Vyzkoušeli jsme naftové plug-in hybridy Mercedesu: Proč musely také reagovat na nové emisní normy?
1
/
12
Prohlédnout znovu
Vyzkoušeli jsme naftové plug-in hybridy Mercedesu: Proč musely také reagovat na nové emisní normy?
Vyzkoušeli jsme naftové plug-in hybridy Mercedesu: Proč musely také reagovat na nové emisní normy?
|
acz
Zepředu se hybridní třída E ničím neliší od standardních zážehových či dieselových modelů.
|
acz
Zezadu ji prozradí dobíjecí dvířka.
|
acz
Při jízdě necítíte rozdíl proti běžnému elektromobilu
|
acz
Známou nectností lithiových baterií jsou sklony k požárům. Proto všechny testovací vozy ve Stuttgartu byly vybaveny hasicími přístroji.
|
acz
Nové mercedesy řady EQ
|
acz
Nové mercedesy řady EQ
|
acz
Baterie s kapacitou 13,5 kWh citelně ubrala ze zavazadlového prostoru
|
acz
Na poskakování zácpami západoevropských měst jsou vozy s elektromotory ideálním řešením
|
acz
Základem hybridní pohonné jednotky je bezkomutátorový elektromotor umístěný místo měniče devítistupňového automatu. Zajímavost: na motoru je stále klasický 12V startér, a to aby v případě rychlé akcelerace nemusel elektromotor kromě pohonu vozidla ještě s
|
acz
Základem hybridní pohonné jednotky je bezkomutátorový elektromotor umístěný místo měniče devítistupňového automatu. Zajímavost: na motoru je stále klasický 12V startér, a to aby v případě rychlé akcelerace nemusel elektromotor kromě pohonu vozidla ještě s
|
acz
Limitující (kromě vysoké ceny vozu) je samozřejmě řídká síť plnicích stanic vodíku. Ve Stuttgartu najdete jednu.
|
acz
Retrotest Audi Q7 3.0 TDI – Čekání se vyplatilo
Kia EV9 GT přijede v lednu 2025. Nabídne obrovský výkon a stovku zvládne za 4 sekundy
Ještě se nevyrábí, ale už jej lze řídit: Na PS5 přijíždí elektromobil od Sony
Mazda MX-30 R-EV a Mazda RX-8: Jediné wankely nové éry bok po boku
Proč vyměnit zimní směs do ostřikovačů za letní? A jak se to dělá?
Svět motorů 18/2024: Jezdíme s novou Dacií Duster