Start dlouhodobého testu: Ford Kuga 2.0 EcoBlue 140 kW AT AWD ST-Line X – Sázka na jistotu

18/48
Přehled fotografií
Zavřít
  • Ford Kuga 2.0 EcoBlue 140 kW AT AWD ST-Line X
    Ford Kuga 2.0 EcoBlue 140 kW AT AWD ST-Line X| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Digitální přístrojový štít má 12,3“ a je součástí výbav ST-Line, ST-Line X a Vignale. Grafi ka je trochu pouťová, ale přehledná.
    Digitální přístrojový štít má 12,3“ a je součástí výbav ST-Line, ST-Line X a Vignale. Grafi ka je trochu pouťová, ale přehledná.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Ford Kuga 2.0 EcoBlue 140 kW AT AWD ST-Line X
    Ford Kuga 2.0 EcoBlue 140 kW AT AWD ST-Line X| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Ford Kuga 2.0 EcoBlue 140 kW AT AWD ST-Line X
    Ford Kuga 2.0 EcoBlue 140 kW AT AWD ST-Line X| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Ford Kuga 2.0 EcoBlue 140 kW AT AWD ST-Line X
    Ford Kuga 2.0 EcoBlue 140 kW AT AWD ST-Line X| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Ford Kuga 2.0 EcoBlue 140 kW AT AWD ST-Line X
    Ford Kuga 2.0 EcoBlue 140 kW AT AWD ST-Line X| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Ford Kuga 2.0 EcoBlue 140 kW AT AWD ST-Line X
    Ford Kuga 2.0 EcoBlue 140 kW AT AWD ST-Line X| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Ford Kuga 2.0 EcoBlue 140 kW AT AWD ST-Line X
    Ford Kuga 2.0 EcoBlue 140 kW AT AWD ST-Line X| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Ford Kuga 2.0 EcoBlue 140 kW AT AWD ST-Line X
    Ford Kuga 2.0 EcoBlue 140 kW AT AWD ST-Line X| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kuga se drží osvědčeného způsobu ovládání, které je nám blízké. Základní funkce včetně klimatizace se nastavují tlačítky. Líbí se nám i dostatek odkládacích schránek.
    Kuga se drží osvědčeného způsobu ovládání, které je nám blízké. Základní funkce včetně klimatizace se nastavují tlačítky. Líbí se nám i dostatek odkládacích schránek.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Ford Kuga 2.0 EcoBlue 140 kW AT AWD ST-Line X
    Ford Kuga 2.0 EcoBlue 140 kW AT AWD ST-Line X| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Zadní i přední kamera se dodávají jen v rámci obsáhlé sady Technology (34 900 Kč)
    Zadní i přední kamera se dodávají jen v rámci obsáhlé sady Technology (34 900 Kč)| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Ford Kuga 2.0 EcoBlue 140 kW AT AWD ST-Line X
    Ford Kuga 2.0 EcoBlue 140 kW AT AWD ST-Line X| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Ford Kuga 2.0 EcoBlue 140 kW AT AWD ST-Line X
    Ford Kuga 2.0 EcoBlue 140 kW AT AWD ST-Line X| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Osmistupňový automat řadí velmi intuitivně a řidič nemá potřebu do jeho činnosti zasahovat. Přesto nám vadí, že i po přepnutí do manuálního módu si po chvíli začne řadit dle svého. Páčky po volantem tedy využijete jen například pro podřazení před předjížděním.
