Logo magazínu

Audi A8 L 4.2 TDI – Jistě, pane ministře

1/37
Prohlédnout znovu

Audi A8 L 4.2 TDI – Jistě, pane ministře

Audi A8 L 4.2 TDI – Jistě, pane ministře | acz
Audi A8 | acz
Audi A8 | acz
Audi A8 | acz
Audi A8 | acz
Audi A8 | acz
Audi A8 | acz
Audi A8 | acz
Audi A8 | acz
Audi A8 | acz
Audi A8 | acz
Audi A8 | acz
Audi A8 | acz
Audi A8 | acz
Audi A8 | acz
Audi A8 | acz
Audi A8 | acz
Audi A8 | acz
Audi A8 | acz
Audi A8 | acz
Audi A8 | acz
Audi A8 | acz
Audi A8 | acz
Audi A8 | acz
Audi A8 | acz
Audi A8 | acz
Audi A8 | acz
Audi A8 | acz
Audi A8 | acz
Audi A8 | acz
Audi A8 | acz
Audi A8 | acz
Audi A8 | acz
Audi A8 | acz
Audi A8 | acz
Audi A8 | acz
Audi A8 | acz

Šéf Citroënu zvěstuje konec SUV. Auta podle něj mají být lehčí a zábavnější

Raritní Porsche 911 Junior je na prodej v Česku a není levné. Má motor od Hondy a dvoustupňový manuál

Nová Toyota Grand Highlander oficiálně: Je obrovská! Dospělé sveze i ve třetí řadě, přesně proto vznikla

Povinná výbava v ČR a cizině: Nepovinné pro auto, povinné pro řidiče!

Omlazené Alfy Romeo Stelvio a Giulia potvrzují další motory. Základem je 160koňová naftová zadokolka

Datsun Sunny B10 a B110 (1966–1973): Japonský trabant