Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
V toyotě je stále viditelný pás základních funkcí po levé straně displeje, přehlednost však není ideální a třeba nastavování asistenčních systémů se loví výlučně přes tlačítka na volantu, což není moc šikovné|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Palubní deska je výborně tvarovaná a řidiče v žádném směru neutlačuje. Celočerné provedení působí nenápadně a pro někoho bude fádní. Šikovné je zachování klasických tlačítek pod displejem, naopak ta na volantu působí nesourodě a potmě se v nich hůře orientuje.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Konzervativní zákazníky potěší zachování klasického voliče automatu, místo sice zabírá, ale na nedostatek odkládacích prostor si ani v toyotě rozhodně nelze stěžovat, ani zde nechybí indukční dobíjení|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
V toyotě je stále viditelný pás základních funkcí po levé straně displeje, přehlednost však není ideální a třeba nastavování asistenčních systémů se loví výlučně přes tlačítka na volantu, což není moc šikovné|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
V toyotě se sedí o něco výše, ale ani tak není problém s nalezením přirozené pozice, nad hlavou nicméně zůstává dlouhánům jen skromná rezerva|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Zadní sedadla připomínají křesla, jsou široká, příjemně tuhá a opěrka na dveřích příjemně podepírá předloktí v celé délce. Celkově si zde užijete více pohodlí než v superbu.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
V toyotě je stále viditelný pás základních funkcí po levé straně displeje, přehlednost však není ideální a třeba nastavování asistenčních systémů se loví výlučně přes tlačítka na volantu, což není moc šikovné|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Toyota reaguje na prudké změny směru rychle a chová se ukázkově, přibrzďování kol probíhá citlivě a nepůsobí nijak rušivě|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Pneumatiky v testu: Nokian WR Snowproof P 235/45 R18|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Vstupný otvor je sice široký, ale jak to u sedanů bývá – na výšku je průchod hodně omezený. Háčky jsou umístěné na zadní straně blízko vstupu a příliš nízko.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Jedinou možností z hlediska variability je průvlak na lyže.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Náhradní kolo je součástí výbavy vždy, nachází se pod plastovým krytem|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Hybrid páté generace posílil, méně se vytáčí a dynamicky dělá dobrý dojem. Spotřebou nedokáže dieselu konkurovat jen na dálnici.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
I toyota nabízí dvě varianty diodových světlometů, zkoušeli jsme ty vrcholné. Ty sice svítí dobře, ale mají „pouze“ automatické přepínání na dálkovky.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
U toyoty si lze vybírat mezi sedmnáctkami a osmnáctkami, což ke komfortnímu charakteru vozu ladí. Rozměry pneumatik jsou stejné jako u superbu.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Principiálně se podvozek obou vozů neliší, oba mají vzadu víceprvkovou nápravu. Superb má spodek vozu lépe zakrytý, což prospívá aerodynamice.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert