Tlumiče pérování na Škodu Octavia II: Jsou opravdu na to samé auto?
30
/
41
Prohlédnout znovu
Tlumiče pérování na Škodu Octavia II: Jsou opravdu na to samé auto?
Tlumiče pérování na Škodu Octavia II: Jsou opravdu na to samé auto?
|
acz
Škoda originální díl
|
acz
Škoda originální díl
|
acz
Originální tlumič jako jediný má plastový držák manžety
|
acz
Příkladný dostatek vazelíny na těsnění pístní tyče. Vrzání zde nehrozí.
|
acz
KYB
|
acz
KYB
|
acz
Tlumič KYB má vybrání pro sněhové řetězy o něco menší než originál. Rozdíl 0,3 mm by snad ještě nemusel vadit.
|
acz
Překvapilo nás velmi kvalitní lakování. Celkově bychom o životnost u této značky neměli obavy.
|
acz
Monroe
|
acz
Monroe
|
acz
Za držákem příčného stabilizátoru tlumiče zcela chyběl lak. Očekávejte silnou korozi.
|
acz
Na těsnění pístní tyče bylo naneseno jen velmi málo vazelíny
|
acz
Škoda Economy
|
acz
Škoda Economy
|
acz
Na těsnění bylo jen velmi málo vazelíny a taktéž kvalita lakování se nevyrovná originálu
|
acz
Oprskaný svar držáku stabilizátoru je spíše estetická záležitost tlumiče
|
acz
Kamoka
|
acz
Kamoka
|
acz
Oprskání v okolí svaru spodního víka bylo u tlumiče Kamoka takové, že mechanik bude muset vzít do ruky pilník, aby vůbec tlumič dostal do těhlice.
|
acz
Velmi nepravidelné lakování – na snímku mohutné stoky barvy
|
acz
Maxgear
|
acz
Maxgear
|
acz
Zajímavé poškození vnější trubky. Všimněte si, že některé odřeniny jsou zatřené černou barvou.
|
acz
Centrovací upínací držák byl přivařen tak důkladně, že to zanechalo mohutný opal ve vnější trubce.
|
acz
Profit
|
acz
Profit
|
acz
Studený svar centrovacího držáku způsobil, že chvíli po vybalení tento držák upadl
|
acz
Další tlumič, na kterém se vazelínou pro mazání pístní tyče hodně šetřilo
|
acz
Sachs
|
acz
Sachs
|
acz
Tak tady se lakovalo hodně divoce. Některé kapky laku dopadly až k samotnému břitu těsnění.
|
acz
Vodítko bylo ve vnitřní trubce překvapivě volné
|
acz
Starline
|
acz
Starline
|
acz
Byť jedny z nejlevnějších, měly tlumiče Starline pístní tyč o průměru 25 mm
|
acz
Překvapila nás kvalita lakování a celkově absence kvalitativních závad. Kdyby si výrobce charakteristiku nevycucal z prstu, mohl se vyrovnat originálnímu tlumiči.
|
acz
Vika
|
acz
Vika
|
acz
Opal vnější trubky od příliš vysoké energie svařování spodního víka
|
acz
Málo vazelíny na těsnění pístní tyče
|
acz
Světové Auto roku 2024 je Kia EV9. Ocenění za design získala Toyota Prius
Mercedes-Benz G prošel modernizací. Dostal hybridy a přišel o slabší V8
Ojeté BMW 7 E65/E66 s motory N62: Cesta z bludného kruhu?
Toyota a Lexus pořádají festival mobility. Bude to radost nejen z jízdy
Volvo definitivně končí s diesely. Ještě nedávno je přitom Švédové vychvalovali
Jeep Avenger a Grand Cherokee - David a Goliáš