Ford Mondeo 5dv. 2.0 TDCi vs. Opel Insignia Grand Sport 2.0 CDTI – Mládí má zelenou

17/94
Přehled fotografií
Zavřít
  • Ford Mondeo 5dv. 2.0 TDCi vs. Opel Insignia Grand Sport 2.0 CDTI – Mládí má zelenou
    Ford Mondeo 5dv. 2.0 TDCi vs. Opel Insignia Grand Sport 2.0 CDTI – Mládí má zelenou| Zdroj: acz
  • Ford Mondeo 5dv. 2.0 TDCi vs. Opel Insignia Grand Sport 2.0 CDTI
    Ford Mondeo 5dv. 2.0 TDCi vs. Opel Insignia Grand Sport 2.0 CDTI| Zdroj: acz
  • Ford Mondeo 5dv. 2.0 TDCi vs. Opel Insignia Grand Sport 2.0 CDTI
    Ford Mondeo 5dv. 2.0 TDCi vs. Opel Insignia Grand Sport 2.0 CDTI| Zdroj: acz
  • Ford Mondeo 5dv. 2.0 TDCi vs. Opel Insignia Grand Sport 2.0 CDTI
    Ford Mondeo 5dv. 2.0 TDCi vs. Opel Insignia Grand Sport 2.0 CDTI| Zdroj: acz
  • Ford Mondeo 5dv. 2.0 TDCi vs. Opel Insignia Grand Sport 2.0 CDTI
    Ford Mondeo 5dv. 2.0 TDCi vs. Opel Insignia Grand Sport 2.0 CDTI| Zdroj: acz
  • Ford Mondeo 5dv. 2.0 TDCi vs. Opel Insignia Grand Sport 2.0 CDTI
    Ford Mondeo 5dv. 2.0 TDCi vs. Opel Insignia Grand Sport 2.0 CDTI| Zdroj: acz
  • Ford Mondeo 5dv. 2.0 TDCi vs. Opel Insignia Grand Sport 2.0 CDTI
    Ford Mondeo 5dv. 2.0 TDCi vs. Opel Insignia Grand Sport 2.0 CDTI| Zdroj: acz
  • Ford Mondeo 5dv. 2.0 TDCi vs. Opel Insignia Grand Sport 2.0 CDTI
    Ford Mondeo 5dv. 2.0 TDCi vs. Opel Insignia Grand Sport 2.0 CDTI| Zdroj: acz
  • Ford Mondeo 5dv. 2.0 TDCi vs. Opel Insignia Grand Sport 2.0 CDTI
    Ford Mondeo 5dv. 2.0 TDCi vs. Opel Insignia Grand Sport 2.0 CDTI| Zdroj: acz
  • Ford Mondeo 5dv. 2.0 TDCi vs. Opel Insignia Grand Sport 2.0 CDTI
    Ford Mondeo 5dv. 2.0 TDCi vs. Opel Insignia Grand Sport 2.0 CDTI| Zdroj: acz
  • Ford Mondeo 5dv. 2.0 TDCi vs. Opel Insignia Grand Sport 2.0 CDTI
    Ford Mondeo 5dv. 2.0 TDCi vs. Opel Insignia Grand Sport 2.0 CDTI| Zdroj: acz
  • Velký barevný displej palubního počítače v přístrojích má testovaný ford ve standardu, stejně jako multimediální systém s navigací
    Velký barevný displej palubního počítače v přístrojích má testovaný ford ve standardu, stejně jako multimediální systém s navigací| Zdroj: acz
  • Na stylu palubní desky je znát, že mondeo se světu představilo již před pěti lety. Ergonomicky mu však není co vytknout – snad jen to, že obrazovka není blíže zornému poli řidiče.
    Na stylu palubní desky je znát, že mondeo se světu představilo již před pěti lety. Ergonomicky mu však není co vytknout – snad jen to, že obrazovka není blíže zornému poli řidiče.| Zdroj: acz
  • Ford Mondeo 5dv. 2.0 TDCi
    Ford Mondeo 5dv. 2.0 TDCi| Zdroj: acz
  • Příznivý vliv na spotřebu mají zřejmě i delší převody.
    Příznivý vliv na spotřebu mají zřejmě i delší převody.| Zdroj: acz
  • Ford Mondeo 5dv. 2.0 TDCi
    Ford Mondeo 5dv. 2.0 TDCi| Zdroj: acz
  • Velký barevný displej palubního počítače v přístrojích má testovaný ford ve standardu, stejně jako multimediální systém s navigací
    Velký barevný displej palubního počítače v přístrojích má testovaný ford ve standardu, stejně jako multimediální systém s navigací| Zdroj: acz
  • Ford Mondeo 5dv. 2.0 TDCi
    Ford Mondeo 5dv. 2.0 TDCi| Zdroj: acz
  • Ford Mondeo 5dv. 2.0 TDCi
    Ford Mondeo 5dv. 2.0 TDCi| Zdroj: acz
  • Mondeo nabídne velkou schránku před spolujezdcem
    Mondeo nabídne velkou schránku před spolujezdcem| Zdroj: acz
  • Z boku přístupná přihrádka ve středovém tunelu
    Z boku přístupná přihrádka ve středovém tunelu| Zdroj: acz
  • Velký úložný box mezi sedadly se dvěma vstupy USB pro dobíjení mobilních telefonů
    Velký úložný box mezi sedadly se dvěma vstupy USB pro dobíjení mobilních telefonů| Zdroj: acz
  • Ford Mondeo 5dv. 2.0 TDCi
    Ford Mondeo 5dv. 2.0 TDCi| Zdroj: acz
  • Snad jen loketní opěrka by mohla být delší.
    Snad jen loketní opěrka by mohla být delší.| Zdroj: acz
  • Za volantem se ve fordu sedí výš, ale pozice je příjemná i díky rozměrným a pohodlným sedadlům.
    Za volantem se ve fordu sedí výš, ale pozice je příjemná i díky rozměrným a pohodlným sedadlům.| Zdroj: acz
  • Kabina mondea je tam v ramenou výrazně užší a svažující se střecha zanechá nad hlavou 174 cm vysokého fi guranta jen 4 cm prostoru, což vylučuje, aby na tomto místě cestovala vyšší osoba
    Kabina mondea je tam v ramenou výrazně užší a svažující se střecha zanechá nad hlavou 174 cm vysokého fi guranta jen 4 cm prostoru, což vylučuje, aby na tomto místě cestovala vyšší osoba| Zdroj: acz
  • Ford Mondeo 5dv. 2.0 TDCi
    Ford Mondeo 5dv. 2.0 TDCi| Zdroj: acz
  • V případě mondea nás trochu zamrzelo, že opěrka hlavy nejde posouvat v horizontálním směru.
    V případě mondea nás trochu zamrzelo, že opěrka hlavy nejde posouvat v horizontálním směru.| Zdroj: acz
  • Ford Mondeo 5dv. 2.0 TDCi
    Ford Mondeo 5dv. 2.0 TDCi| Zdroj: acz
  • Ford Mondeo 5dv. 2.0 TDCi
    Ford Mondeo 5dv. 2.0 TDCi| Zdroj: acz
  • Ford Mondeo 5dv. 2.0 TDCi
    Ford Mondeo 5dv. 2.0 TDCi| Zdroj: acz
  • Ford Mondeo 5dv. 2.0 TDCi
    Ford Mondeo 5dv. 2.0 TDCi| Zdroj: acz
  • Mondeo nabízí vyvážený kompromis mezi komfortním a sportovním naladěním podvozku. Dobře se vyrovná s českými rozbitými silnicemi a nechybí mu ani jistota při rychlejším průjezdu zatáčkami. Škoda že s řidičem lépe nekomunikuje řízení.
    Mondeo nabízí vyvážený kompromis mezi komfortním a sportovním naladěním podvozku. Dobře se vyrovná s českými rozbitými silnicemi a nechybí mu ani jistota při rychlejším průjezdu zatáčkami. Škoda že s řidičem lépe nekomunikuje řízení.| Zdroj: acz
  • Ford Mondeo 5dv. 2.0 TDCi
    Ford Mondeo 5dv. 2.0 TDCi| Zdroj: acz
  • Ford Mondeo 5dv. 2.0 TDCi
    Ford Mondeo 5dv. 2.0 TDCi| Zdroj: acz
  • Ford Mondeo 5dv. 2.0 TDCi
    Ford Mondeo 5dv. 2.0 TDCi| Zdroj: acz
  • Ford Mondeo 5dv. 2.0 TDCi
    Ford Mondeo 5dv. 2.0 TDCi| Zdroj: acz
  • Ford Mondeo 5dv. 2.0 TDCi
    Ford Mondeo 5dv. 2.0 TDCi| Zdroj: acz
  • Mondeo ve střední třídě patřilo vždy mezi nejprostornější vozy. Velikostí kabiny nyní lehce zaostává, ale kufrem o objemu 541 l patří stále do lepšího průměru. Manipulaci se zavazadly usnadní i nízká nakládací hrana.
