Vyzkoušeli jsme naftové plug-in hybridy Mercedesu: Proč musely také reagovat na nové emisní normy?
5
/
12
Přehled fotografií
Zavřít
Vyzkoušeli jsme naftové plug-in hybridy Mercedesu: Proč musely také reagovat na nové emisní normy?
|
Zdroj: acz
Zepředu se hybridní třída E ničím neliší od standardních zážehových či dieselových modelů.
|
Zdroj: acz
Zezadu ji prozradí dobíjecí dvířka.
|
Zdroj: acz
Při jízdě necítíte rozdíl proti běžnému elektromobilu
|
Zdroj: acz
Známou nectností lithiových baterií jsou sklony k požárům. Proto všechny testovací vozy ve Stuttgartu byly vybaveny hasicími přístroji.
|
Zdroj: acz
Nové mercedesy řady EQ
|
Zdroj: acz
Nové mercedesy řady EQ
|
Zdroj: acz
Baterie s kapacitou 13,5 kWh citelně ubrala ze zavazadlového prostoru
|
Zdroj: acz
Na poskakování zácpami západoevropských měst jsou vozy s elektromotory ideálním řešením
|
Zdroj: acz
Základem hybridní pohonné jednotky je bezkomutátorový elektromotor umístěný místo měniče devítistupňového automatu. Zajímavost: na motoru je stále klasický 12V startér, a to aby v případě rychlé akcelerace nemusel elektromotor kromě pohonu vozidla ještě s
|
Zdroj: acz
Základem hybridní pohonné jednotky je bezkomutátorový elektromotor umístěný místo měniče devítistupňového automatu. Zajímavost: na motoru je stále klasický 12V startér, a to aby v případě rychlé akcelerace nemusel elektromotor kromě pohonu vozidla ještě s
|
Zdroj: acz
Limitující (kromě vysoké ceny vozu) je samozřejmě řídká síť plnicích stanic vodíku. Ve Stuttgartu najdete jednu.
|
Zdroj: acz
Zavřít