    Osmistupňový automat řadí velmi intuitivně a řidič nemá potřebu do jeho činnosti zasahovat. Přesto nám vadí, že i po přepnutí do manuálního módu si po chvíli začne řadit dle svého. Páčky po volantem tedy využijete jen například pro podřazení před předjížděním.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Ford Kuga 2.0 EcoBlue 140 kW AT AWD ST-Line X
    Ford Kuga 2.0 EcoBlue 140 kW AT AWD ST-Line X| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Ford Kuga 2.0 EcoBlue 140 kW AT AWD ST-Line X
    Ford Kuga 2.0 EcoBlue 140 kW AT AWD ST-Line X| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Ford Kuga 2.0 EcoBlue 140 kW AT AWD ST-Line X
    Ford Kuga 2.0 EcoBlue 140 kW AT AWD ST-Line X| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Ford Kuga 2.0 EcoBlue 140 kW AT AWD ST-Line X
    Ford Kuga 2.0 EcoBlue 140 kW AT AWD ST-Line X| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Ford Kuga 2.0 EcoBlue 140 kW AT AWD ST-Line X
    Ford Kuga 2.0 EcoBlue 140 kW AT AWD ST-Line X| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Ford Kuga 2.0 EcoBlue 140 kW AT AWD ST-Line X
    Ford Kuga 2.0 EcoBlue 140 kW AT AWD ST-Line X| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Výbava ST-Line X se pyšní sedadly s čalouněním připomínajícím alcantaru, které doplňuje na bocích umělá kůže. Tvarování není sportovní, potěší spíše komfort na dlouhých cestách.
    Výbava ST-Line X se pyšní sedadly s čalouněním připomínajícím alcantaru, které doplňuje na bocích umělá kůže. Tvarování není sportovní, potěší spíše komfort na dlouhých cestách.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Posuv zadní lavice přináší ceněnou variabilitu. Posunete-li sedadla vzad, je místo před koleny královské.
    Posuv zadní lavice přináší ceněnou variabilitu. Posunete-li sedadla vzad, je místo před koleny královské.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Ford Kuga 2.0 EcoBlue 140 kW AT AWD ST-Line X
    Ford Kuga 2.0 EcoBlue 140 kW AT AWD ST-Line X| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Ford Kuga 2.0 EcoBlue 140 kW AT AWD ST-Line X
    Ford Kuga 2.0 EcoBlue 140 kW AT AWD ST-Line X| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Ford Kuga 2.0 EcoBlue 140 kW AT AWD ST-Line X
    Ford Kuga 2.0 EcoBlue 140 kW AT AWD ST-Line X| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Ford Kuga 2.0 EcoBlue 140 kW AT AWD ST-Line X
    Ford Kuga 2.0 EcoBlue 140 kW AT AWD ST-Line X| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Ford Kuga 2.0 EcoBlue 140 kW AT AWD ST-Line X
    Ford Kuga 2.0 EcoBlue 140 kW AT AWD ST-Line X| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Ford Kuga 2.0 EcoBlue 140 kW AT AWD ST-Line X
    Ford Kuga 2.0 EcoBlue 140 kW AT AWD ST-Line X| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Ford Kuga 2.0 EcoBlue 140 kW AT AWD ST-Line X
    Ford Kuga 2.0 EcoBlue 140 kW AT AWD ST-Line X| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Ford Kuga 2.0 EcoBlue 140 kW AT AWD ST-Line X
    Ford Kuga 2.0 EcoBlue 140 kW AT AWD ST-Line X| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Ford Kuga 2.0 EcoBlue 140 kW AT AWD ST-Line X
    Ford Kuga 2.0 EcoBlue 140 kW AT AWD ST-Line X| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Ford Kuga 2.0 EcoBlue 140 kW AT AWD ST-Line X
    Ford Kuga 2.0 EcoBlue 140 kW AT AWD ST-Line X| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Ford Kuga 2.0 EcoBlue 140 kW AT AWD ST-Line X
    Ford Kuga 2.0 EcoBlue 140 kW AT AWD ST-Line X| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Ford Kuga 2.0 EcoBlue 140 kW AT AWD ST-Line X
