Tohle jsou nejlevnější elektromobily na českém trhu. Pod milion se jich vejde několik
44
/
85
Prohlédnout znovu
Tohle jsou nejlevnější elektromobily na českém trhu. Pod milion se jich vejde několik
Ilustrační foto
|
auto.cz
Hyundai Ioniq
|
Hyundai
Hyundai Ioniq
|
Hyundai
Hyundai Ioniq
|
Hyundai
Hyundai Ioniq
|
Hyundai
Hyundai Ioniq
|
Hyundai
Hyundai Ioniq
|
Hyundai
Hyundai Ioniq
|
Hyundai
Hyundai Ioniq
|
Hyundai
Hyundai Ioniq
|
Hyundai
Hyundai Ioniq
|
Hyundai
Hyundai Ioniq
|
Hyundai
Hyundai Ioniq
|
Hyundai
Hyundai Ioniq
|
Hyundai
Hyundai Ioniq
|
Hyundai
Hyundai Ioniq
|
Hyundai
Hyundai Ioniq
|
Hyundai
Hyundai Ioniq
|
Hyundai
Hyundai Ioniq
|
Hyundai
Hyundai Ioniq
|
Hyundai
Hyundai Ioniq
|
Hyundai
Hyundai Ioniq
|
Hyundai
Hyundai Ioniq
|
Hyundai
Hyundai Ioniq
|
Hyundai
Hyundai Ioniq
|
Hyundai
Hyundai Ioniq
|
Hyundai
Nissan e-NV200 Evalia
|
acz
Nissan e-NV200 Evalia
|
acz
Nissan e-NV200 Evalia
|
acz
Nissan e-NV200 Evalia
|
acz
Nissan e-NV200 Evalia
|
acz
Nissan e-NV200 Evalia
|
acz
Nissan e-NV200 Evalia
|
acz
Nissan e-NV200 Evalia
|
acz
Nissan e-NV200 Evalia
|
acz
Nissan e-NV200 Evalia
|
acz
Nissan e-NV200 Evalia
|
acz
Maličký displej provozních údajů dává vzpomenout na kombinované přístroje ze 60. let, z funkčního hlediska mu ale nic důležitého nechybí.
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Režim Eco v zimě nepoužíváme, omezuje výkon topení. Kvůli němu máme zatím vyšší spotřebu, na 80 % nabití dojedeme 200 km.
|
acz
Tepelné čerpadlo má dostatečný výkon, auto ale nechce topit na nohy
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Kufr má objem větší než většina malých aut, za velkorysou hloubku ovšem platíme absencí rezervního kola a zvedáku – ty nejdou objednat ani za příplatek.
|
acz
Pod kapotou moc zajímavého neuvidíme, elektromotor se skrývá pod dalším příslušenstvím
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Smart EQ ForTwo kupé
|
Auto.cz
Smart EQ ForTwo kupé
|
Auto.cz
Smart EQ ForTwo kupé
|
Auto.cz
Smart EQ ForTwo kupé
|
Auto.cz
Smart EQ ForTwo kupé
|
Auto.cz
Smart EQ ForTwo kupé
|
Auto.cz
Smart EQ ForTwo kupé
|
Auto.cz
Smart EQ ForTwo kupé
|
Auto.cz
Smart EQ ForTwo kupé
|
Auto.cz
Smart EQ ForTwo kupé
|
Auto.cz
Smart EQ ForTwo kupé
|
Auto.cz
Smart EQ ForTwo kupé
|
Auto.cz
Smart EQ ForTwo kupé
|
Auto.cz
Smart EQ ForTwo kupé
|
Auto.cz
Smart EQ ForTwo kupé
|
Auto.cz
Smart EQ ForTwo kupé
|
Auto.cz
Smart EQ ForTwo kupé
|
Auto.cz
Smart EQ ForTwo kupé
|
Auto.cz
Smart EQ ForTwo kupé
|
Auto.cz
Před startem Portugalské rallye: Uhájí Neuville první místo?
Za volantem omlazené Škody Octavia: Ptejte se, co vás zajímá!
Ford Escort Mk2 (1974-1980): Tři tituly mistra světa
Vladimir Putin má novou limuzínu. Aurus vylepšil laciný rolls jménem Senat
Toyota údajně pracuje na dalším sporťáku. Mohla by zatopit Miatě
Šance pro Evropu? Jeep Gladiator dostane plug-in hybrid