Velmi jednoduše navržená grafi ka usnadňuje orientaci, palubní počítač zobrazuje méně informací – chybí mu například čas jízdy nebo teplota oleje.|
Zdroj: acz
Nissan Micra 0.9 IG-T|
Zdroj: acz
Nissan Micra 0.9 IG-T|
Zdroj: acz
Japonci si dali na interiéru záležet a nápaditosti i materiály micra ibizu válcuje. Obsluha palubních systémů však není tak intuitivní a přes širší přední sloupky je hůře vidět.|
Zdroj: acz
Nissan Micra 0.9 IG-T|
Zdroj: acz
Parkovací kamera nabízí i pohled z ptačí perspektivy. Samotný multimediální systém však příliš rychlými reakcemi neoplývá a nepotěší ani malá tlačítka na bocích.|
Zdroj: acz
K přesnosti řazení nemáme výhrady, byť dráhy jsou o něco delší|
Zdroj: acz
Nissan Micra 0.9 IG-T|
Zdroj: acz
K ovládání tempomatu slouží tlačítka vpravo na volantu.|
Zdroj: acz
Nissan Micra 0.9 IG-T|
Zdroj: acz
Jednozónová klimatizace v micře se ovládá jednoduše, na rozdíl od ibizy však nemá oddělená tlačítka pro směřování vzduchu do různých směrů|
Zdroj: acz
Intenzita podsvícení se reguluje kolébkovým tlačítkem vlevo od volantu.|
Zdroj: acz
Micra nabízí na jednom místě vstup USB, Aux i 12 V zásuvku, díky čemuž nemusíte tahat napájecí kabely přes řadicí páku dozadu|
Zdroj: acz
Kontrastně zbarvená sedadla micry jsou sice nepatrně menší, ale méně sevřená než v ibize a více vyhoví korpulentnějším postavám. Pásy mají výškové nastavování.|
Zdroj: acz
Do micry se velká láhev vejde bez problémů, avšak trochu koliduje s dveřním madlem. To je samo o sobě dlouhé a může vadit levé noze.|
Zdroj: acz
U micry se elektricky ovládají pouze přední okna, samočinně vyjíždí jen to u řidiče. Vzadu mají všechny verze kličku.|
Zdroj: acz
Specialitou micry je reproduktor v hlavové opěrce dodávaný za 13 000 Kč. Bohužel však zcela chybí ozvučení vzadu.|
Zdroj: acz
Nissan Micra 0.9 IG-T|
Zdroj: acz
Nissan Micra 0.9 IG-T|
Zdroj: acz
Nissan Micra 0.9 IG-T|
Zdroj: acz
Naladění micry je více přetáčivé a od řidiče žádá větší součinnost, stabilizace zasahuje zvolna a vůz zcela nezkrotí. Tuhý podvozek dovoluje větší zvedání zadního kola, což podporuje ustřelování zádě. Chválíme přesné řízení.|
Zdroj: acz
Nissan Micra 0.9 IG-T|
Zdroj: acz
Nissan Micra 0.9 IG-T|
Zdroj: acz
Nissan Micra 0.9 IG-T|
Zdroj: acz
Nissan Micra 0.9 IG-T|
Zdroj: acz
Nissan Micra 0.9 IG-T|
Zdroj: acz
Nissan Micra 0.9 IG-T|
Zdroj: acz
Nissan Micra 0.9 IG-T|
Zdroj: acz
Nissan Micra 0.9 IG-T|
Zdroj: acz
Nissan Micra 0.9 IG-T|
Zdroj: acz
Nissan Micra 0.9 IG-T|
Zdroj: acz
Nissan Micra 0.9 IG-T|
Zdroj: acz
Důkladně čalouněný zavazadelník nabízí velmi dobrou výšku, v ostatních rozměrech však ztrácí, nejvíce pak v ložné délce. Chyběly nám háčky na bocích.|
Zdroj: acz
Nissan Micra 0.9 IG-T|
Zdroj: acz
Motor 0.9 IG-T vyznává jednoduchou techniku, chybí mu přímé vstřikování i proměnné časování výfukových ventilů. V nižších otáčkách moc nejede a žádá více paliva než ibiza|
Zdroj: acz
Nissan Micra 0.9 IG-T|
Zdroj: acz
Nissan Micra 0.9 IG-T|
Zdroj: acz
Nissan Micra 0.9 IG-T|
Zdroj: acz
Nissan Micra 0.9 IG-T|
Zdroj: acz
Nissan Micra 0.9 IG-T|
Zdroj: acz
Nissan Micra 0.9 IG-T|
Zdroj: acz
Stupnice rychloměru není ve vyšších rychlostech úplně názorná, mezi přístroji se nachází tradiční displej palubního počítače. Ovládá se velmi intuitivně tlačítky na pravé straně volantu.|
Zdroj: acz
Seat Ibiza 1.0 TSI|
Zdroj: acz
Palubní deska vyznává jednoduché tvary. Proti předchůdci působí stroze i trochu fádně a nepotěší tvrdými plasty. Zlepšila se však ergonomie i přehlednost.|
Zdroj: acz
Seat Ibiza 1.0 TSI|
Zdroj: acz
Základní audiosystém bez navigace nabízí jen 5“ displej, ke snadnosti ovládání však připomínky nemáme. Zpětnou kameru doplňuje piktogram zobrazující data z parkovacích čidel.|
Zdroj: acz
Řazení v ibize funguje velmi lehce a přesně. Dráhy jsou krátké a kulatá hlavice se dobře drží.|
Zdroj: acz
Tempomat se nastavuje levou páčkou pod volantem.|
Zdroj: acz
Kvůli ztlumení jasu však musíte do menu palubního systému.|
Zdroj: acz
Ovládání klimatizace nemůže být jednodušší. V případě samočinné verze dostanete rovnou dvouzónové provedení, což je mezi malými vozy ojedinělé.|
Zdroj: acz
V praktické schránce před řadicí pákou se nacházejí konektory USB a AUX, napájecí zásuvka je neprakticky až u ruční brzdy|
Zdroj: acz
Univerzálně tvarovaná sedadla se v ramenech trochu zužují. Výplně jsou měkčí, avšak záda z nich nebolí. Stejně jako většímu leonu chybějí i ibize výškově stavitelné pásy.|
Zdroj: acz
Seat Ibiza 1.0 TSI|
Zdroj: acz
Mělká palubní deska umožňuje blízké přisunutí, aniž by bylo řidičovo koleno v ohrožení. Vyšším jedincům může vadit menší možnost vysunutí hlavové opěrky.|
Zdroj: acz
Na poměry malých aut je prostor před koleny královský a dozadu hodně protažená střecha nechává i hodně místa ve vertikálním směru.|
Zdroj: acz
Rozměrná kapsa v předních dveřích ibizy pojme velkou láhev jako nic a ve schránce stále zbývá spousta místa|
Zdroj: acz
Elektrické ovládání zadních oken se u ibizy nabízí standardně od výbavy Style, automatické dojezdy nahoru i dolů jsou všude|
Zdroj: acz
Seat Ibiza 1.0 TSI|
Zdroj: acz
Seat Ibiza 1.0 TSI|
Zdroj: acz
Seat Ibiza 1.0 TSI|
Zdroj: acz
Na změnu směru reaguje ibiza okamžitě a bez náznaků těžkopádnosti, záď vybočuje jen lehce a nežádá výraznější korekce. Stabilizace zasahuje jemně, příliš práce ale nemá. Řízení však neposkytuje tolik informací jako v micře.|
Zdroj: acz
Seat Ibiza 1.0 TSI|
Zdroj: acz
Seat Ibiza 1.0 TSI|
Zdroj: acz
Seat Ibiza 1.0 TSI|
Zdroj: acz
Seat Ibiza 1.0 TSI|
Zdroj: acz
Seat Ibiza 1.0 TSI|
Zdroj: acz
Seat Ibiza 1.0 TSI|
Zdroj: acz
Seat Ibiza 1.0 TSI|
Zdroj: acz
Seat Ibiza 1.0 TSI|
Zdroj: acz
Seat Ibiza 1.0 TSI|
Zdroj: acz
Seat Ibiza 1.0 TSI|
Zdroj: acz
Kufr ibizy je velmi dobře skladný a půdorysem i objemem patří k největším ve třídě. Schod po sklopení opěradel lze vyrovnat dvojitým dnem (4900 Kč).|
Zdroj: acz
Seat Ibiza 1.0 TSI|
Zdroj: acz
Litrovému tříválci se sice nelíbí úplně nejnižší otáčky, kde trochu duní, avšak silně táhne už od 1500 ot./min a spokojí se s přídělem kolem 6 l/100 km.|
Zdroj: acz