Toyota Proace 2.0 D-4D L2H1: Práce po japonsku
17
/
19
Prohlédnout znovu
Toyota Proace 2.0 D-4D L2H1: Práce po japonsku
Toyota Proace 2.0 D-4D L2H1: Práce po japonsku
|
acz
Řadicí páka na výstupku středové konzole šetří místo mezi sedadly
|
acz
Toyota
|
acz
Toyota
|
acz
Toyota
|
acz
Tři úložné schránky ve stropní polici jsou šikovné
|
acz
Přístup ke druhé řadě sedadel je standardně řešen levými posuvnými dveřmi
|
acz
Prosklení přepážky má smysl ve spojení se skly v zadních dveřích
|
acz
Výškově stavitelné sedadlo řidiče tvoří standard výbavy
|
acz
Toyota
|
acz
Toyota
|
acz
Lepší místo pro povinnou výbavu najdete těžko
|
acz
Toyota
|
acz
Toyota
|
acz
Ložný prostor o objemu 3,6 m3 za druhou řadou budí obdiv
|
acz
Dvoulitrový turbodiesel napříč se ve velkém prostoru doslova ztrácel. Pro mechaniky je to výborná zpráva.
|
acz
Toyota
|
acz
Toyota
|
acz
Toyota
|
acz
Alfa Romeo Canguro má 60 let: Bourala při testech, pak zářila na výstavě
Nový Hyundai Tucson má české ceny: Návrat dieselu a lepší výbava
I krásné Ferrari 12cilindri může vypadat nevkusně. Podívejte se
9 automobilek ochotně poskytuje data o historii polohy aut
50 milionů GM: Chevy Bel Air ukradli pro zlato, připomíná ho replika
Alpine chystá nové SUV a dvoumístný sporťák. Už jen na elektřinu