Logo magazínu

Start dlouhodobého testu Volkswagen ID.3 Pro S – Ideál klidného řidiče

29/43
Prohlédnout znovu

Start dlouhodobého testu Volkswagen ID.3 Pro S – Ideál klidného řidiče

Volkswagen ID.3 Pro S | Svět motorů/Petr Homolka
Průměrná spotřeba elektrické energie VW ID.3 Pro S | Svět motorů
Displej před řidičem zobrazuje jen to nejnutnější, a navíc to samé jako průhledový displej. | Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen ID.3 Pro S | Svět motorů/Petr Homolka
Na nezvykle minimalistický interiér ID.3 si zvykáme pomalu. | Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen ID.3 Pro S | Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen ID.3 Pro S | Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen ID.3 Pro S | Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen ID.3 Pro S | Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen ID.3 Pro S | Svět motorů/Petr Homolka
Grafika multimediálního systému je přehledná a po chvíli jízdy je displej, který se hned po startu zasekává, i rychlý. Menu klimatizace nám zase přijde zbytečně překomplikované. | Svět motorů/Petr Homolka
Oceňujeme spoustu místa, stále ale bojujeme s dotykovým ovládáním a také voličem převodovky za volantem vedle displeje. Auto má pouze jednu úroveň rekuperace (B), která například ve sportovním režimu nejde vypnout. | Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen ID.3 Pro S | Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen ID.3 Pro S | Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen ID.3 Pro S | Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen ID.3 Pro S | Svět motorů/Petr Homolka
Naše varianta je pouze čtyřmístná, za auto se stejnou technikou a pěti místy k sezení se připlácí 4000 Kč | Svět motorů/Petr Homolka
V interiéru už se setkáváme pouze s konektory USB typu C, ke kterým je potřeba si pořídit speciální kabel s tímto připojením na obou koncích | Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen ID.3 Pro S | Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen ID.3 Pro S | Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen ID.3 Pro S | Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen ID.3 Pro S | Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen ID.3 Pro S | Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen ID.3 Pro S | Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen ID.3 Pro S | Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen ID.3 Pro S | Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen ID.3 Pro S | Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen ID.3 Pro S | Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen ID.3 Pro S | Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen ID.3 Pro S | Svět motorů/Petr Homolka
I přes uložení elektromotoru u zadní nápravy zbývá v kufru dostatek místa. Navíc má pravidelný tvar a rovné boky plus dvojitou podlahu, kde vozíme změť nabíjecích kabelů. | Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen ID.3 Pro S | Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen ID.3 Pro S | Svět motorů/Petr Homolka
Pod přední kapotou se volkswagenu na rozdíl od konkurence místo na další ukládací prostory nalézt nepodařilo | Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen ID.3 Pro S | Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen ID.3 Pro S | Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen ID.3 Pro S | Svět motorů/Petr Homolka
Velká, 20“ litá kola za příplatek 15 700 Kč (pouze verze Pro S, jinak 47 000 Kč) mají nezvyklý design a mají zlepšovat aerodynamiku vozu | Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen ID.3 Pro S | Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen ID.3 Pro S | Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen ID.3 Pro S | Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen ID.3 Pro S | Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen ID.3 Pro S | Svět motorů/Petr Homolka

Další změna identity ze sedanu na crossover? Mazda 6 stojí na rozcestí

Porsche neuhlídalo fotky 911 GT3 RS! Bude skutečně agresivní

Audi údajně chystá velké SUV Q9. Má mít spalovací motory, jako jedno z posledních

BMW 2002 Turbo: Pradědeček divize M je jedním z nejdivočejších, nejhezčích a nejpozoruhodnějších BMW v historii