Evo 5 1.5 Turbo vs. MG ZS 1.5 DVVT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Evo 5 1.5 Turbo vs. MG ZS 1.5 DVVT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Evo 5 1.5 Turbo vs. MG ZS 1.5 DVVT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Evo 5 1.5 Turbo vs. MG ZS 1.5 DVVT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Evo 5 1.5 Turbo vs. MG ZS 1.5 DVVT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Evo 5 1.5 Turbo vs. MG ZS 1.5 DVVT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Evo 5 1.5 Turbo vs. MG ZS 1.5 DVVT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Evo 5 1.5 Turbo vs. MG ZS 1.5 DVVT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Evo 5 1.5 Turbo vs. MG ZS 1.5 DVVT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Přístrojový štít je jednoduchá kombinace analogových budíků s monochromatickým displejem, který se ovládá postaru kolíky.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Evo 5 1.5 Turbo|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Evo 5 1.5 Turbo|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Evo 5 1.5 Turbo|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Evo 5 1.5 TurboNa první pohled působí evo lacině, zejména volant se stříbrným kusem plastu, který se na slunku nepříjemně leskne. Zpracování je průměrné, ale není vyloženě špatné. Příjemná je však ergonomie, čemuž pomáhají i fyzické ovladače.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Evo 5 1.5 Turbo|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Multimediální systém funguje obstojně, moc toho neumí, takže není důvod na něj častěji sahat.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Evo 5 1.5 Turbo|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Evo 5 1.5 Turbo|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Zlepšit chce převodovka, která má občas problém zapadnout do svých drah.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Evo 5 1.5 Turbo|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Evo 5 1.5 Turbo|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Evo 5 1.5 Turbo|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Evo 5 1.5 Turbo|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Evo 5 1.5 Turbo|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Evo 5 1.5 Turbo|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Evo 5 1.5 Turbo|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Evo 5 1.5 Turbo|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
V evu máme vepředu dostatek místa v každém směru a nohy nám neomezuje příliš široký tunel.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Vzadu platí to samé a vešel by se sem i třetí pasažér uprostřed. Chybí nám jen středová loketní opěrka vzadu. Ve standardu má auto malé otvíratelné střešní okno.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Evo 5 1.5 Turbo|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Evo 5 1.5 Turbo|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Evo 5 1.5 Turbo|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Evo 5 1.5 Turbo|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Evo 5 1.5 Turbo|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Evo 5 1.5 Turbo|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Evo 5 1.5 Turbo|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Evo 5 1.5 Turbo|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Karoserie se dost naklání a stabilizace se snaží řidiči pomáhat až moc, přesto se mezi kužely dokážeme proplést i při rychlostech kolem 75 km/h, čemuž zde pomáhá o něco přesnější řízení než v MG|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Pneumatiky v testu: Matador Nordicca 215/50 R17|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Evo 5 1.5 Turbo|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Evo 5 1.5 Turbo|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Evo 5 1.5 Turbo|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Evo 5 1.5 Turbo|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Evo 5 1.5 Turbo|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Evo 5 1.5 Turbo|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Evo 5 1.5 Turbo|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Evo 5 1.5 Turbo|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Ačkoliv je tabulkový údaj menší, dle našich naměřených rozměrů je kufr eva velmi podobný tomu v MG.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Navíc může mít pod podlahou rezervu, což MG neumí ani za příplatek.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Motor eva je už starší, a nemá proto moderní finty vylepšující spotřebu. Nabídne ale velmi slušnou dynamiku a spotřeba je přesto lepší než třeba u vozů SsangYong.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Evo 5 1.5 Turbo|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Evo 5 1.5 Turbo|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Evo 5 1.5 Turbo|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Evo 5 1.5 Turbo|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Evo 5 1.5 Turbo|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Oba vozy mají v základu světlomety LED, u obou jsme s jejich světelným výkonem spokojeni. Pouze MG umí přepínat automaticky.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Oba vozy mají v základu litá kola o velikosti 17", jiná v nabídce ani nejsou|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Evo 5 1.5 Turbo|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
MG ZS 1.5 DVVT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
MG ZS 1.5 DVVT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Přístrojový štít je v druhé výbavě celý digitální, základ má podobnou sestavu jako evo.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
MG ZS 1.5 DVVT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Vedle eva, ale i na poměry levných vozů této kategorie působí MG jasně hodnotněji a moderněji, lepší je i zpracování a materiály.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
MG ZS 1.5 DVVT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Lepší než v evu je řazení, které je přesné a hezky zapadá do svých drah.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Multimediální systém je už docela rychlý a slušně reaguje na dotyk. Klimatizace je vždy jen manuální.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
MG ZS 1.5 DVVT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
MG ZS 1.5 DVVT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
MG ZS 1.5 DVVT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
MG ZS 1.5 DVVT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
MG ZS 1.5 DVVT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
MG ZS 1.5 DVVT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
MG ZS 1.5 DVVT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
MG ZS 1.5 DVVT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
MG ZS 1.5 DVVT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
MG ZS 1.5 DVVT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
MG ZS 1.5 DVVT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Prostornost MG je velmi podobná, i vepředu se posadíme pohodlně bez omezení.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
O pár centimetrů méně tu máme sice v každém směru, to ale poznají až opravdoví dlouháni. I zde chybí středová loketní opěrka vzadu.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
MG ZS 1.5 DVVT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
MG ZS 1.5 DVVT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
MG ZS 1.5 DVVT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
MG ZS 1.5 DVVT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Také MG se dost naklání a stabilizační systémy se hodně snaží, auto nakonec projede i při rychlostech kolem 75 km/h|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Pneumatiky v testu: Maxxis Bravo HP 215/55 R17|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
MG ZS 1.5 DVVT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
MG ZS 1.5 DVVT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
MG ZS 1.5 DVVT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
MG ZS 1.5 DVVT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
MG ZS 1.5 DVVT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Objem kufru 448 litrů je pro potřeby běžných zákazníků dostačující a řadí MG ZS mezi špičku městských crossoverů. K úplné spokojenosti nám v něm ale chybějí háčky či kotevní očka pro uchycení nákladu nebo 12V zásuvka.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
MG ZS 1.5 DVVT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Také podběhy až příliš zasahují do prostoru. Standardem je dvojitá podlaha.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Zážehová atmosférická patnáctistovka je už také konstrukčně starší a má o trochu horší kultivovanost, pro základní potřeby ale postačuje.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
MG ZS 1.5 DVVT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Oba vozy mají v základu světlomety LED, u obou jsme s jejich světelným výkonem spokojeni. Pouze MG umí přepínat automaticky.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Oba vozy mají v základu litá kola o velikosti 17", jiná v nabídce ani nejsou|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert