Seat Tarraco 2.0 TDI 110 kW DSG 4WD vs. 2.0 TDI 140 kW DSG 4WD|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 110 kW DSG 4WD vs. 2.0 TDI 140 kW DSG 4WD|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 110 kW DSG 4WD vs. 2.0 TDI 140 kW DSG 4WD|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 110 kW DSG 4WD vs. 2.0 TDI 140 kW DSG 4WD|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 110 kW DSG 4WD vs. 2.0 TDI 140 kW DSG 4WD|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 110 kW DSG 4WD vs. 2.0 TDI 140 kW DSG 4WD|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 110 kW DSG 4WD vs. 2.0 TDI 140 kW DSG 4WD|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 110 kW DSG 4WD vs. 2.0 TDI 140 kW DSG 4WD|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 110 kW DSG 4WD vs. 2.0 TDI 140 kW DSG 4WD|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
Když jsme objednávali tarraco na dlouhodobý test, báli jsme se i standardních 19palcových kol (vpravo). Ke komfortu nakonec nemáme výtky, dokonce i na dvacítkách (vlevo) přejíždí seat nerovnosti nečekaně hladce.|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
2.0 TDI/110 kW|
Zdroj: Svět motorů
2.0 TDI/140 kW|
Zdroj: Svět motorů
Seat Tarraco 2.0 TDI 110 kW DSG 4WD vs. 2.0 TDI 140 kW DSG 4WD|
Zdroj: Svět motorů
Začátek testu: najeto 114 km|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
Úsporná architektura interiéru má řadu výhod. Veškeré ovládací prvky jsou přehledně rozmístěné a dobře po ruce, mělká přístrojová deska dělá kabinu vzdušnou a nijak nás neomezuje.|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
V tarracu se velmi příjemně žije. Vše máme po ruce, k dispozici je spousta přihrádek, nikde nic nepřekáží. Chválíme si také dobrý výhled.|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
Obě verze dvouspojkového automatu (DQ381 pro 110 kW a DQ500 pro 140 kW) řadí jemně, ale při rozjezdu nebo prudké akceleraci zřetelně váhají.|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
Sportovní režim jsme u velkého SUV ještě neaktivovali. V rumunských horách přišel vhod off -road, upravující veškerou elektroniku.|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
Příplatkový systém Beats za 13 500 Kč dokáže při vyšších hlasitostech lehce rozvibrovat dveře, ale jinak hraje příjemně|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
Kufr pětimístné verze je obrovský. Plastová vložka působí trochu chatrně, ale účel plní. Sedadlo předního spolujezdce lze sklopit a pravou stranou vozu pak protáhnete předměty dlouhé až 216 cm.|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
Zavazadelník pětimístného tarraca pojme 760 litrů, což je hodně i pro stěhovavou rodinu. Posuv sedadel zvyšuje variabilitu, pod podlahou vozíme rezervu.|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil