TEST Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT – Evolucí vstříc dokonalosti

1/43
Přehled fotografií
Zavřít
  • Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT
    Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • V toyotě je stále viditelný pás základních funkcí po levé straně displeje, přehlednost však není ideální a třeba nastavování asistenčních systémů se loví výlučně přes tlačítka na volantu, což není moc šikovné
    V toyotě je stále viditelný pás základních funkcí po levé straně displeje, přehlednost však není ideální a třeba nastavování asistenčních systémů se loví výlučně přes tlačítka na volantu, což není moc šikovné| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT
    Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT
    Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT
    Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Palubní deska je výborně tvarovaná a řidiče v žádném směru neutlačuje. Celočerné provedení působí nenápadně a pro někoho bude fádní. Šikovné je zachování klasických tlačítek pod displejem, naopak ta na volantu působí nesourodě a potmě se v nich hůře orientuje.
    Palubní deska je výborně tvarovaná a řidiče v žádném směru neutlačuje. Celočerné provedení působí nenápadně a pro někoho bude fádní. Šikovné je zachování klasických tlačítek pod displejem, naopak ta na volantu působí nesourodě a potmě se v nich hůře orientuje.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT
    Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Konzervativní zákazníky potěší zachování klasického voliče automatu, místo sice zabírá, ale na nedostatek odkládacích prostor si ani v toyotě rozhodně nelze stěžovat, ani zde nechybí indukční dobíjení
    Konzervativní zákazníky potěší zachování klasického voliče automatu, místo sice zabírá, ale na nedostatek odkládacích prostor si ani v toyotě rozhodně nelze stěžovat, ani zde nechybí indukční dobíjení| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT
    Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT
    Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT
    Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT
    Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • V toyotě je stále viditelný pás základních funkcí po levé straně displeje, přehlednost však není ideální a třeba nastavování asistenčních systémů se loví výlučně přes tlačítka na volantu, což není moc šikovné
    V toyotě je stále viditelný pás základních funkcí po levé straně displeje, přehlednost však není ideální a třeba nastavování asistenčních systémů se loví výlučně přes tlačítka na volantu, což není moc šikovné| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT
    Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT
    Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT
    Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT
    Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • V toyotě se sedí o něco výše, ale ani tak není problém s nalezením přirozené pozice, nad hlavou nicméně zůstává dlouhánům jen skromná rezerva
    V toyotě se sedí o něco výše, ale ani tak není problém s nalezením přirozené pozice, nad hlavou nicméně zůstává dlouhánům jen skromná rezerva| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Zadní sedadla připomínají křesla, jsou široká, příjemně tuhá a opěrka na dveřích příjemně podepírá předloktí v celé délce. Celkově si zde užijete více pohodlí než v superbu.
    Zadní sedadla připomínají křesla, jsou široká, příjemně tuhá a opěrka na dveřích příjemně podepírá předloktí v celé délce. Celkově si zde užijete více pohodlí než v superbu.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT
    Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT
    Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT
    Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • V toyotě je stále viditelný pás základních funkcí po levé straně displeje, přehlednost však není ideální a třeba nastavování asistenčních systémů se loví výlučně přes tlačítka na volantu, což není moc šikovné
    V toyotě je stále viditelný pás základních funkcí po levé straně displeje, přehlednost však není ideální a třeba nastavování asistenčních systémů se loví výlučně přes tlačítka na volantu, což není moc šikovné| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT
    Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT
    Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Toyota reaguje na prudké změny směru rychle a chová se ukázkově, přibrzďování kol probíhá citlivě a nepůsobí nijak rušivě
    Toyota reaguje na prudké změny směru rychle a chová se ukázkově, přibrzďování kol probíhá citlivě a nepůsobí nijak rušivě| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT
    Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT
    Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT
    Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Pneumatiky v testu: Nokian WR Snowproof P 235/45 R18
    Pneumatiky v testu: Nokian WR Snowproof P 235/45 R18| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT
    Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT
    Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Vstupný otvor je sice široký, ale jak to u sedanů bývá – na výšku je průchod hodně omezený. Háčky jsou umístěné na zadní straně blízko vstupu a příliš nízko.
    Vstupný otvor je sice široký, ale jak to u sedanů bývá – na výšku je průchod hodně omezený. Háčky jsou umístěné na zadní straně blízko vstupu a příliš nízko.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Jedinou možností z hlediska variability je průvlak na lyže.
