Maličký displej provozních údajů dává vzpomenout na kombinované přístroje ze 60. let, z funkčního hlediska mu ale nic důležitého nechybí.|
Zdroj: acz
Renault Zoe|
Zdroj: acz
Renault Zoe|
Zdroj: acz
Renault Zoe|
Zdroj: acz
Režim Eco v zimě nepoužíváme, omezuje výkon topení. Kvůli němu máme zatím vyšší spotřebu, na 80 % nabití dojedeme 200 km.|
Zdroj: acz
Tepelné čerpadlo má dostatečný výkon, auto ale nechce topit na nohy|
Zdroj: acz
Renault Zoe|
Zdroj: acz
Renault Zoe|
Zdroj: acz
Renault Zoe|
Zdroj: acz
Renault Zoe|
Zdroj: acz
Renault Zoe|
Zdroj: acz
Renault Zoe|
Zdroj: acz
Renault Zoe|
Zdroj: acz
Renault Zoe|
Zdroj: acz
Renault Zoe|
Zdroj: acz
Renault Zoe|
Zdroj: acz
Renault Zoe|
Zdroj: acz
Kufr má objem větší než většina malých aut, za velkorysou hloubku ovšem platíme absencí rezervního kola a zvedáku – ty nejdou objednat ani za příplatek.|
Zdroj: acz
Pod kapotou moc zajímavého neuvidíme, elektromotor se skrývá pod dalším příslušenstvím|
Zdroj: acz