťukat do obrazovky. Alespoň, že v horní liště nebo na panelu nad výdechy ventilace jsou rychlé odkazy.|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
U octavie se mění teplota klimatizace na displeji infotainmentu a hned vedle je ikona vyhřívání sedadel.|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Proti toyotě sice rozjezdy nejsou tak plynulé, ale automat umně využívá hlavních předností motoru a nikam ho zbytečně nežene. I proto je při slušné dynamice příjemně úsporný.|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Spoustu nastavení zvládnete i tlačítky na volantu, třeba vypnout jízdu v pruzích nebo výstrahu pro překročení rychlosti.|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Sportovní sedadla provedení Sportline mají integrovanou hlavovou opěrku a poskytují tělu výbornou boční oporu.|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Octavia nabízí prostorný interiér vyvážený ve všech směrech.|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Cestujícím vzadu zbývá dostatek volného místa před koleny. Slušná je i šířka kabiny nebo její výška, takže se dovnitř pohodlně usadí i dlouháni.|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Hezky tvarové výplně dveří škodovky nabízejí nejen velkou kapsu, kam se vejde velká lahev, ale pod loketní opěrkou je prostor pro zasunutí deštníku.|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
V případě příplatkové třízónové klimatizace si mohou cestující vzadu sami ovládat teplotu. Součástí paketu je i vyhřívání zadních sedadel.|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Při slalomu mezi kužely s námi přesná octavia řádně zacloumala. Body bohužel ztrácí za komfort odpružení. Uvnitř jsou znát i drobné hrboly.|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Pokud často vozíte objemnější náklad, je Octavia Combi s objemem kufru 640 litrů ideálním společníkem.|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Také dvojitá podlaha s alu příčkami je za příplatek, tentokrát 10 000 Kč.|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Praktické jsou háčky po stranách i držáky v prohlubni.|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Za dojezdové rezervní kolo se u výbavy Sportline připlácí 3900 Kč – v některých verzích ho dostanete standardně.|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Nejnovější verze vznětového dvoulitru hezky táhne od nízkých otáček. Ve spojení se sedmistupňovým dvouspojkovým automatem má výkon 110 kW a tato dvojice tvoří sehraný pár.|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Pneumatiky v testu: Bridgestone Turanza T005 225/45 R18|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid e-CVT|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Digitální přístroje ale umožňují méně možností zobrazení a například mapa není příliš vidět.|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid e-CVT|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid e-CVT|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid e-CVT|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid e-CVT|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Také u toyoty lze na volantu vypnout hlídání rychlosti, ale zasloužila by si lepší couvací kameru.|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid e-CVT|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Corolla uvnitř nepůsobí tak hodnotně jako škodovka. Jednoduché tvary palubní desky nejsou ničím zvláštní a nazdobené. Stejně jako u octavie je zpracování detailů příkladné a věnec se dobře drží.|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid e-CVT|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid e-CVT|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Specialitou je spínač EV pro zvolení čistě elektrické jízdy – pokud je v bateriích dost energie.|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid e-CVT|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid e-CVT|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid e-CVT|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid e-CVT|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid e-CVT|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid e-CVT|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid e-CVT|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid e-CVT|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid e-CVT|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Toyota má také dotykovou obrazovku, ale ponechala si řadu fyzických tlačítek, která lze nahmatat i poslepu. Například na zapínání vyhřívání sedadel nebo na přepínání jízdních módů.|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Také přední sedadla corolly GR Sport mají výrazné tvarování, a navíc u nich lze nastavit výšku hlavové opěrky.|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid e-CVT|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
V prostornosti corolla za škodovkou příliš nezaostává a v podélném směru nabízí stejně místa.|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Vzadu se sedí výše, protože pod druhou řadou se nachází baterie hybridního systému. I proto nad hlavami zbývá méně volného místa.|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Při porovnání s octavií působí výplně dveří toyoty jednoduše, až chudě. Ani kapsa není dostatečně velká a vzhledem k blízko umístěnému madlu se do ní těžko dává i malá lahev s pitím.|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Třízónovou klimatizaci ani vyhřívání zadních sedadel toyota mít nemůže, takže vzadu jsou jen dva výdechy.|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid e-CVT|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid e-CVT|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid e-CVT|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid e-CVT|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid e-CVT|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Na hranici přilnavosti je jistá také corolla, která přidává i jemnější přechody mezi jednotlivými směry jízdy. Její podvozek lépe tlumí nerovnosti.|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid e-CVT|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid e-CVT|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid e-CVT|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid e-CVT|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid e-CVT|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Také po otevření zadního víka toyoty na nás zírá obří zavazadelník, který má u silnější hybridní verze objem 581 litrů.|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Standardem je dvojité dno, které v případě sklopení zadních opěradel vytvoří rovnou ložnou plochu – u sedadel je box na uložení drobností.|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid e-CVT|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid e-CVT|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Také dojezdové rezervní kolo patří do základní výbavy a nad ním je ještě organizér s heverem.|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid e-CVT|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Corolla už se prodává jen s hybridním pohonem. Ten s dvoulitrovým čtyřválcem má celkový výkon 144 kW. I když není o tolik dynamičtější než diesel ve škodovce, zaujme plynulým zrychlováním a okamžitou reakcí na plynový pedál – nepodřazuje, jen vyrazí vpřed. Jeho hlavní parketou je úsporná jízda po městě, na dálnici se drží statečně.|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid e-CVT|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid e-CVT|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Pneumatiky v testu: Falken Ziex ZE914B 225/40 R18|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid e-CVT|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid e-CVT|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák