Tohle jsou nejlevnější elektromobily na českém trhu. Pod milion se jich vejde několik
32
/
85
Prohlédnout znovu
Tohle jsou nejlevnější elektromobily na českém trhu. Pod milion se jich vejde několik
Ilustrační foto
|
auto.cz
Hyundai Ioniq
|
Hyundai
Hyundai Ioniq
|
Hyundai
Hyundai Ioniq
|
Hyundai
Hyundai Ioniq
|
Hyundai
Hyundai Ioniq
|
Hyundai
Hyundai Ioniq
|
Hyundai
Hyundai Ioniq
|
Hyundai
Hyundai Ioniq
|
Hyundai
Hyundai Ioniq
|
Hyundai
Hyundai Ioniq
|
Hyundai
Hyundai Ioniq
|
Hyundai
Hyundai Ioniq
|
Hyundai
Hyundai Ioniq
|
Hyundai
Hyundai Ioniq
|
Hyundai
Hyundai Ioniq
|
Hyundai
Hyundai Ioniq
|
Hyundai
Hyundai Ioniq
|
Hyundai
Hyundai Ioniq
|
Hyundai
Hyundai Ioniq
|
Hyundai
Hyundai Ioniq
|
Hyundai
Hyundai Ioniq
|
Hyundai
Hyundai Ioniq
|
Hyundai
Hyundai Ioniq
|
Hyundai
Hyundai Ioniq
|
Hyundai
Hyundai Ioniq
|
Hyundai
Nissan e-NV200 Evalia
|
acz
Nissan e-NV200 Evalia
|
acz
Nissan e-NV200 Evalia
|
acz
Nissan e-NV200 Evalia
|
acz
Nissan e-NV200 Evalia
|
acz
Nissan e-NV200 Evalia
|
acz
Nissan e-NV200 Evalia
|
acz
Nissan e-NV200 Evalia
|
acz
Nissan e-NV200 Evalia
|
acz
Nissan e-NV200 Evalia
|
acz
Nissan e-NV200 Evalia
|
acz
Maličký displej provozních údajů dává vzpomenout na kombinované přístroje ze 60. let, z funkčního hlediska mu ale nic důležitého nechybí.
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Režim Eco v zimě nepoužíváme, omezuje výkon topení. Kvůli němu máme zatím vyšší spotřebu, na 80 % nabití dojedeme 200 km.
|
acz
Tepelné čerpadlo má dostatečný výkon, auto ale nechce topit na nohy
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Kufr má objem větší než většina malých aut, za velkorysou hloubku ovšem platíme absencí rezervního kola a zvedáku – ty nejdou objednat ani za příplatek.
|
acz
Pod kapotou moc zajímavého neuvidíme, elektromotor se skrývá pod dalším příslušenstvím
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Smart EQ ForTwo kupé
|
Auto.cz
Smart EQ ForTwo kupé
|
Auto.cz
Smart EQ ForTwo kupé
|
Auto.cz
Smart EQ ForTwo kupé
|
Auto.cz
Smart EQ ForTwo kupé
|
Auto.cz
Smart EQ ForTwo kupé
|
Auto.cz
Smart EQ ForTwo kupé
|
Auto.cz
Smart EQ ForTwo kupé
|
Auto.cz
Smart EQ ForTwo kupé
|
Auto.cz
Smart EQ ForTwo kupé
|
Auto.cz
Smart EQ ForTwo kupé
|
Auto.cz
Smart EQ ForTwo kupé
|
Auto.cz
Smart EQ ForTwo kupé
|
Auto.cz
Smart EQ ForTwo kupé
|
Auto.cz
Smart EQ ForTwo kupé
|
Auto.cz
Smart EQ ForTwo kupé
|
Auto.cz
Smart EQ ForTwo kupé
|
Auto.cz
Smart EQ ForTwo kupé
|
Auto.cz
Smart EQ ForTwo kupé
|
Auto.cz
Rady před koupí Mazdy MX-6: Vzácnost, na které nevyděláte
Jarní servisní péče pro vozy z koncernu Volkswagen za zvýhodněné ceny
BYD Dolphin byl v Česku a my ho vyzkoušeli. Levný není, ale překvapil
Mazda 6 s pohonem zadních kol je tu! Je na elektřinu i se spalovákem
Nissan podporuje i bourá trend SUV. Představil i dva nové sedany