    Ford Kuga 2.0 EcoBlue 140 kW AT AWD ST-Line X| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Ford Kuga 2.0 EcoBlue 140 kW AT AWD ST-Line X
    Ford Kuga 2.0 EcoBlue 140 kW AT AWD ST-Line X| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Ford Kuga 2.0 EcoBlue 140 kW AT AWD ST-Line X
    Ford Kuga 2.0 EcoBlue 140 kW AT AWD ST-Line X| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Ford Kuga 2.0 EcoBlue 140 kW AT AWD ST-Line X
    Ford Kuga 2.0 EcoBlue 140 kW AT AWD ST-Line X| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Zavazadelník rekordy neláme, je však dobře čalouněný a na boku nechybějí alespoň malé háčky
    Zavazadelník rekordy neláme, je však dobře čalouněný a na boku nechybějí alespoň malé háčky| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Ford Kuga 2.0 EcoBlue 140 kW AT AWD ST-Line X
    Ford Kuga 2.0 EcoBlue 140 kW AT AWD ST-Line X| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Ford Kuga 2.0 EcoBlue 140 kW AT AWD ST-Line X
    Ford Kuga 2.0 EcoBlue 140 kW AT AWD ST-Line X| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Ford Kuga 2.0 EcoBlue 140 kW AT AWD ST-Line X
    Ford Kuga 2.0 EcoBlue 140 kW AT AWD ST-Line X| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Nejsilnější dvoulitr se jako jediný pojí se čtyřkolkou, zatím nás těší především velmi příznivá spotřeba kolem šesti litrů
    Nejsilnější dvoulitr se jako jediný pojí se čtyřkolkou, zatím nás těší především velmi příznivá spotřeba kolem šesti litrů| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Ford Kuga 2.0 EcoBlue 140 kW AT AWD ST-Line X
    Ford Kuga 2.0 EcoBlue 140 kW AT AWD ST-Line X| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Chrániče hran, které mají u Fordu tradici, přišla s nimi už minulá generace focusu
    Chrániče hran, které mají u Fordu tradici, přišla s nimi už minulá generace focusu| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • I tentokrát jsme po zajetí zamířili na brzdovou zkušebnu. Bohužel jsme si neuvědomili, že kugu nelze žádným způsobem přinutit, aby zvolený kvalt držela déle než několik sekund. Ověřit výkon motoru zde tedy nelze.
    I tentokrát jsme po zajetí zamířili na brzdovou zkušebnu. Bohužel jsme si neuvědomili, že kugu nelze žádným způsobem přinutit, aby zvolený kvalt držela déle než několik sekund. Ověřit výkon motoru zde tedy nelze.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Ford Kuga 2.0 EcoBlue 140 kW AT AWD ST-Line X
    Ford Kuga 2.0 EcoBlue 140 kW AT AWD ST-Line X| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kugu s počátečným stavem tachometru 555 km přebíral šéfredaktor Zbyšek Pechr (vlevo) od tiskového mluvčího Fordu Martina Linharta (vpravo) počátkem srpna.
    Kugu s počátečným stavem tachometru 555 km přebíral šéfredaktor Zbyšek Pechr (vlevo) od tiskového mluvčího Fordu Martina Linharta (vpravo) počátkem srpna.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Ford Kuga 2.0 EcoBlue 140 kW AT AWD ST-Line X
Digitální přístrojový štít má 12,3“ a je součástí výbav ST-Line, ST-Line X a Vignale. Grafi ka je trochu pouťová, ale přehledná.
Ford Kuga 2.0 EcoBlue 140 kW AT AWD ST-Line X
Ford Kuga 2.0 EcoBlue 140 kW AT AWD ST-Line X
Ford Kuga 2.0 EcoBlue 140 kW AT AWD ST-Line X
Ford Kuga 2.0 EcoBlue 140 kW AT AWD ST-Line X
Ford Kuga 2.0 EcoBlue 140 kW AT AWD ST-Line X
Ford Kuga 2.0 EcoBlue 140 kW AT AWD ST-Line X
Ford Kuga 2.0 EcoBlue 140 kW AT AWD ST-Line X
Kuga se drží osvědčeného způsobu ovládání, které je nám blízké. Základní funkce včetně klimatizace se nastavují tlačítky. Líbí se nám i dostatek odkládacích schránek.