    Jedinou možností z hlediska variability je průvlak na lyže.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Náhradní kolo je součástí výbavy vždy, nachází se pod plastovým krytem
    Náhradní kolo je součástí výbavy vždy, nachází se pod plastovým krytem| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT
    Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT
    Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Hybrid páté generace posílil, méně se vytáčí a dynamicky dělá dobrý dojem. Spotřebou nedokáže dieselu konkurovat jen na dálnici.
    Hybrid páté generace posílil, méně se vytáčí a dynamicky dělá dobrý dojem. Spotřebou nedokáže dieselu konkurovat jen na dálnici.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT
    Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • I toyota nabízí dvě varianty diodových světlometů, zkoušeli jsme ty vrcholné. Ty sice svítí dobře, ale mají „pouze“ automatické přepínání na dálkovky.
    I toyota nabízí dvě varianty diodových světlometů, zkoušeli jsme ty vrcholné. Ty sice svítí dobře, ale mají „pouze“ automatické přepínání na dálkovky.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT
    Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • U toyoty si lze vybírat mezi sedmnáctkami a osmnáctkami, což ke komfortnímu charakteru vozu ladí. Rozměry pneumatik jsou stejné jako u superbu.
    U toyoty si lze vybírat mezi sedmnáctkami a osmnáctkami, což ke komfortnímu charakteru vozu ladí. Rozměry pneumatik jsou stejné jako u superbu.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Principiálně se podvozek obou vozů neliší, oba mají vzadu víceprvkovou nápravu. Superb má spodek vozu lépe zakrytý, což prospívá aerodynamice.
    Principiálně se podvozek obou vozů neliší, oba mají vzadu víceprvkovou nápravu. Superb má spodek vozu lépe zakrytý, což prospívá aerodynamice.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT
V toyotě je stále viditelný pás základních funkcí po levé straně displeje, přehlednost však není ideální a třeba nastavování asistenčních systémů se loví výlučně přes tlačítka na volantu, což není moc šikovné
Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT
Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT
Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT
Palubní deska je výborně tvarovaná a řidiče v žádném směru neutlačuje. Celočerné provedení působí nenápadně a pro někoho bude fádní. Šikovné je zachování klasických tlačítek pod displejem, naopak ta na volantu působí nesourodě a potmě se v nich hůře orientuje.
Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT
Konzervativní zákazníky potěší zachování klasického voliče automatu, místo sice zabírá, ale na nedostatek odkládacích prostor si ani v toyotě rozhodně nelze stěžovat, ani zde nechybí indukční dobíjení
Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT
Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT
Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT
Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT
V toyotě je stále viditelný pás základních funkcí po levé straně displeje, přehlednost však není ideální a třeba nastavování asistenčních systémů se loví výlučně přes tlačítka na volantu, což není moc šikovné
Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT
Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT
Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT
Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT
V toyotě se sedí o něco výše, ale ani tak není problém s nalezením přirozené pozice, nad hlavou nicméně zůstává dlouhánům jen skromná rezerva
Zadní sedadla připomínají křesla, jsou široká, příjemně tuhá a opěrka na dveřích příjemně podepírá předloktí v celé délce. Celkově si zde užijete více pohodlí než v superbu.
Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT
Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT
Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT
V toyotě je stále viditelný pás základních funkcí po levé straně displeje, přehlednost však není ideální a třeba nastavování asistenčních systémů se loví výlučně přes tlačítka na volantu, což není moc šikovné
Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT
Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT
Toyota reaguje na prudké změny směru rychle a chová se ukázkově, přibrzďování kol probíhá citlivě a nepůsobí nijak rušivě
Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT
Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT
Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT
Pneumatiky v testu: Nokian WR Snowproof P 235/45 R18
Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT
Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT
Vstupný otvor je sice široký, ale jak to u sedanů bývá – na výšku je průchod hodně omezený. Háčky jsou umístěné na zadní straně blízko vstupu a příliš nízko.
Jedinou možností z hlediska variability je průvlak na lyže.
Náhradní kolo je součástí výbavy vždy, nachází se pod plastovým krytem
Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT
Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT
Hybrid páté generace posílil, méně se vytáčí a dynamicky dělá dobrý dojem. Spotřebou nedokáže dieselu konkurovat jen na dálnici.
Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT
I toyota nabízí dvě varianty diodových světlometů, zkoušeli jsme ty vrcholné. Ty sice svítí dobře, ale mají „pouze“ automatické přepínání na dálkovky.
Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT
U toyoty si lze vybírat mezi sedmnáctkami a osmnáctkami, což ke komfortnímu charakteru vozu ladí. Rozměry pneumatik jsou stejné jako u superbu.
Principiálně se podvozek obou vozů neliší, oba mají vzadu víceprvkovou nápravu. Superb má spodek vozu lépe zakrytý, což prospívá aerodynamice.