Tohle jsou nejlevnější elektromobily na českém trhu. Pod milion se jich vejde několik
62
/
85
Prohlédnout znovu
Tohle jsou nejlevnější elektromobily na českém trhu. Pod milion se jich vejde několik
Ilustrační foto
|
auto.cz
Hyundai Ioniq
|
Hyundai
Hyundai Ioniq
|
Hyundai
Hyundai Ioniq
|
Hyundai
Hyundai Ioniq
|
Hyundai
Hyundai Ioniq
|
Hyundai
Hyundai Ioniq
|
Hyundai
Hyundai Ioniq
|
Hyundai
Hyundai Ioniq
|
Hyundai
Hyundai Ioniq
|
Hyundai
Hyundai Ioniq
|
Hyundai
Hyundai Ioniq
|
Hyundai
Hyundai Ioniq
|
Hyundai
Hyundai Ioniq
|
Hyundai
Hyundai Ioniq
|
Hyundai
Hyundai Ioniq
|
Hyundai
Hyundai Ioniq
|
Hyundai
Hyundai Ioniq
|
Hyundai
Hyundai Ioniq
|
Hyundai
Hyundai Ioniq
|
Hyundai
Hyundai Ioniq
|
Hyundai
Hyundai Ioniq
|
Hyundai
Hyundai Ioniq
|
Hyundai
Hyundai Ioniq
|
Hyundai
Hyundai Ioniq
|
Hyundai
Hyundai Ioniq
|
Hyundai
Nissan e-NV200 Evalia
|
acz
Nissan e-NV200 Evalia
|
acz
Nissan e-NV200 Evalia
|
acz
Nissan e-NV200 Evalia
|
acz
Nissan e-NV200 Evalia
|
acz
Nissan e-NV200 Evalia
|
acz
Nissan e-NV200 Evalia
|
acz
Nissan e-NV200 Evalia
|
acz
Nissan e-NV200 Evalia
|
acz
Nissan e-NV200 Evalia
|
acz
Nissan e-NV200 Evalia
|
acz
Maličký displej provozních údajů dává vzpomenout na kombinované přístroje ze 60. let, z funkčního hlediska mu ale nic důležitého nechybí.
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Režim Eco v zimě nepoužíváme, omezuje výkon topení. Kvůli němu máme zatím vyšší spotřebu, na 80 % nabití dojedeme 200 km.
|
acz
Tepelné čerpadlo má dostatečný výkon, auto ale nechce topit na nohy
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Kufr má objem větší než většina malých aut, za velkorysou hloubku ovšem platíme absencí rezervního kola a zvedáku – ty nejdou objednat ani za příplatek.
|
acz
Pod kapotou moc zajímavého neuvidíme, elektromotor se skrývá pod dalším příslušenstvím
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Smart EQ ForTwo kupé
|
Auto.cz
Smart EQ ForTwo kupé
|
Auto.cz
Smart EQ ForTwo kupé
|
Auto.cz
Smart EQ ForTwo kupé
|
Auto.cz
Smart EQ ForTwo kupé
|
Auto.cz
Smart EQ ForTwo kupé
|
Auto.cz
Smart EQ ForTwo kupé
|
Auto.cz
Smart EQ ForTwo kupé
|
Auto.cz
Smart EQ ForTwo kupé
|
Auto.cz
Smart EQ ForTwo kupé
|
Auto.cz
Smart EQ ForTwo kupé
|
Auto.cz
Smart EQ ForTwo kupé
|
Auto.cz
Smart EQ ForTwo kupé
|
Auto.cz
Smart EQ ForTwo kupé
|
Auto.cz
Smart EQ ForTwo kupé
|
Auto.cz
Smart EQ ForTwo kupé
|
Auto.cz
Smart EQ ForTwo kupé
|
Auto.cz
Smart EQ ForTwo kupé
|
Auto.cz
Smart EQ ForTwo kupé
|
Auto.cz
Nesmrtelný Mercedes-Benz G: Většina vyrobených aut stále žije!
BMW kvůli Neue Klasse v Mexiku investuje 20 miliard korun
Splněný sen fanoušků Lancie: Kimera EVO37 v ikonických barvách Martini Racing
TEST Renault Scenic E-Tech EV87 – Bez strachu z dojezdu
Tesla šokuje: Propouští všech 500 lidí starajících se o nabíječky
Cadillac couvá. Spalováky v roce 2030 prodávat nepřestane