    Mondeo ve střední třídě patřilo vždy mezi nejprostornější vozy. Velikostí kabiny nyní lehce zaostává, ale kufrem o objemu 541 l patří stále do lepšího průměru. Manipulaci se zavazadly usnadní i nízká nakládací hrana.| Zdroj: acz
  • Pod podlahou navíc najdete standardní dojezdové rezervní kolo, které je u většiny konkurentů již za příplatek.
    Pod podlahou navíc najdete standardní dojezdové rezervní kolo, které je u většiny konkurentů již za příplatek.| Zdroj: acz
  • Ford Mondeo 5dv. 2.0 TDCi
    Ford Mondeo 5dv. 2.0 TDCi| Zdroj: acz
  • Ford Mondeo 5dv. 2.0 TDCi
    Ford Mondeo 5dv. 2.0 TDCi| Zdroj: acz
  • Turbodiesel v mondeu má výkon 132 kW a překvapivě i nižší apetit, i když se v boji s emisemi musí obejít bez AdBlue. Udávaných 4,4 l/100 km jsme sice v běžném provozu nedosáhli, ale i 5,4 l je akceptovatelných.
    Turbodiesel v mondeu má výkon 132 kW a překvapivě i nižší apetit, i když se v boji s emisemi musí obejít bez AdBlue. Udávaných 4,4 l/100 km jsme sice v běžném provozu nedosáhli, ale i 5,4 l je akceptovatelných.| Zdroj: acz
  • Ford Mondeo 5dv. 2.0 TDCi
    Ford Mondeo 5dv. 2.0 TDCi| Zdroj: acz
  • Ford Mondeo 5dv. 2.0 TDCi
    Ford Mondeo 5dv. 2.0 TDCi| Zdroj: acz
  • Ford Mondeo 5dv. 2.0 TDCi
    Ford Mondeo 5dv. 2.0 TDCi| Zdroj: acz
  • Ford Mondeo 5dv. 2.0 TDCi
    Ford Mondeo 5dv. 2.0 TDCi| Zdroj: acz
  • Ford Mondeo 5dv. 2.0 TDCi
    Ford Mondeo 5dv. 2.0 TDCi| Zdroj: acz
  • Ford Mondeo 5dv. 2.0 TDCi
    Ford Mondeo 5dv. 2.0 TDCi| Zdroj: acz
  • Ford Mondeo 5dv. 2.0 TDCi
    Ford Mondeo 5dv. 2.0 TDCi| Zdroj: acz
  • Přístrojový štít spojující klasické budíky a osmipalcový displej dostanete od provedení Dynamic za příplatek 10 000 Kč.
    Přístrojový štít spojující klasické budíky a osmipalcový displej dostanete od provedení Dynamic za příplatek 10 000 Kč.| Zdroj: acz
  • Opel Insignia Grand Sport 2.0 CDTI
    Opel Insignia Grand Sport 2.0 CDTI| Zdroj: acz
  • Opel Insignia Grand Sport 2.0 CDTI
    Opel Insignia Grand Sport 2.0 CDTI| Zdroj: acz
  • Insignia se prezentuje odlehčeným stylem i v interiéru. Palubní desce vládnou vodorovné prolisy, rozbíjející masu plastu
    Insignia se prezentuje odlehčeným stylem i v interiéru. Palubní desce vládnou vodorovné prolisy, rozbíjející masu plastu| Zdroj: acz
  • Opel Insignia Grand Sport 2.0 CDTI
    Opel Insignia Grand Sport 2.0 CDTI| Zdroj: acz
  • Opel Insignia Grand Sport 2.0 CDTI
    Opel Insignia Grand Sport 2.0 CDTI| Zdroj: acz
  • Ani navigaci nenajdete v žádné výbavě zdarma. Stojí 15 000 Kč.
    Ani navigaci nenajdete v žádné výbavě zdarma. Stojí 15 000 Kč.| Zdroj: acz
  • Opel Insignia Grand Sport 2.0 CDTI
    Opel Insignia Grand Sport 2.0 CDTI| Zdroj: acz
  • Opel Insignia Grand Sport 2.0 CDTI
    Opel Insignia Grand Sport 2.0 CDTI| Zdroj: acz
  • Opel Insignia Grand Sport 2.0 CDTI
    Opel Insignia Grand Sport 2.0 CDTI| Zdroj: acz
  • Opel Insignia Grand Sport 2.0 CDTI
    Opel Insignia Grand Sport 2.0 CDTI| Zdroj: acz
  • Opel Insignia Grand Sport 2.0 CDTI
    Opel Insignia Grand Sport 2.0 CDTI| Zdroj: acz
  • Opel Insignia Grand Sport 2.0 CDTI
    Opel Insignia Grand Sport 2.0 CDTI| Zdroj: acz
  • Opel Insignia Grand Sport 2.0 CDTI
    Opel Insignia Grand Sport 2.0 CDTI| Zdroj: acz
  • Opel Insignia Grand Sport 2.0 CDTI
    Opel Insignia Grand Sport 2.0 CDTI| Zdroj: acz
  • Opel Insignia Grand Sport 2.0 CDTI
    Opel Insignia Grand Sport 2.0 CDTI| Zdroj: acz
  • Opel Insignia Grand Sport 2.0 CDTI
    Opel Insignia Grand Sport 2.0 CDTI| Zdroj: acz
  • Kastlík před spolujezdcem je malinko menší a není dělený na dvě části, ale doklady, návody i výstražnou vestu pojme.
    Kastlík před spolujezdcem je malinko menší a není dělený na dvě části, ale doklady, návody i výstražnou vestu pojme.| Zdroj: acz
  • Opel Insignia Grand Sport 2.0 CDTI
    Opel Insignia Grand Sport 2.0 CDTI| Zdroj: acz
  • Pokud si připlatíte 3000 Kč, dostanete pod loketní opěrkou držák na mobil sloužící i jako bezdrátová nabíječka.
    Pokud si připlatíte 3000 Kč, dostanete pod loketní opěrkou držák na mobil sloužící i jako bezdrátová nabíječka.| Zdroj: acz
  • Do kapsy ve výplni dveří se vejde i velká PET láhev nastojato, takže se dobře vyndává – v mondeu musí ležet.
    Do kapsy ve výplni dveří se vejde i velká PET láhev nastojato, takže se dobře vyndává – v mondeu musí ležet.| Zdroj: acz
  • Opel Insignia Grand Sport 2.0 CDTI
    Opel Insignia Grand Sport 2.0 CDTI| Zdroj: acz
  • Snad v žádném jiném voze střední třídy nesedí řidič tak nízko nad vozovkou.
    Snad v žádném jiném voze střední třídy nesedí řidič tak nízko nad vozovkou.| Zdroj: acz
  • Na zadních sedadlech insignie jsme nalezli přebytek prostoru před koleny i na šířku. Karoserie liftback ale i u ní ubírá centimetry nad hlavou, i když to není tak hrozné jako ve fordu.
    Na zadních sedadlech insignie jsme nalezli přebytek prostoru před koleny i na šířku. Karoserie liftback ale i u ní ubírá centimetry nad hlavou, i když to není tak hrozné jako ve fordu.| Zdroj: acz
  • Nám se sportovní posez líbí. Ostatní si příplatkové ergonomické sedadlo, které nás potěšilo boční oporou, mohou zvednout.
    Nám se sportovní posez líbí. Ostatní si příplatkové ergonomické sedadlo, které nás potěšilo boční oporou, mohou zvednout.| Zdroj: acz
  • U opelu je opěrka hlavy součástí ergonomických předních sedadel za příplatek 11 000 Kč.
    U opelu je opěrka hlavy součástí ergonomických předních sedadel za příplatek 11 000 Kč.| Zdroj: acz
  • Opel Insignia Grand Sport 2.0 CDTI
    Opel Insignia Grand Sport 2.0 CDTI| Zdroj: acz
  • Opel má velkou výhodu v příplatkovém elektronickém podvozku FlexRide s možností volby tuhosti tlumičů. Již v základním režimu odfi ltruje všechny nerovnosti a hbitě se proplete mezi kužely. Zbylé dva módy zvýrazní komfortní nebo sportovní notu.
    Opel má velkou výhodu v příplatkovém elektronickém podvozku FlexRide s možností volby tuhosti tlumičů. Již v základním režimu odfi ltruje všechny nerovnosti a hbitě se proplete mezi kužely. Zbylé dva módy zvýrazní komfortní nebo sportovní notu.| Zdroj: acz
  • Opel Insignia Grand Sport 2.0 CDTI
    Opel Insignia Grand Sport 2.0 CDTI| Zdroj: acz
  • Opel Insignia Grand Sport 2.0 CDTI
    Opel Insignia Grand Sport 2.0 CDTI| Zdroj: acz
  • Opel Insignia Grand Sport 2.0 CDTI
    Opel Insignia Grand Sport 2.0 CDTI| Zdroj: acz
  • Opel Insignia Grand Sport 2.0 CDTI
    Opel Insignia Grand Sport 2.0 CDTI| Zdroj: acz
  • Opel Insignia Grand Sport 2.0 CDTI
    Opel Insignia Grand Sport 2.0 CDTI| Zdroj: acz
  • Opel Insignia Grand Sport 2.0 CDTI
    Opel Insignia Grand Sport 2.0 CDTI| Zdroj: acz
  • Konstruktéři Opelu se zaměřili hlavně na místo pro posádku a v zadní části jim potom nějaké centimetry chybějí.
    Konstruktéři Opelu se zaměřili hlavně na místo pro posádku a v zadní části jim potom nějaké centimetry chybějí.| Zdroj: acz
  • Do základního objemu kufru 480 litrů je započítán i prostor pod podlahou, protože rezerva ve standardní výbavě chybí. V testovaném voze však byla, takže se přepravní kapacita insignie snížila přibližně o 20 l.
    Do základního objemu kufru 480 litrů je započítán i prostor pod podlahou, protože rezerva ve standardní výbavě chybí. V testovaném voze však byla, takže se přepravní kapacita insignie snížila přibližně o 20 l.| Zdroj: acz
  • Opel Insignia Grand Sport 2.0 CDTI
    Opel Insignia Grand Sport 2.0 CDTI| Zdroj: acz
  • Vznětový agregát insignie se prezentuje méně kultivovaným chodem. Díky točivému momentu 400 N.m má také dostatek sil na rozdávání. Při odbourávání oxidu dusíku si pomáhá močovinou AdBlue.
    Vznětový agregát insignie se prezentuje méně kultivovaným chodem. Díky točivému momentu 400 N.m má také dostatek sil na rozdávání. Při odbourávání oxidu dusíku si pomáhá močovinou AdBlue.| Zdroj: acz
  • Opel Insignia Grand Sport 2.0 CDTI
    Opel Insignia Grand Sport 2.0 CDTI| Zdroj: acz
  • Opel Insignia Grand Sport 2.0 CDTI
    Opel Insignia Grand Sport 2.0 CDTI| Zdroj: acz
  • Opel Insignia Grand Sport 2.0 CDTI
    Opel Insignia Grand Sport 2.0 CDTI| Zdroj: acz
  • Opel Insignia Grand Sport 2.0 CDTI
    Opel Insignia Grand Sport 2.0 CDTI| Zdroj: acz
  • Opel Insignia Grand Sport 2.0 CDTI
    Opel Insignia Grand Sport 2.0 CDTI| Zdroj: acz
  • Opel Insignia Grand Sport 2.0 CDTI
    Opel Insignia Grand Sport 2.0 CDTI| Zdroj: acz
Ford Mondeo 5dv. 2.0 TDCi vs. Opel Insignia Grand Sport 2.0 CDTI – Mládí má zelenou
Ford Mondeo 5dv. 2.0 TDCi vs. Opel Insignia Grand Sport 2.0 CDTI
Ford Mondeo 5dv. 2.0 TDCi vs. Opel Insignia Grand Sport 2.0 CDTI
Ford Mondeo 5dv. 2.0 TDCi vs. Opel Insignia Grand Sport 2.0 CDTI
Ford Mondeo 5dv. 2.0 TDCi vs. Opel Insignia Grand Sport 2.0 CDTI
Ford Mondeo 5dv. 2.0 TDCi vs. Opel Insignia Grand Sport 2.0 CDTI
Ford Mondeo 5dv. 2.0 TDCi vs. Opel Insignia Grand Sport 2.0 CDTI
Ford Mondeo 5dv. 2.0 TDCi vs. Opel Insignia Grand Sport 2.0 CDTI
Ford Mondeo 5dv. 2.0 TDCi vs. Opel Insignia Grand Sport 2.0 CDTI
Ford Mondeo 5dv. 2.0 TDCi vs. Opel Insignia Grand Sport 2.0 CDTI
Ford Mondeo 5dv. 2.0 TDCi vs. Opel Insignia Grand Sport 2.0 CDTI
Velký barevný displej palubního počítače v přístrojích má testovaný ford ve standardu, stejně jako multimediální systém s navigací
Na stylu palubní desky je znát, že mondeo se světu představilo již před pěti lety. Ergonomicky mu však není co vytknout – snad jen to, že obrazovka není blíže zornému poli řidiče.
Ford Mondeo 5dv. 2.0 TDCi
Příznivý vliv na spotřebu mají zřejmě i delší převody.
Ford Mondeo 5dv. 2.0 TDCi
Velký barevný displej palubního počítače v přístrojích má testovaný ford ve standardu, stejně jako multimediální systém s navigací
Ford Mondeo 5dv. 2.0 TDCi
Ford Mondeo 5dv. 2.0 TDCi
Mondeo nabídne velkou schránku před spolujezdcem
Z boku přístupná přihrádka ve středovém tunelu
Velký úložný box mezi sedadly se dvěma vstupy USB pro dobíjení mobilních telefonů
Ford Mondeo 5dv. 2.0 TDCi
Snad jen loketní opěrka by mohla být delší.
Za volantem se ve fordu sedí výš, ale pozice je příjemná i díky rozměrným a pohodlným sedadlům.
Kabina mondea je tam v ramenou výrazně užší a svažující se střecha zanechá nad hlavou 174 cm vysokého fi guranta jen 4 cm prostoru, což vylučuje, aby na tomto místě cestovala vyšší osoba
Ford Mondeo 5dv. 2.0 TDCi
V případě mondea nás trochu zamrzelo, že opěrka hlavy nejde posouvat v horizontálním směru.
Ford Mondeo 5dv. 2.0 TDCi
Ford Mondeo 5dv. 2.0 TDCi
Ford Mondeo 5dv. 2.0 TDCi
Ford Mondeo 5dv. 2.0 TDCi
Mondeo nabízí vyvážený kompromis mezi komfortním a sportovním naladěním podvozku. Dobře se vyrovná s českými rozbitými silnicemi a nechybí mu ani jistota při rychlejším průjezdu zatáčkami. Škoda že s řidičem lépe nekomunikuje řízení.
Ford Mondeo 5dv. 2.0 TDCi
Ford Mondeo 5dv. 2.0 TDCi
Ford Mondeo 5dv. 2.0 TDCi
Ford Mondeo 5dv. 2.0 TDCi
Ford Mondeo 5dv. 2.0 TDCi
Mondeo ve střední třídě patřilo vždy mezi nejprostornější vozy. Velikostí kabiny nyní lehce zaostává, ale kufrem o objemu 541 l patří stále do lepšího průměru. Manipulaci se zavazadly usnadní i nízká nakládací hrana.
Pod podlahou navíc najdete standardní dojezdové rezervní kolo, které je u většiny konkurentů již za příplatek.
Ford Mondeo 5dv. 2.0 TDCi
Ford Mondeo 5dv. 2.0 TDCi
Turbodiesel v mondeu má výkon 132 kW a překvapivě i nižší apetit, i když se v boji s emisemi musí obejít bez AdBlue. Udávaných 4,4 l/100 km jsme sice v běžném provozu nedosáhli, ale i 5,4 l je akceptovatelných.
Ford Mondeo 5dv. 2.0 TDCi
Ford Mondeo 5dv. 2.0 TDCi
Ford Mondeo 5dv. 2.0 TDCi
Ford Mondeo 5dv. 2.0 TDCi
Ford Mondeo 5dv. 2.0 TDCi
Ford Mondeo 5dv. 2.0 TDCi
Ford Mondeo 5dv. 2.0 TDCi
Přístrojový štít spojující klasické budíky a osmipalcový displej dostanete od provedení Dynamic za příplatek 10 000 Kč.
Opel Insignia Grand Sport 2.0 CDTI
Opel Insignia Grand Sport 2.0 CDTI
Insignia se prezentuje odlehčeným stylem i v interiéru. Palubní desce vládnou vodorovné prolisy, rozbíjející masu plastu
Opel Insignia Grand Sport 2.0 CDTI
Opel Insignia Grand Sport 2.0 CDTI
Ani navigaci nenajdete v žádné výbavě zdarma. Stojí 15 000 Kč.
Opel Insignia Grand Sport 2.0 CDTI
Opel Insignia Grand Sport 2.0 CDTI
Opel Insignia Grand Sport 2.0 CDTI
Opel Insignia Grand Sport 2.0 CDTI
Opel Insignia Grand Sport 2.0 CDTI
Opel Insignia Grand Sport 2.0 CDTI
Opel Insignia Grand Sport 2.0 CDTI
Opel Insignia Grand Sport 2.0 CDTI
Opel Insignia Grand Sport 2.0 CDTI
Opel Insignia Grand Sport 2.0 CDTI
Kastlík před spolujezdcem je malinko menší a není dělený na dvě části, ale doklady, návody i výstražnou vestu pojme.
Opel Insignia Grand Sport 2.0 CDTI
Pokud si připlatíte 3000 Kč, dostanete pod loketní opěrkou držák na mobil sloužící i jako bezdrátová nabíječka.
Do kapsy ve výplni dveří se vejde i velká PET láhev nastojato, takže se dobře vyndává – v mondeu musí ležet.
Opel Insignia Grand Sport 2.0 CDTI
Snad v žádném jiném voze střední třídy nesedí řidič tak nízko nad vozovkou.
Na zadních sedadlech insignie jsme nalezli přebytek prostoru před koleny i na šířku. Karoserie liftback ale i u ní ubírá centimetry nad hlavou, i když to není tak hrozné jako ve fordu.
Nám se sportovní posez líbí. Ostatní si příplatkové ergonomické sedadlo, které nás potěšilo boční oporou, mohou zvednout.
U opelu je opěrka hlavy součástí ergonomických předních sedadel za příplatek 11 000 Kč.
Opel Insignia Grand Sport 2.0 CDTI
Opel má velkou výhodu v příplatkovém elektronickém podvozku FlexRide s možností volby tuhosti tlumičů. Již v základním režimu odfi ltruje všechny nerovnosti a hbitě se proplete mezi kužely. Zbylé dva módy zvýrazní komfortní nebo sportovní notu.
Opel Insignia Grand Sport 2.0 CDTI
Opel Insignia Grand Sport 2.0 CDTI
Opel Insignia Grand Sport 2.0 CDTI
Opel Insignia Grand Sport 2.0 CDTI
Opel Insignia Grand Sport 2.0 CDTI
Opel Insignia Grand Sport 2.0 CDTI
Konstruktéři Opelu se zaměřili hlavně na místo pro posádku a v zadní části jim potom nějaké centimetry chybějí.
Do základního objemu kufru 480 litrů je započítán i prostor pod podlahou, protože rezerva ve standardní výbavě chybí. V testovaném voze však byla, takže se přepravní kapacita insignie snížila přibližně o 20 l.
Opel Insignia Grand Sport 2.0 CDTI
Vznětový agregát insignie se prezentuje méně kultivovaným chodem. Díky točivému momentu 400 N.m má také dostatek sil na rozdávání. Při odbourávání oxidu dusíku si pomáhá močovinou AdBlue.
Opel Insignia Grand Sport 2.0 CDTI
Opel Insignia Grand Sport 2.0 CDTI
Opel Insignia Grand Sport 2.0 CDTI
Opel Insignia Grand Sport 2.0 CDTI
Opel Insignia Grand Sport 2.0 CDTI
Opel Insignia Grand Sport 2.0 CDTI