Toyota Proace 2.0 D-4D L2H1: Práce po japonsku
14
/
19
Prohlédnout znovu
Toyota Proace 2.0 D-4D L2H1: Práce po japonsku
Toyota Proace 2.0 D-4D L2H1: Práce po japonsku
|
acz
Řadicí páka na výstupku středové konzole šetří místo mezi sedadly
|
acz
Toyota
|
acz
Toyota
|
acz
Toyota
|
acz
Tři úložné schránky ve stropní polici jsou šikovné
|
acz
Přístup ke druhé řadě sedadel je standardně řešen levými posuvnými dveřmi
|
acz
Prosklení přepážky má smysl ve spojení se skly v zadních dveřích
|
acz
Výškově stavitelné sedadlo řidiče tvoří standard výbavy
|
acz
Toyota
|
acz
Toyota
|
acz
Lepší místo pro povinnou výbavu najdete těžko
|
acz
Toyota
|
acz
Toyota
|
acz
Ložný prostor o objemu 3,6 m3 za druhou řadou budí obdiv
|
acz
Dvoulitrový turbodiesel napříč se ve velkém prostoru doslova ztrácel. Pro mechaniky je to výborná zpráva.
|
acz
Toyota
|
acz
Toyota
|
acz
Toyota
|
acz
Nová Škoda Superb rozšiřuje motorizace. V prodeji už je výkonný dvoulitr i plug-in hybrid
Pocta Jackymu Ickxovi: Speciální koncept Genesis X Gran Berlinetta
Německý ministr dopravy kvůli emisím strašil řidiče zákazem jízdy
Bizzarrini dokončilo sérii 5300 GT Corsa. Poslední kus je zelený
Za volantem nového Mercedesu Sprinter: Nová elektrika a skvělá zrcátka
Chcete darovat parfém? Držte se těchto rad a trefíte se