Hyundai Kona Electric z Nošovic vs. z Koreje – Slezský zelenáč

46/58
Přehled fotografií
Zavřít
  • Hyundai Kona Electric
    Hyundai Kona Electric| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai Kona Electric
    Hyundai Kona Electric| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai Kona Electric
    Hyundai Kona Electric| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai Kona Electric (2020)
    Hyundai Kona Electric (2020)| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai Kona Electric (2020)
    Hyundai Kona Electric (2020)| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai Kona Electric (2020)
    Hyundai Kona Electric (2020)| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Funkce chytré rekuperace se zobrazuje na spodní části displeje slovem AUTO. Žádné další změny jsme na palubním štítu nezaznamenali.
    Funkce chytré rekuperace se zobrazuje na spodní části displeje slovem AUTO. Žádné další změny jsme na palubním štítu nezaznamenali.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai Kona Electric (2020)
    Hyundai Kona Electric (2020)| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai Kona Electric (2020)
    Hyundai Kona Electric (2020)| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Zpracování jinak nezměněného interiéru zvládají ve Slezsku na podobné úrovni jako jejich korejští kolegové, i když občasné vrzání panelu dveří dokazuje, že prostor pro zlepšení se najde
    Zpracování jinak nezměněného interiéru zvládají ve Slezsku na podobné úrovni jako jejich korejští kolegové, i když občasné vrzání panelu dveří dokazuje, že prostor pro zlepšení se najde| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai Kona Electric (2020)
    Hyundai Kona Electric (2020)| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Nový multimediální systém díky větší obrazovce ukáže více informací najednou. Vestavěný modem navíc znamená aktuální informace o dopravě v navigaci a další funkce.
    Nový multimediální systém díky větší obrazovce ukáže více informací najednou. Vestavěný modem navíc znamená aktuální informace o dopravě v navigaci a další funkce.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai Kona Electric (2020)
    Hyundai Kona Electric (2020)| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai Kona Electric (2020)
    Hyundai Kona Electric (2020)| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai Kona Electric (2020)
    Hyundai Kona Electric (2020)| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai Kona Electric (2020)
    Hyundai Kona Electric (2020)| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai Kona Electric (2020)
    Hyundai Kona Electric (2020)| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai Kona Electric (2020)
    Hyundai Kona Electric (2020)| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Automatický pohyb vlevo pod volant ihned po nastartování už v nové koně odpadá. Tlačítko vypnutí zvuku tady hledáme marně.
    Automatický pohyb vlevo pod volant ihned po nastartování už v nové koně odpadá. Tlačítko vypnutí zvuku tady hledáme marně.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai Kona Electric (2020)
    Hyundai Kona Electric (2020)| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai Kona Electric (2020)
    Hyundai Kona Electric (2020)| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai Kona Electric (2020)
    Hyundai Kona Electric (2020)| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai Kona Electric (2020)
    Hyundai Kona Electric (2020)| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mobilní aplikace BlueLink, dostupná pro Android i Applem, kromě základního ovládání a kontroly stavu baterie také posílá na obrazovku telefonu notifi kace upozorňující na ukončení nabíjení, nezamčené dveře apod. Pomocí GPS také ukáže na mapě přesnou polohu vozidla, a navíc ukládá info o každé jízdě.
    Mobilní aplikace BlueLink, dostupná pro Android i Applem, kromě základního ovládání a kontroly stavu baterie také posílá na obrazovku telefonu notifi kace upozorňující na ukončení nabíjení, nezamčené dveře apod. Pomocí GPS také ukáže na mapě přesnou polohu vozidla, a navíc ukládá info o každé jízdě.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai Kona Electric (2020)
    Hyundai Kona Electric (2020)| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai Kona Electric (2020)
    Hyundai Kona Electric (2020)| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai Kona Electric (2020)
    Hyundai Kona Electric (2020)| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kufr s kapacitou 332 litrů bývá často zbytečně zaházený kabely.
    Kufr s kapacitou 332 litrů bývá často zbytečně zaházený kabely.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai Kona Electric (2020)
    Hyundai Kona Electric (2020)| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai Kona Electric (2020)
    Hyundai Kona Electric (2020)| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Pod jeho podlahou je místo na uložení jen jediného kabelu. Kromě toho s koncovkou pro běžnou 230V zásuvku dodává Hyundai standardně i kabel Type 2 s koncovkami Mennekes na obou stranách.
    Pod jeho podlahou je místo na uložení jen jediného kabelu. Kromě toho s koncovkou pro běžnou 230V zásuvku dodává Hyundai standardně i kabel Type 2 s koncovkami Mennekes na obou stranách.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai Kona Electric (2020)
    Hyundai Kona Electric (2020)| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai Kona Electric (2020)
    Hyundai Kona Electric (2020)| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai Kona Electric (2020)
    Hyundai Kona Electric (2020)| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai Kona Electric (2020)
    Hyundai Kona Electric (2020)| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai Kona Electric (2020)
    Hyundai Kona Electric (2020)| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Logo BlueDrive na boku každé kony neoznačuje konkrétní techniku, ale fi lozofi i Hyundaie a strategii pro elektricky poháněná vozidla
    Logo BlueDrive na boku každé kony neoznačuje konkrétní techniku, ale fi lozofi i Hyundaie a strategii pro elektricky poháněná vozidla| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai Kona Electric (2020)
    Hyundai Kona Electric (2020)| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai Kona Electric (2020)
    Hyundai Kona Electric (2020)| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai Kona Electric (2020)
    Hyundai Kona Electric (2020)| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai Kona Electric (2020)
    Hyundai Kona Electric (2020)| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai Kona Electric (2020)
    Hyundai Kona Electric (2020)| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Pod dvířky na masce se ukrývají oba konektory, Mennekes a CCS Combo. Zatímco nabíjení střídavým proudem umí české auto lépe, rychlonabíjení se nezměnilo, obě zvládají výkon 77 kW, který je bohužel v Česku zatím na veřejných stanicích vzácný.
    Pod dvířky na masce se ukrývají oba konektory, Mennekes a CCS Combo. Zatímco nabíjení střídavým proudem umí české auto lépe, rychlonabíjení se nezměnilo, obě zvládají výkon 77 kW, který je bohužel v Česku zatím na veřejných stanicích vzácný.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • S novými pneu Michelin Primacy 4 215/55 R17 nová kona o trochu méně protáčí kola na místě při prudkém sešlápnutí akcelerátoru. Také díky tomu jsme autu naměřili zrychlení z nuly na sto za 6,9 sekundy, ačkoliv Hyundai udává o celou sekundu více.
    S novými pneu Michelin Primacy 4 215/55 R17 nová kona o trochu méně protáčí kola na místě při prudkém sešlápnutí akcelerátoru. Také díky tomu jsme autu naměřili zrychlení z nuly na sto za 6,9 sekundy, ačkoliv Hyundai udává o celou sekundu více.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai Kona Electric (2019)
    Hyundai Kona Electric (2019)| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai Kona Electric (2019)
    Hyundai Kona Electric (2019)| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai Kona Electric (2019)
    Hyundai Kona Electric (2019)| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai Kona Electric (2019)
    Hyundai Kona Electric (2019)| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai Kona Electric (2019)
    Hyundai Kona Electric (2019)| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai Kona Electric (2019)
    Hyundai Kona Electric (2019)| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai Kona Electric (2019)
    Hyundai Kona Electric (2019)| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Automatický pohyb vlevo pod volant ihned po nastartování už v nové koně odpadá. Tlačítko vypnutí zvuku tady hledáme marně.
    Automatický pohyb vlevo pod volant ihned po nastartování už v nové koně odpadá. Tlačítko vypnutí zvuku tady hledáme marně.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai Kona Electric (2019)
    Hyundai Kona Electric (2019)| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai Kona Electric (2019)
    Hyundai Kona Electric (2019)| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai Kona Electric (2019)
    Hyundai Kona Electric (2019)| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai Kona Electric (2019)
    Hyundai Kona Electric (2019)| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai Kona Electric (2019)
    Hyundai Kona Electric (2019)| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai Kona Electric (2019)
    Hyundai Kona Electric (2019)| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric
Hyundai Kona Electric
Hyundai Kona Electric
Hyundai Kona Electric (2020)
Hyundai Kona Electric (2020)
Hyundai Kona Electric (2020)
Funkce chytré rekuperace se zobrazuje na spodní části displeje slovem AUTO. Žádné další změny jsme na palubním štítu nezaznamenali.
Hyundai Kona Electric (2020)
Hyundai Kona Electric (2020)
Zpracování jinak nezměněného interiéru zvládají ve Slezsku na podobné úrovni jako jejich korejští kolegové, i když občasné vrzání panelu dveří dokazuje, že prostor pro zlepšení se najde
Hyundai Kona Electric (2020)
Nový multimediální systém díky větší obrazovce ukáže více informací najednou. Vestavěný modem navíc znamená aktuální informace o dopravě v navigaci a další funkce.
Hyundai Kona Electric (2020)
Hyundai Kona Electric (2020)
Hyundai Kona Electric (2020)
Hyundai Kona Electric (2020)
Hyundai Kona Electric (2020)
Hyundai Kona Electric (2020)
Automatický pohyb vlevo pod volant ihned po nastartování už v nové koně odpadá. Tlačítko vypnutí zvuku tady hledáme marně.
Hyundai Kona Electric (2020)
Hyundai Kona Electric (2020)
Hyundai Kona Electric (2020)
Hyundai Kona Electric (2020)
Mobilní aplikace BlueLink, dostupná pro Android i Applem, kromě základního ovládání a kontroly stavu baterie také posílá na obrazovku telefonu notifi kace upozorňující na ukončení nabíjení, nezamčené dveře apod. Pomocí GPS také ukáže na mapě přesnou polohu vozidla, a navíc ukládá info o každé jízdě.
Hyundai Kona Electric (2020)
Hyundai Kona Electric (2020)
Hyundai Kona Electric (2020)
Kufr s kapacitou 332 litrů bývá často zbytečně zaházený kabely.
Hyundai Kona Electric (2020)
Hyundai Kona Electric (2020)
Pod jeho podlahou je místo na uložení jen jediného kabelu. Kromě toho s koncovkou pro běžnou 230V zásuvku dodává Hyundai standardně i kabel Type 2 s koncovkami Mennekes na obou stranách.
Hyundai Kona Electric (2020)
Hyundai Kona Electric (2020)
Hyundai Kona Electric (2020)
Hyundai Kona Electric (2020)
Hyundai Kona Electric (2020)
Logo BlueDrive na boku každé kony neoznačuje konkrétní techniku, ale fi lozofi i Hyundaie a strategii pro elektricky poháněná vozidla
Hyundai Kona Electric (2020)
Hyundai Kona Electric (2020)
Hyundai Kona Electric (2020)
Hyundai Kona Electric (2020)
Hyundai Kona Electric (2020)
Pod dvířky na masce se ukrývají oba konektory, Mennekes a CCS Combo. Zatímco nabíjení střídavým proudem umí české auto lépe, rychlonabíjení se nezměnilo, obě zvládají výkon 77 kW, který je bohužel v Česku zatím na veřejných stanicích vzácný.
S novými pneu Michelin Primacy 4 215/55 R17 nová kona o trochu méně protáčí kola na místě při prudkém sešlápnutí akcelerátoru. Také díky tomu jsme autu naměřili zrychlení z nuly na sto za 6,9 sekundy, ačkoliv Hyundai udává o celou sekundu více.
Hyundai Kona Electric (2019)
Hyundai Kona Electric (2019)
Hyundai Kona Electric (2019)
Hyundai Kona Electric (2019)
Hyundai Kona Electric (2019)
Hyundai Kona Electric (2019)
Hyundai Kona Electric (2019)
Automatický pohyb vlevo pod volant ihned po nastartování už v nové koně odpadá. Tlačítko vypnutí zvuku tady hledáme marně.
Hyundai Kona Electric (2019)
Hyundai Kona Electric (2019)
Hyundai Kona Electric (2019)
Hyundai Kona Electric (2019)
Hyundai Kona Electric (2019)
Hyundai Kona Electric (2019)