Ford Kuga 2.0 EcoBlue 140 kW AT AWD ST-Line X
Zadní i přední kamera se dodávají jen v rámci obsáhlé sady Technology (34 900 Kč)
Ford Kuga 2.0 EcoBlue 140 kW AT AWD ST-Line X
Ford Kuga 2.0 EcoBlue 140 kW AT AWD ST-Line X
Osmistupňový automat řadí velmi intuitivně a řidič nemá potřebu do jeho činnosti zasahovat. Přesto nám vadí, že i po přepnutí do manuálního módu si po chvíli začne řadit dle svého. Páčky po volantem tedy využijete jen například pro podřazení před předjížděním.
Ford Kuga 2.0 EcoBlue 140 kW AT AWD ST-Line X
Ford Kuga 2.0 EcoBlue 140 kW AT AWD ST-Line X
Ford Kuga 2.0 EcoBlue 140 kW AT AWD ST-Line X
Ford Kuga 2.0 EcoBlue 140 kW AT AWD ST-Line X
Ford Kuga 2.0 EcoBlue 140 kW AT AWD ST-Line X
Ford Kuga 2.0 EcoBlue 140 kW AT AWD ST-Line X
Výbava ST-Line X se pyšní sedadly s čalouněním připomínajícím alcantaru, které doplňuje na bocích umělá kůže. Tvarování není sportovní, potěší spíše komfort na dlouhých cestách.
Posuv zadní lavice přináší ceněnou variabilitu. Posunete-li sedadla vzad, je místo před koleny královské.
Ford Kuga 2.0 EcoBlue 140 kW AT AWD ST-Line X
Ford Kuga 2.0 EcoBlue 140 kW AT AWD ST-Line X
Ford Kuga 2.0 EcoBlue 140 kW AT AWD ST-Line X
Ford Kuga 2.0 EcoBlue 140 kW AT AWD ST-Line X
Ford Kuga 2.0 EcoBlue 140 kW AT AWD ST-Line X
Ford Kuga 2.0 EcoBlue 140 kW AT AWD ST-Line X
Ford Kuga 2.0 EcoBlue 140 kW AT AWD ST-Line X
Ford Kuga 2.0 EcoBlue 140 kW AT AWD ST-Line X
Ford Kuga 2.0 EcoBlue 140 kW AT AWD ST-Line X
Ford Kuga 2.0 EcoBlue 140 kW AT AWD ST-Line X
Ford Kuga 2.0 EcoBlue 140 kW AT AWD ST-Line X
Ford Kuga 2.0 EcoBlue 140 kW AT AWD ST-Line X
Ford Kuga 2.0 EcoBlue 140 kW AT AWD ST-Line X
Ford Kuga 2.0 EcoBlue 140 kW AT AWD ST-Line X
Ford Kuga 2.0 EcoBlue 140 kW AT AWD ST-Line X
Zavazadelník rekordy neláme, je však dobře čalouněný a na boku nechybějí alespoň malé háčky
Ford Kuga 2.0 EcoBlue 140 kW AT AWD ST-Line X
Ford Kuga 2.0 EcoBlue 140 kW AT AWD ST-Line X
Ford Kuga 2.0 EcoBlue 140 kW AT AWD ST-Line X
Nejsilnější dvoulitr se jako jediný pojí se čtyřkolkou, zatím nás těší především velmi příznivá spotřeba kolem šesti litrů
Ford Kuga 2.0 EcoBlue 140 kW AT AWD ST-Line X
Chrániče hran, které mají u Fordu tradici, přišla s nimi už minulá generace focusu
I tentokrát jsme po zajetí zamířili na brzdovou zkušebnu. Bohužel jsme si neuvědomili, že kugu nelze žádným způsobem přinutit, aby zvolený kvalt držela déle než několik sekund. Ověřit výkon motoru zde tedy nelze.
Ford Kuga 2.0 EcoBlue 140 kW AT AWD ST-Line X
Kugu s počátečným stavem tachometru 555 km přebíral šéfredaktor Zbyšek Pechr (vlevo) od tiskového mluvčího Fordu Martina Linharta (vpravo) počátkem srpna.