Jízdní dojmy s VW e-Crafter: Tady jsou baterky na správném místě!
1
/
37
Prohlédnout znovu
Jízdní dojmy s VW e-Crafter: Tady jsou baterky na správném místě!
Jízdní dojmy s VW e-Crafter: Tady jsou baterky na správném místě!
|
acz
Dojezd 173 km vychází z cyklu NEDC, v praxi jsme viděli čísla mezi 140 a 160 km
|
acz
K odběru energie přibyl malý ukazatel výkonu baterie, klesá hlavně v mrazech
|
acz
Volkswagen e-Crafter
|
acz
Volkswagen e-Crafter
|
acz
Kromě specifi ckých ukazatelů se v kabině nic neliší od dieselových verzí s automatem, mechanická je i parkovací brzda
|
acz
Volkswagen e-Crafter
|
acz
Volkswagen e-Crafter
|
acz
Volkswagen e-Crafter
|
acz
Volkswagen e-Crafter
|
acz
Volkswagen e-Crafter
|
acz
Volkswagen e-Crafter
|
acz
Volkswagen e-Crafter
|
acz
Volkswagen e-Crafter
|
acz
Volkswagen e-Crafter
|
acz
Volkswagen e-Crafter
|
acz
Volkswagen e-Crafter
|
acz
Volkswagen e-Crafter
|
acz
Volkswagen e-Crafter
|
acz
Volkswagen e-Crafter
|
acz
Volkswagen e-Crafter
|
acz
Volkswagen e-Crafter
|
acz
Volkswagen e-Crafter
|
acz
Volkswagen e-Crafter
|
acz
Volkswagen e-Crafter
|
acz
Volkswagen e-Crafter
|
acz
Volkswagen e-Crafter
|
acz
Volkswagen e-Crafter
|
acz
Volkswagen e-Crafter
|
acz
Varianta se L3H3 standardním rozvorem a výškou má i se zvýšenou podlahou vnitřní výšku přes 180 cm a nákladový prostor 10,7 m3
|
acz
Také elektromotor s 290 Nm a 100 kW pochází z e-Golfu. Ústrojí se liší jen kratším stálým převodem
|
acz
Volkswagen e-Crafter
|
acz
Volkswagen e-Crafter
|
acz
Volkswagen e-Crafter
|
acz
Volkswagen e-Crafter
|
acz
Volkswagen e-Crafter
|
acz
Ze stejnosměrné 40kW nabíječky se 80 % kapacity nabije za 45 minut
|
acz
Retrotest Audi Q7 3.0 TDI – Čekání se vyplatilo
Mazda MX-30 R-EV a Mazda RX-8: Jediné wankely nové éry bok po boku
Proč vyměnit zimní směs do ostřikovačů za letní? A jak se to dělá?
Svět motorů 18/2024: Jezdíme s novou Dacií Duster
Renovace po 100 letech: Mercedes oživil svůj úspěšný červený závoďák z Targa Florio
Luxusní Renault Safrane je krásný i dnes. Našli jsme kus s unikátní historií