Tlumiče pérování na Škodu Octavia II: Jsou opravdu na to samé auto?

3/41
Přehled fotografií
Zavřít
  • Tlumiče pérování na Škodu Octavia II: Jsou opravdu na to samé auto?
    Tlumiče pérování na Škodu Octavia II: Jsou opravdu na to samé auto?| Zdroj: acz
  • Škoda originální díl
    Škoda originální díl| Zdroj: acz
  • Škoda originální díl
    Škoda originální díl| Zdroj: acz
  • Originální tlumič jako jediný má plastový držák manžety
    Originální tlumič jako jediný má plastový držák manžety| Zdroj: acz
  • Příkladný dostatek vazelíny na těsnění pístní tyče. Vrzání zde nehrozí.
    Příkladný dostatek vazelíny na těsnění pístní tyče. Vrzání zde nehrozí.| Zdroj: acz
  • KYB
    KYB| Zdroj: acz
  • KYB
    KYB| Zdroj: acz
  • Tlumič KYB má vybrání pro sněhové řetězy o něco menší než originál. Rozdíl 0,3 mm by snad ještě nemusel vadit.
    Tlumič KYB má vybrání pro sněhové řetězy o něco menší než originál. Rozdíl 0,3 mm by snad ještě nemusel vadit.| Zdroj: acz
  • Překvapilo nás velmi kvalitní lakování. Celkově bychom o životnost u této značky neměli obavy.
    Překvapilo nás velmi kvalitní lakování. Celkově bychom o životnost u této značky neměli obavy.| Zdroj: acz
  • Monroe
    Monroe| Zdroj: acz
  • Monroe
    Monroe| Zdroj: acz
  • Za držákem příčného stabilizátoru tlumiče zcela chyběl lak. Očekávejte silnou korozi.
    Za držákem příčného stabilizátoru tlumiče zcela chyběl lak. Očekávejte silnou korozi.| Zdroj: acz
  • Na těsnění pístní tyče bylo naneseno jen velmi málo vazelíny
    Na těsnění pístní tyče bylo naneseno jen velmi málo vazelíny| Zdroj: acz
  • Škoda Economy
    Škoda Economy| Zdroj: acz
  • Škoda Economy
    Škoda Economy| Zdroj: acz
  • Na těsnění bylo jen velmi málo vazelíny a taktéž kvalita lakování se nevyrovná originálu
    Na těsnění bylo jen velmi málo vazelíny a taktéž kvalita lakování se nevyrovná originálu| Zdroj: acz
  • Oprskaný svar držáku stabilizátoru je spíše estetická záležitost tlumiče
    Oprskaný svar držáku stabilizátoru je spíše estetická záležitost tlumiče| Zdroj: acz
  • Kamoka
    Kamoka| Zdroj: acz
  • Kamoka
    Kamoka| Zdroj: acz
  • Oprskání v okolí svaru spodního víka bylo u tlumiče Kamoka takové, že mechanik bude muset vzít do ruky pilník, aby vůbec tlumič dostal do těhlice.
    Oprskání v okolí svaru spodního víka bylo u tlumiče Kamoka takové, že mechanik bude muset vzít do ruky pilník, aby vůbec tlumič dostal do těhlice.| Zdroj: acz
  • Velmi nepravidelné lakování – na snímku mohutné stoky barvy
    Velmi nepravidelné lakování – na snímku mohutné stoky barvy| Zdroj: acz
  • Maxgear
    Maxgear| Zdroj: acz
  • Maxgear
    Maxgear| Zdroj: acz
  • Zajímavé poškození vnější trubky. Všimněte si, že některé odřeniny jsou zatřené černou barvou.
    Zajímavé poškození vnější trubky. Všimněte si, že některé odřeniny jsou zatřené černou barvou.| Zdroj: acz
  • Centrovací upínací držák byl přivařen tak důkladně, že to zanechalo mohutný opal ve vnější trubce.
    Centrovací upínací držák byl přivařen tak důkladně, že to zanechalo mohutný opal ve vnější trubce.| Zdroj: acz
  • Profit
    Profit| Zdroj: acz
  • Profit
    Profit| Zdroj: acz
  • Studený svar centrovacího držáku způsobil, že chvíli po vybalení tento držák upadl
    Studený svar centrovacího držáku způsobil, že chvíli po vybalení tento držák upadl| Zdroj: acz
  • Další tlumič, na kterém se vazelínou pro mazání pístní tyče hodně šetřilo
    Další tlumič, na kterém se vazelínou pro mazání pístní tyče hodně šetřilo| Zdroj: acz
  • Sachs
    Sachs| Zdroj: acz
  • Sachs
    Sachs| Zdroj: acz
  • Tak tady se lakovalo hodně divoce. Některé kapky laku dopadly až k samotnému břitu těsnění.
    Tak tady se lakovalo hodně divoce. Některé kapky laku dopadly až k samotnému břitu těsnění.| Zdroj: acz
  • Vodítko bylo ve vnitřní trubce překvapivě volné
    Vodítko bylo ve vnitřní trubce překvapivě volné| Zdroj: acz
  • Starline
    Starline| Zdroj: acz
  • Starline
    Starline| Zdroj: acz
  • Byť jedny z nejlevnějších, měly tlumiče Starline pístní tyč o průměru 25 mm
    Byť jedny z nejlevnějších, měly tlumiče Starline pístní tyč o průměru 25 mm| Zdroj: acz
  • Překvapila nás kvalita lakování a celkově absence kvalitativních závad. Kdyby si výrobce charakteristiku nevycucal z prstu, mohl se vyrovnat originálnímu tlumiči.
    Překvapila nás kvalita lakování a celkově absence kvalitativních závad. Kdyby si výrobce charakteristiku nevycucal z prstu, mohl se vyrovnat originálnímu tlumiči.| Zdroj: acz
  • Vika
    Vika| Zdroj: acz
  • Vika
    Vika| Zdroj: acz
  • Opal vnější trubky od příliš vysoké energie svařování spodního víka
    Opal vnější trubky od příliš vysoké energie svařování spodního víka| Zdroj: acz
  • Málo vazelíny na těsnění pístní tyče
    Málo vazelíny na těsnění pístní tyče| Zdroj: acz
Tlumiče pérování na Škodu Octavia II: Jsou opravdu na to samé auto?
Škoda originální díl
Škoda originální díl
Originální tlumič jako jediný má plastový držák manžety
Příkladný dostatek vazelíny na těsnění pístní tyče. Vrzání zde nehrozí.
KYB
KYB
Tlumič KYB má vybrání pro sněhové řetězy o něco menší než originál. Rozdíl 0,3 mm by snad ještě nemusel vadit.
Překvapilo nás velmi kvalitní lakování. Celkově bychom o životnost u této značky neměli obavy.
Monroe
Monroe
Za držákem příčného stabilizátoru tlumiče zcela chyběl lak. Očekávejte silnou korozi.
Na těsnění pístní tyče bylo naneseno jen velmi málo vazelíny
Škoda Economy
Škoda Economy
Na těsnění bylo jen velmi málo vazelíny a taktéž kvalita lakování se nevyrovná originálu
Oprskaný svar držáku stabilizátoru je spíše estetická záležitost tlumiče
Kamoka
Kamoka
Oprskání v okolí svaru spodního víka bylo u tlumiče Kamoka takové, že mechanik bude muset vzít do ruky pilník, aby vůbec tlumič dostal do těhlice.
Velmi nepravidelné lakování – na snímku mohutné stoky barvy
Maxgear
Maxgear
Zajímavé poškození vnější trubky. Všimněte si, že některé odřeniny jsou zatřené černou barvou.
Centrovací upínací držák byl přivařen tak důkladně, že to zanechalo mohutný opal ve vnější trubce.
Profit
Profit
Studený svar centrovacího držáku způsobil, že chvíli po vybalení tento držák upadl
Další tlumič, na kterém se vazelínou pro mazání pístní tyče hodně šetřilo
Sachs
Sachs
Tak tady se lakovalo hodně divoce. Některé kapky laku dopadly až k samotnému břitu těsnění.
Vodítko bylo ve vnitřní trubce překvapivě volné
Starline
Starline
Byť jedny z nejlevnějších, měly tlumiče Starline pístní tyč o průměru 25 mm
Překvapila nás kvalita lakování a celkově absence kvalitativních závad. Kdyby si výrobce charakteristiku nevycucal z prstu, mohl se vyrovnat originálnímu tlumiči.
Vika
Vika
Opal vnější trubky od příliš vysoké energie svařování spodního víka
Málo vazelíny na těsnění pístní tyče