Logo magazínu

Audi A8 4.2 TDI quattro – Sbohem, starý brachu

1/41
Prohlédnout znovu

Audi A8 4.2 TDI quattro – Sbohem, starý brachu

Audi A8 4.2 TDI quattro – Sbohem, starý brachu | acz
Audi A8 | acz
Audi A8 | acz
Audi A8 | acz
Audi A8 | acz
Audi A8 | acz
Audi A8 | acz
Audi A8 | acz
Audi A8 | acz
Audi A8 | acz
Audi A8 | acz
Audi A8 | acz
Audi A8 | acz
Audi A8 | acz
Audi A8 | acz
Audi A8 | acz
Audi A8 | acz
Audi A8 | acz
Audi A8 | acz
Audi A8 | acz
Audi A8 | acz
Audi A8 | acz
Audi A8 | acz
Audi A8 | acz
Audi A8 | acz
Audi A8 | acz
Audi A8 | acz
Audi A8 | acz
Audi A8 | acz
Audi A8 | acz
Audi A8 | acz
Audi A8 | acz
Audi A8 | acz
Audi A8 | acz
Audi A8 | acz
Audi A8 | acz
Audi A8 | acz
Audi A8 | acz
Audi A8 | acz
Audi A8 | acz
Audi A8 | acz

Šéf Citroënu zvěstuje konec SUV. Auta podle něj mají být lehčí a zábavnější

Nová Toyota Grand Highlander oficiálně: Je obrovská! Dospělé sveze i ve třetí řadě, přesně proto vznikla

Povinná výbava v ČR a cizině: Nepovinné pro auto, povinné pro řidiče!

Omlazené Alfy Romeo Stelvio a Giulia potvrzují další motory. Základem je 160koňová naftová zadokolka

Datsun Sunny B10 a B110 (1966–1973): Japonský trabant