Renault Twizy Urban – Život v bublině

34/75
Přehled fotografií
Zavřít
  • Renault Twizy Urban – Život v bublině
    Renault Twizy Urban – Život v bublině| Zdroj: acz
  • Renault Twizy Urban
    Renault Twizy Urban| Zdroj: acz
  • Pojem minimalismus dostal nový rozměr. Airbag ve volantu je jediným bezpečnostním prvkem. Bourat v twizy ale vážně nechcete.
    Pojem minimalismus dostal nový rozměr. Airbag ve volantu je jediným bezpečnostním prvkem. Bourat v twizy ale vážně nechcete.| Zdroj: acz
  • Twizy má jen plyn a brzdu, ovládá se tedy podobně jako vozidlo s automatem. Tlačítkový volič má polohy vpřed, vzad a neutrál. Jedinou možností, jak stojící auto znehybnit, je parkovací brzda.
    Twizy má jen plyn a brzdu, ovládá se tedy podobně jako vozidlo s automatem. Tlačítkový volič má polohy vpřed, vzad a neutrál. Jedinou možností, jak stojící auto znehybnit, je parkovací brzda.| Zdroj: acz
  • Renault Twizy Urban
    Renault Twizy Urban| Zdroj: acz
  • Renault Twizy Urban
    Renault Twizy Urban| Zdroj: acz
  • Renault Twizy Urban
    Renault Twizy Urban| Zdroj: acz
  • Zadní sedadlo připomíná spíš sedátko na bobech, o pohodlí nemůže být řeč. Kapsa za opěradlem má 31 litrů a pojme třeba povinnou výbavu.
    Zadní sedadlo připomíná spíš sedátko na bobech, o pohodlí nemůže být řeč. Kapsa za opěradlem má 31 litrů a pojme třeba povinnou výbavu.| Zdroj: acz
  • Renault Twizy Urban
    Renault Twizy Urban| Zdroj: acz
  • Na palubní desce najdeme dvě přihrádky. Ta vpravo je zamykací, ta vlevo nikoli, ale zase skrývá zásuvku na 12V, audio jack a konektor USB.
    Na palubní desce najdeme dvě přihrádky. Ta vpravo je zamykací, ta vlevo nikoli, ale zase skrývá zásuvku na 12V, audio jack a konektor USB.| Zdroj: acz
  • Když máte přikoupené bluetooth handsfree (nemalých 10 000 Kč), stačí připojit USB s hudbou a už hrajete. Vše ovládáte modulem na volantu.
    Když máte přikoupené bluetooth handsfree (nemalých 10 000 Kč), stačí připojit USB s hudbou a už hrajete. Vše ovládáte modulem na volantu.| Zdroj: acz
  • Standardně je twizy bez dveří. Připlácí se za ně 8000 Kč a kliku mají pouze zevnitř. Mezi příslušenstvím najdete i okna – tedy spíš jakési fólie s rámem za 9990 Kč.
    Standardně je twizy bez dveří. Připlácí se za ně 8000 Kč a kliku mají pouze zevnitř. Mezi příslušenstvím najdete i okna – tedy spíš jakési fólie s rámem za 9990 Kč.| Zdroj: acz
  • Renault Twizy Urban
    Renault Twizy Urban| Zdroj: acz
  • Páka se ale odjišťuje hodně ztěžka, navíc se kroutí a během testu nás na celém autě štvala ze všeho nejvíc. Když jsme půjčili twizy mladé slečně, prostě jej nedokázala odbrzdit.
    Páka se ale odjišťuje hodně ztěžka, navíc se kroutí a během testu nás na celém autě štvala ze všeho nejvíc. Když jsme půjčili twizy mladé slečně, prostě jej nedokázala odbrzdit.| Zdroj: acz
  • Batoh jsme si běžně dávali na zadní sedadlo. Při jízdě ve dvou jsme se museli bagáží obložit jako sendvič.
    Batoh jsme si běžně dávali na zadní sedadlo. Při jízdě ve dvou jsme se museli bagáží obložit jako sendvič.| Zdroj: acz
  • Renault Twizy Urban
    Renault Twizy Urban| Zdroj: acz
  • Renault Twizy Urban
    Renault Twizy Urban| Zdroj: acz
  • Renault Twizy Urban
    Renault Twizy Urban| Zdroj: acz
  • Renault Twizy Urban
    Renault Twizy Urban| Zdroj: acz
  • Renault Twizy Urban
    Renault Twizy Urban| Zdroj: acz
  • Renault Twizy Urban
    Renault Twizy Urban| Zdroj: acz
  • Renault Twizy Urban
    Renault Twizy Urban| Zdroj: acz
  • Twizy, dlouhé 2338 mm, se vejde do nalajnované parkovací zóny i napříč, takže ho vždycky někam vmáčknete. Po prvotní registraci elektromobilu a uhrazení poplatku 100 Kč už parkujete po celé Praze na všech rezidenčních zónách zdarma.
    Twizy, dlouhé 2338 mm, se vejde do nalajnované parkovací zóny i napříč, takže ho vždycky někam vmáčknete. Po prvotní registraci elektromobilu a uhrazení poplatku 100 Kč už parkujete po celé Praze na všech rezidenčních zónách zdarma.| Zdroj: acz
  • Renault Twizy Urban
    Renault Twizy Urban| Zdroj: acz
  • Lidé si myslí, že se elektroauta pohybují zcela neslyšně, ale ona bzučí podobně jako tramvaje. Akustický projev je vyžadován legislativou kvůli bezpečnosti chodců.
    Lidé si myslí, že se elektroauta pohybují zcela neslyšně, ale ona bzučí podobně jako tramvaje. Akustický projev je vyžadován legislativou kvůli bezpečnosti chodců.| Zdroj: acz
  • Renault Twizy Urban
    Renault Twizy Urban| Zdroj: acz
  • Renault Twizy Urban
    Renault Twizy Urban| Zdroj: acz
  • Renault Twizy Urban
    Renault Twizy Urban| Zdroj: acz
  • Renault Twizy Urban
    Renault Twizy Urban| Zdroj: acz
  • Pro efektní křídlové dveře nemusíte jen k Lamborghini…
    Pro efektní křídlové dveře nemusíte jen k Lamborghini…| Zdroj: acz
  • Lehoučké autíčko poskakuje na každém kamínku a spáře, mezi kanály a výmoly se vyplatí kličkovat. Odpružení jako by ani nebylo. Kabinka vytváří nezvyklou akustickou bublinu, všechen ruch města vnímáte jako na skútru bez přilby. Slyšíte chodce a oni zase vá
    Lehoučké autíčko poskakuje na každém kamínku a spáře, mezi kanály a výmoly se vyplatí kličkovat. Odpružení jako by ani nebylo. Kabinka vytváří nezvyklou akustickou bublinu, všechen ruch města vnímáte jako na skútru bez přilby. Slyšíte chodce a oni zase vá| Zdroj: acz
  • Renault Twizy Urban
    Renault Twizy Urban| Zdroj: acz
  • Renault Twizy Urban
    Renault Twizy Urban| Zdroj: acz
  • Renault Twizy Urban
    Renault Twizy Urban| Zdroj: acz
  • Renault Twizy Urban
    Renault Twizy Urban| Zdroj: acz
  • Renault Twizy Urban
    Renault Twizy Urban| Zdroj: acz
  • Renault Twizy Urban
    Renault Twizy Urban| Zdroj: acz
  • Renault Twizy Urban
    Renault Twizy Urban| Zdroj: acz
  • Renault Twizy Urban
    Renault Twizy Urban| Zdroj: acz
  • Renault Twizy Urban
    Renault Twizy Urban| Zdroj: acz
  • Lidé nechtějí věřit, že se do takové koblihy vejdou dva chlapi. Ale skutečně se za Jirku Baborského s výškou 178 cm poskládal téměř dvoumetrový Martin Jeník a nemusel se krčit!
    Lidé nechtějí věřit, že se do takové koblihy vejdou dva chlapi. Ale skutečně se za Jirku Baborského s výškou 178 cm poskládal téměř dvoumetrový Martin Jeník a nemusel se krčit!| Zdroj: acz
  • Renault Twizy Urban
    Renault Twizy Urban| Zdroj: acz
  • Renault Twizy Urban
    Renault Twizy Urban| Zdroj: acz
  • Renault Twizy Urban
    Renault Twizy Urban| Zdroj: acz
  • Renault Twizy Urban
    Renault Twizy Urban| Zdroj: acz
  • Renault Twizy Urban
    Renault Twizy Urban| Zdroj: acz
  • Renault Twizy Urban
    Renault Twizy Urban| Zdroj: acz
  • Registrační značku najdeme jen vzadu. Twizy je homologovaný jako těžká čtyřkolka, k řízení potřebujete oprávnění jako na auto, tedy skupiny B.
    Registrační značku najdeme jen vzadu. Twizy je homologovaný jako těžká čtyřkolka, k řízení potřebujete oprávnění jako na auto, tedy skupiny B.| Zdroj: acz
  • Renault Twizy Urban
    Renault Twizy Urban| Zdroj: acz
  • Když vám dojde šťáva, musíte najít veřejné místo se zásuvkou nebo doufat v ochotu spoluobčanů. V kavárně Bistro de France na pražském Újezdě naštěstí byli z roztomilého twizy nadšeni, a tak nám dovolili natáhnout prodlužku.
    Když vám dojde šťáva, musíte najít veřejné místo se zásuvkou nebo doufat v ochotu spoluobčanů. V kavárně Bistro de France na pražském Újezdě naštěstí byli z roztomilého twizy nadšeni, a tak nám dovolili natáhnout prodlužku.| Zdroj: acz
  • Renault Twizy Urban
    Renault Twizy Urban| Zdroj: acz
  • Renault Twizy Urban
    Renault Twizy Urban| Zdroj: acz
  • Renault Twizy Urban
    Renault Twizy Urban| Zdroj: acz
  • Renault Twizy Urban
    Renault Twizy Urban| Zdroj: acz
  • Renault Twizy Urban
    Renault Twizy Urban| Zdroj: acz
  • Za litá kola připlatíte 5000 Kč. Uzoučké pneumatiky kladou minimální odpor a nabízené dynamice stačí. I když jsme měli pocit, že je v zatáčce musíme svléknout z ráfku, zvládl twizy ostřejší manévry se ctí. Rejd je mimořádný, stopový průměr otáčení má hodn
    Za litá kola připlatíte 5000 Kč. Uzoučké pneumatiky kladou minimální odpor a nabízené dynamice stačí. I když jsme měli pocit, že je v zatáčce musíme svléknout z ráfku, zvládl twizy ostřejší manévry se ctí. Rejd je mimořádný, stopový průměr otáčení má hodn| Zdroj: acz
  • Renault Twizy Urban
    Renault Twizy Urban| Zdroj: acz
  • Renault Twizy Urban
    Renault Twizy Urban| Zdroj: acz
  • Renault Twizy Urban
    Renault Twizy Urban| Zdroj: acz
  • Renault Twizy Urban
    Renault Twizy Urban| Zdroj: acz
  • Renault Twizy Urban
    Renault Twizy Urban| Zdroj: acz
  • Renault Twizy Urban
    Renault Twizy Urban| Zdroj: acz
  • Renault Twizy Urban
    Renault Twizy Urban| Zdroj: acz
  • Renault Twizy Urban
    Renault Twizy Urban| Zdroj: acz
  • Renault Twizy Urban
    Renault Twizy Urban| Zdroj: acz
  • Renault Twizy Urban
    Renault Twizy Urban| Zdroj: acz
  • Renault Twizy Urban
    Renault Twizy Urban| Zdroj: acz
  • Při vylézání dlouhán svým vystoupením „motýl se klube z kukly“ pobavil půlku Holešovic
    Při vylézání dlouhán svým vystoupením „motýl se klube z kukly“ pobavil půlku Holešovic| Zdroj: acz
  • Renault Twizy Urban
    Renault Twizy Urban| Zdroj: acz
  • Z přídě vytáhnete třímetrový kabel pro dobíjení z běžné domácí zásuvky 230 V. Vysátý akumulátor o kapacitě 6,1 kWh doplníte za 3,5 hodiny. Standardně jsme pak po Praze ujeli 65-75 km. Může to být ale i 50 nebo 90 km, velmi záleží na stylu jízdy, počasí a
    Z přídě vytáhnete třímetrový kabel pro dobíjení z běžné domácí zásuvky 230 V. Vysátý akumulátor o kapacitě 6,1 kWh doplníte za 3,5 hodiny. Standardně jsme pak po Praze ujeli 65-75 km. Může to být ale i 50 nebo 90 km, velmi záleží na stylu jízdy, počasí a| Zdroj: acz
  • Renault Twizy Urban
    Renault Twizy Urban| Zdroj: acz
  • Renault Twizy Urban
    Renault Twizy Urban| Zdroj: acz
  • Renault Twizy Urban
    Renault Twizy Urban| Zdroj: acz
  • Renault Twizy Urban
    Renault Twizy Urban| Zdroj: acz
  • Členitý obrys vozítka se podle zrcátek hůř odhaduje. I když máte pocit, že můžete couvat, zarazíte se vystupujícím kolem třeba o obrubník. Nejlepší je se vyklonit.
    Členitý obrys vozítka se podle zrcátek hůř odhaduje. I když máte pocit, že můžete couvat, zarazíte se vystupujícím kolem třeba o obrubník. Nejlepší je se vyklonit.| Zdroj: acz
Renault Twizy Urban – Život v bublině
Renault Twizy Urban
Pojem minimalismus dostal nový rozměr. Airbag ve volantu je jediným bezpečnostním prvkem. Bourat v twizy ale vážně nechcete.
Twizy má jen plyn a brzdu, ovládá se tedy podobně jako vozidlo s automatem. Tlačítkový volič má polohy vpřed, vzad a neutrál. Jedinou možností, jak stojící auto znehybnit, je parkovací brzda.
Renault Twizy Urban
Renault Twizy Urban
Renault Twizy Urban
Zadní sedadlo připomíná spíš sedátko na bobech, o pohodlí nemůže být řeč. Kapsa za opěradlem má 31 litrů a pojme třeba povinnou výbavu.
Renault Twizy Urban
Na palubní desce najdeme dvě přihrádky. Ta vpravo je zamykací, ta vlevo nikoli, ale zase skrývá zásuvku na 12V, audio jack a konektor USB.
Když máte přikoupené bluetooth handsfree (nemalých 10 000 Kč), stačí připojit USB s hudbou a už hrajete. Vše ovládáte modulem na volantu.
Standardně je twizy bez dveří. Připlácí se za ně 8000 Kč a kliku mají pouze zevnitř. Mezi příslušenstvím najdete i okna – tedy spíš jakési fólie s rámem za 9990 Kč.
Renault Twizy Urban
Páka se ale odjišťuje hodně ztěžka, navíc se kroutí a během testu nás na celém autě štvala ze všeho nejvíc. Když jsme půjčili twizy mladé slečně, prostě jej nedokázala odbrzdit.
Batoh jsme si běžně dávali na zadní sedadlo. Při jízdě ve dvou jsme se museli bagáží obložit jako sendvič.
Renault Twizy Urban
Renault Twizy Urban
Renault Twizy Urban
Renault Twizy Urban
Renault Twizy Urban
Renault Twizy Urban
Renault Twizy Urban
Twizy, dlouhé 2338 mm, se vejde do nalajnované parkovací zóny i napříč, takže ho vždycky někam vmáčknete. Po prvotní registraci elektromobilu a uhrazení poplatku 100 Kč už parkujete po celé Praze na všech rezidenčních zónách zdarma.
Renault Twizy Urban
Lidé si myslí, že se elektroauta pohybují zcela neslyšně, ale ona bzučí podobně jako tramvaje. Akustický projev je vyžadován legislativou kvůli bezpečnosti chodců.
Renault Twizy Urban
Renault Twizy Urban
Renault Twizy Urban
Renault Twizy Urban
Pro efektní křídlové dveře nemusíte jen k Lamborghini…
Lehoučké autíčko poskakuje na každém kamínku a spáře, mezi kanály a výmoly se vyplatí kličkovat. Odpružení jako by ani nebylo. Kabinka vytváří nezvyklou akustickou bublinu, všechen ruch města vnímáte jako na skútru bez přilby. Slyšíte chodce a oni zase vá
Renault Twizy Urban
Renault Twizy Urban
Renault Twizy Urban
Renault Twizy Urban
Renault Twizy Urban
Renault Twizy Urban
Renault Twizy Urban
Renault Twizy Urban
Renault Twizy Urban
Lidé nechtějí věřit, že se do takové koblihy vejdou dva chlapi. Ale skutečně se za Jirku Baborského s výškou 178 cm poskládal téměř dvoumetrový Martin Jeník a nemusel se krčit!
Renault Twizy Urban
Renault Twizy Urban
Renault Twizy Urban
Renault Twizy Urban
Renault Twizy Urban
Renault Twizy Urban
Registrační značku najdeme jen vzadu. Twizy je homologovaný jako těžká čtyřkolka, k řízení potřebujete oprávnění jako na auto, tedy skupiny B.
Renault Twizy Urban
Když vám dojde šťáva, musíte najít veřejné místo se zásuvkou nebo doufat v ochotu spoluobčanů. V kavárně Bistro de France na pražském Újezdě naštěstí byli z roztomilého twizy nadšeni, a tak nám dovolili natáhnout prodlužku.
Renault Twizy Urban
Renault Twizy Urban
Renault Twizy Urban
Renault Twizy Urban
Renault Twizy Urban
Za litá kola připlatíte 5000 Kč. Uzoučké pneumatiky kladou minimální odpor a nabízené dynamice stačí. I když jsme měli pocit, že je v zatáčce musíme svléknout z ráfku, zvládl twizy ostřejší manévry se ctí. Rejd je mimořádný, stopový průměr otáčení má hodn
Renault Twizy Urban
Renault Twizy Urban
Renault Twizy Urban
Renault Twizy Urban
Renault Twizy Urban
Renault Twizy Urban
Renault Twizy Urban
Renault Twizy Urban
Renault Twizy Urban
Renault Twizy Urban
Renault Twizy Urban
Při vylézání dlouhán svým vystoupením „motýl se klube z kukly“ pobavil půlku Holešovic
Renault Twizy Urban
Z přídě vytáhnete třímetrový kabel pro dobíjení z běžné domácí zásuvky 230 V. Vysátý akumulátor o kapacitě 6,1 kWh doplníte za 3,5 hodiny. Standardně jsme pak po Praze ujeli 65-75 km. Může to být ale i 50 nebo 90 km, velmi záleží na stylu jízdy, počasí a
Renault Twizy Urban
Renault Twizy Urban
Renault Twizy Urban
Renault Twizy Urban
Členitý obrys vozítka se podle zrcátek hůř odhaduje. I když máte pocit, že můžete couvat, zarazíte se vystupujícím kolem třeba o obrubník. Nejlepší je se vyklonit.