Tohle jsou nejlevnější elektromobily na českém trhu. Pod milion se jich vejde několik
77
/
85
Prohlédnout znovu
Tohle jsou nejlevnější elektromobily na českém trhu. Pod milion se jich vejde několik
Ilustrační foto
|
auto.cz
Hyundai Ioniq
|
Hyundai
Hyundai Ioniq
|
Hyundai
Hyundai Ioniq
|
Hyundai
Hyundai Ioniq
|
Hyundai
Hyundai Ioniq
|
Hyundai
Hyundai Ioniq
|
Hyundai
Hyundai Ioniq
|
Hyundai
Hyundai Ioniq
|
Hyundai
Hyundai Ioniq
|
Hyundai
Hyundai Ioniq
|
Hyundai
Hyundai Ioniq
|
Hyundai
Hyundai Ioniq
|
Hyundai
Hyundai Ioniq
|
Hyundai
Hyundai Ioniq
|
Hyundai
Hyundai Ioniq
|
Hyundai
Hyundai Ioniq
|
Hyundai
Hyundai Ioniq
|
Hyundai
Hyundai Ioniq
|
Hyundai
Hyundai Ioniq
|
Hyundai
Hyundai Ioniq
|
Hyundai
Hyundai Ioniq
|
Hyundai
Hyundai Ioniq
|
Hyundai
Hyundai Ioniq
|
Hyundai
Hyundai Ioniq
|
Hyundai
Hyundai Ioniq
|
Hyundai
Nissan e-NV200 Evalia
|
acz
Nissan e-NV200 Evalia
|
acz
Nissan e-NV200 Evalia
|
acz
Nissan e-NV200 Evalia
|
acz
Nissan e-NV200 Evalia
|
acz
Nissan e-NV200 Evalia
|
acz
Nissan e-NV200 Evalia
|
acz
Nissan e-NV200 Evalia
|
acz
Nissan e-NV200 Evalia
|
acz
Nissan e-NV200 Evalia
|
acz
Nissan e-NV200 Evalia
|
acz
Maličký displej provozních údajů dává vzpomenout na kombinované přístroje ze 60. let, z funkčního hlediska mu ale nic důležitého nechybí.
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Režim Eco v zimě nepoužíváme, omezuje výkon topení. Kvůli němu máme zatím vyšší spotřebu, na 80 % nabití dojedeme 200 km.
|
acz
Tepelné čerpadlo má dostatečný výkon, auto ale nechce topit na nohy
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Kufr má objem větší než většina malých aut, za velkorysou hloubku ovšem platíme absencí rezervního kola a zvedáku – ty nejdou objednat ani za příplatek.
|
acz
Pod kapotou moc zajímavého neuvidíme, elektromotor se skrývá pod dalším příslušenstvím
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Smart EQ ForTwo kupé
|
Auto.cz
Smart EQ ForTwo kupé
|
Auto.cz
Smart EQ ForTwo kupé
|
Auto.cz
Smart EQ ForTwo kupé
|
Auto.cz
Smart EQ ForTwo kupé
|
Auto.cz
Smart EQ ForTwo kupé
|
Auto.cz
Smart EQ ForTwo kupé
|
Auto.cz
Smart EQ ForTwo kupé
|
Auto.cz
Smart EQ ForTwo kupé
|
Auto.cz
Smart EQ ForTwo kupé
|
Auto.cz
Smart EQ ForTwo kupé
|
Auto.cz
Smart EQ ForTwo kupé
|
Auto.cz
Smart EQ ForTwo kupé
|
Auto.cz
Smart EQ ForTwo kupé
|
Auto.cz
Smart EQ ForTwo kupé
|
Auto.cz
Smart EQ ForTwo kupé
|
Auto.cz
Smart EQ ForTwo kupé
|
Auto.cz
Smart EQ ForTwo kupé
|
Auto.cz
Smart EQ ForTwo kupé
|
Auto.cz
Vzácné SUV Monteverdi Sahara je na prodej. Dnes stojí pakatel
Jozef Kabaň bude zase navrhovat lidová auta. Ovšem v čínském SAIC Motor
Škoda Kodiaq 1.5 TSI stojí pod milion. A kolik dáte za plug-in hybrid?
Český tuning se nebál ničeho. Vzpomeňte s námi na křídla a mračítka!
Skoro dvojnásobný dojezd. Firma uvádí powerbanky pro elektrické dodávky
Tesla v Česku zlevnila Model 3 Highland. Stojí jen lehce přes milion