Seat Tarraco 2.0 TDI 110 kW DSG 4WD vs. 2.0 TDI 140 kW DSG 4WD – Co zmůže třicet kilowattů

17/68
Přehled fotografií
Zavřít
  • Seat Tarraco 2.0 TDI 110 kW DSG 4WD vs. 2.0 TDI 140 kW DSG 4WD
    Seat Tarraco 2.0 TDI 110 kW DSG 4WD vs. 2.0 TDI 140 kW DSG 4WD| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Seat Tarraco 2.0 TDI 110 kW DSG 4WD vs. 2.0 TDI 140 kW DSG 4WD
    Seat Tarraco 2.0 TDI 110 kW DSG 4WD vs. 2.0 TDI 140 kW DSG 4WD| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Seat Tarraco 2.0 TDI 110 kW DSG 4WD vs. 2.0 TDI 140 kW DSG 4WD
    Seat Tarraco 2.0 TDI 110 kW DSG 4WD vs. 2.0 TDI 140 kW DSG 4WD| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Seat Tarraco 2.0 TDI 110 kW DSG 4WD vs. 2.0 TDI 140 kW DSG 4WD
    Seat Tarraco 2.0 TDI 110 kW DSG 4WD vs. 2.0 TDI 140 kW DSG 4WD| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Seat Tarraco 2.0 TDI 110 kW DSG 4WD vs. 2.0 TDI 140 kW DSG 4WD
    Seat Tarraco 2.0 TDI 110 kW DSG 4WD vs. 2.0 TDI 140 kW DSG 4WD| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Seat Tarraco 2.0 TDI 110 kW DSG 4WD vs. 2.0 TDI 140 kW DSG 4WD
    Seat Tarraco 2.0 TDI 110 kW DSG 4WD vs. 2.0 TDI 140 kW DSG 4WD| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Seat Tarraco 2.0 TDI 110 kW DSG 4WD vs. 2.0 TDI 140 kW DSG 4WD
    Seat Tarraco 2.0 TDI 110 kW DSG 4WD vs. 2.0 TDI 140 kW DSG 4WD| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Seat Tarraco 2.0 TDI 110 kW DSG 4WD vs. 2.0 TDI 140 kW DSG 4WD
    Seat Tarraco 2.0 TDI 110 kW DSG 4WD vs. 2.0 TDI 140 kW DSG 4WD| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Seat Tarraco 2.0 TDI 110 kW DSG 4WD vs. 2.0 TDI 140 kW DSG 4WD
    Seat Tarraco 2.0 TDI 110 kW DSG 4WD vs. 2.0 TDI 140 kW DSG 4WD| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Když jsme objednávali tarraco na dlouhodobý test, báli jsme se i standardních 19palcových kol (vpravo). Ke komfortu nakonec nemáme výtky, dokonce i na dvacítkách (vlevo) přejíždí seat nerovnosti nečekaně hladce.
    Když jsme objednávali tarraco na dlouhodobý test, báli jsme se i standardních 19palcových kol (vpravo). Ke komfortu nakonec nemáme výtky, dokonce i na dvacítkách (vlevo) přejíždí seat nerovnosti nečekaně hladce.| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • 2.0 TDI/110 kW
    2.0 TDI/110 kW| Zdroj: Svět motorů
  • 2.0 TDI/140 kW
    2.0 TDI/140 kW| Zdroj: Svět motorů
  • Seat Tarraco 2.0 TDI 110 kW DSG 4WD vs. 2.0 TDI 140 kW DSG 4WD
    Seat Tarraco 2.0 TDI 110 kW DSG 4WD vs. 2.0 TDI 140 kW DSG 4WD| Zdroj: Svět motorů
  • Začátek testu: najeto 114 km
    Začátek testu: najeto 114 km| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
    Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Úsporná architektura interiéru má řadu výhod. Veškeré ovládací prvky jsou přehledně rozmístěné a dobře po ruce, mělká přístrojová deska dělá kabinu vzdušnou a nijak nás neomezuje.
    Úsporná architektura interiéru má řadu výhod. Veškeré ovládací prvky jsou přehledně rozmístěné a dobře po ruce, mělká přístrojová deska dělá kabinu vzdušnou a nijak nás neomezuje.| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • V tarracu se velmi příjemně žije. Vše máme po ruce, k dispozici je spousta přihrádek, nikde nic nepřekáží. Chválíme si také dobrý výhled.
    V tarracu se velmi příjemně žije. Vše máme po ruce, k dispozici je spousta přihrádek, nikde nic nepřekáží. Chválíme si také dobrý výhled.| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Obě verze dvouspojkového automatu (DQ381 pro 110 kW a DQ500 pro 140 kW) řadí jemně, ale při rozjezdu nebo prudké akceleraci zřetelně váhají.
    Obě verze dvouspojkového automatu (DQ381 pro 110 kW a DQ500 pro 140 kW) řadí jemně, ale při rozjezdu nebo prudké akceleraci zřetelně váhají.| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
    Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Výbava Xcellence zahnuje přepínač jízdních režimů. Nejčastěji používáme standardní mód, na dálky úsporný Eco.
    Výbava Xcellence zahnuje přepínač jízdních režimů. Nejčastěji používáme standardní mód, na dálky úsporný Eco.| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
    Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Sportovní režim jsme u velkého SUV ještě neaktivovali. V rumunských horách přišel vhod off -road, upravující veškerou elektroniku.
    Sportovní režim jsme u velkého SUV ještě neaktivovali. V rumunských horách přišel vhod off -road, upravující veškerou elektroniku.| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
    Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
    Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
    Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
    Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
    Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
    Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
    Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
    Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
    Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
    Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Příplatkový systém Beats za 13 500 Kč dokáže při vyšších hlasitostech lehce rozvibrovat dveře, ale jinak hraje příjemně
    Příplatkový systém Beats za 13 500 Kč dokáže při vyšších hlasitostech lehce rozvibrovat dveře, ale jinak hraje příjemně| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
    Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
    Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
    Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
    Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
    Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
    Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
    Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
    Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
    Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
    Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
    Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
    Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
    Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
    Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
    Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
    Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
    Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
    Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
    Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
    Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Kufr pětimístné verze je obrovský. Plastová vložka působí trochu chatrně, ale účel plní. Sedadlo předního spolujezdce lze sklopit a pravou stranou vozu pak protáhnete předměty dlouhé až 216 cm.
    Kufr pětimístné verze je obrovský. Plastová vložka působí trochu chatrně, ale účel plní. Sedadlo předního spolujezdce lze sklopit a pravou stranou vozu pak protáhnete předměty dlouhé až 216 cm.| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Zavazadelník pětimístného tarraca pojme 760 litrů, což je hodně i pro stěhovavou rodinu. Posuv sedadel zvyšuje variabilitu, pod podlahou vozíme rezervu.
    Zavazadelník pětimístného tarraca pojme 760 litrů, což je hodně i pro stěhovavou rodinu. Posuv sedadel zvyšuje variabilitu, pod podlahou vozíme rezervu.| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
    Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Seat trvá na tom, že bude v Česku prodávat auta s rezervou, a my mu za to tleskáme
    Seat trvá na tom, že bude v Česku prodávat auta s rezervou, a my mu za to tleskáme| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
    Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
    Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
    Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
    Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
    Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Hrdlo 12litrové nádrže AdBlue dovoluje tankovat i z tlusté náklaďácké pistole. Doplňujeme po 9000 až 10 000 km.
    Hrdlo 12litrové nádrže AdBlue dovoluje tankovat i z tlusté náklaďácké pistole. Doplňujeme po 9000 až 10 000 km.| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
    Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
    Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
    Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Pneumatiky v testu: Hankook Ventus S1 Evo2 SUV 235/50 R19
    Pneumatiky v testu: Hankook Ventus S1 Evo2 SUV 235/50 R19| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
    Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 110 kW DSG 4WD vs. 2.0 TDI 140 kW DSG 4WD
Seat Tarraco 2.0 TDI 110 kW DSG 4WD vs. 2.0 TDI 140 kW DSG 4WD
Seat Tarraco 2.0 TDI 110 kW DSG 4WD vs. 2.0 TDI 140 kW DSG 4WD
Seat Tarraco 2.0 TDI 110 kW DSG 4WD vs. 2.0 TDI 140 kW DSG 4WD
Seat Tarraco 2.0 TDI 110 kW DSG 4WD vs. 2.0 TDI 140 kW DSG 4WD
Seat Tarraco 2.0 TDI 110 kW DSG 4WD vs. 2.0 TDI 140 kW DSG 4WD
Seat Tarraco 2.0 TDI 110 kW DSG 4WD vs. 2.0 TDI 140 kW DSG 4WD
Seat Tarraco 2.0 TDI 110 kW DSG 4WD vs. 2.0 TDI 140 kW DSG 4WD
Seat Tarraco 2.0 TDI 110 kW DSG 4WD vs. 2.0 TDI 140 kW DSG 4WD
Když jsme objednávali tarraco na dlouhodobý test, báli jsme se i standardních 19palcových kol (vpravo). Ke komfortu nakonec nemáme výtky, dokonce i na dvacítkách (vlevo) přejíždí seat nerovnosti nečekaně hladce.
2.0 TDI/110 kW
2.0 TDI/140 kW
Seat Tarraco 2.0 TDI 110 kW DSG 4WD vs. 2.0 TDI 140 kW DSG 4WD
Začátek testu: najeto 114 km
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
Úsporná architektura interiéru má řadu výhod. Veškeré ovládací prvky jsou přehledně rozmístěné a dobře po ruce, mělká přístrojová deska dělá kabinu vzdušnou a nijak nás neomezuje.
V tarracu se velmi příjemně žije. Vše máme po ruce, k dispozici je spousta přihrádek, nikde nic nepřekáží. Chválíme si také dobrý výhled.
Obě verze dvouspojkového automatu (DQ381 pro 110 kW a DQ500 pro 140 kW) řadí jemně, ale při rozjezdu nebo prudké akceleraci zřetelně váhají.
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
Výbava Xcellence zahnuje přepínač jízdních režimů. Nejčastěji používáme standardní mód, na dálky úsporný Eco.
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
Sportovní režim jsme u velkého SUV ještě neaktivovali. V rumunských horách přišel vhod off -road, upravující veškerou elektroniku.
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
Příplatkový systém Beats za 13 500 Kč dokáže při vyšších hlasitostech lehce rozvibrovat dveře, ale jinak hraje příjemně
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
Kufr pětimístné verze je obrovský. Plastová vložka působí trochu chatrně, ale účel plní. Sedadlo předního spolujezdce lze sklopit a pravou stranou vozu pak protáhnete předměty dlouhé až 216 cm.
Zavazadelník pětimístného tarraca pojme 760 litrů, což je hodně i pro stěhovavou rodinu. Posuv sedadel zvyšuje variabilitu, pod podlahou vozíme rezervu.
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
Seat trvá na tom, že bude v Česku prodávat auta s rezervou, a my mu za to tleskáme
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
Hrdlo 12litrové nádrže AdBlue dovoluje tankovat i z tlusté náklaďácké pistole. Doplňujeme po 9000 až 10 000 km.
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
Pneumatiky v testu: Hankook Ventus S1 Evo2 SUV 235/50 R19
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence