Logo magazínu

TEST Mazda 2 Revolution G90 Mild Hybrid – Staromilská radost z řízení, jen trochu drahá

1/28
Prohlédnout znovu

TEST Mazda 2 Revolution G90 Mild Hybrid – Staromilská radost z řízení, jen trochu drahá

Mazda 2 Revolution G90 Mild Hybrid | Auto.cz/Petr Homolka
Mazda 2 Revolution G90 Mild Hybrid | Auto.cz/Petr Homolka
Mazda 2 Revolution G90 Mild Hybrid | Auto.cz/Petr Homolka
Mazda 2 Revolution G90 Mild Hybrid | Auto.cz/Petr Homolka
Mazda 2 Revolution G90 Mild Hybrid | Auto.cz/Petr Homolka
Mazda 2 Revolution G90 Mild Hybrid | Auto.cz/Petr Homolka
Mazda 2 Revolution G90 Mild Hybrid | Auto.cz/Petr Homolka
Mazda 2 Revolution G90 Mild Hybrid | Auto.cz/Petr Homolka
Mazda 2 Revolution G90 Mild Hybrid | Auto.cz/Petr Homolka
Mazda 2 Revolution G90 Mild Hybrid | Auto.cz/Petr Homolka
Mazda 2 Revolution G90 Mild Hybrid | Auto.cz/Petr Homolka
Mazda 2 Revolution G90 Mild Hybrid | Auto.cz/Petr Homolka
Mazda 2 Revolution G90 Mild Hybrid | Auto.cz/Petr Homolka
Mazda 2 Revolution G90 Mild Hybrid | Auto.cz/Petr Homolka
Mazda 2 Revolution G90 Mild Hybrid | Auto.cz/Petr Homolka
Mazda 2 Revolution G90 Mild Hybrid | Auto.cz/Petr Homolka
Mazda 2 Revolution G90 Mild Hybrid | Auto.cz/Petr Homolka
Mazda 2 Revolution G90 Mild Hybrid | Auto.cz/Petr Homolka
Mazda 2 Revolution G90 Mild Hybrid | Auto.cz/Petr Homolka
Mazda 2 Revolution G90 Mild Hybrid | Auto.cz/Petr Homolka
Mazda 2 Revolution G90 Mild Hybrid | Auto.cz/Petr Homolka
Mazda 2 Revolution G90 Mild Hybrid | Auto.cz/Petr Homolka
Mazda 2 Revolution G90 Mild Hybrid | Auto.cz/Petr Homolka
Mazda 2 Revolution G90 Mild Hybrid | Auto.cz/Petr Homolka
Mazda 2 Revolution G90 Mild Hybrid | Auto.cz/Petr Homolka
Mazda 2 Revolution G90 Mild Hybrid | Auto.cz/Petr Homolka
Mazda 2 Revolution G90 Mild Hybrid | Auto.cz/Petr Homolka
Mazda 2 Revolution G90 Mild Hybrid | Auto.cz/Petr Homolka

Nadšenec si postavil vlastní závoďák. Úžasný kříženec využívá základ ze staré škodovky

Lamborghini Urus se časem stane elektrické, naznačil designér značky